Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Para o seguimento do Plan Dixital, o equipo de traballo fará unha reunión por trimestre para valorar o estado das accións previstas a levar nese período.
Para valorar a acción, valoraremos o logro de cada acción de mellora con indicadores concretos e cuantificables respecto á liña de acción. Para valorar o estado do seguimento da acción dun xeito rápido empregaremos os parámetros: realizada, aprazada ou pendente.
ACCIÓN | VALORACIÓN | ESTADO |
Involucrar e concienciar ao profesorado |
- Máis do 80% do profesorado está interesado - Un 50% do profesorado está interesado. - Menos do 25% do profesorado está interesado |
Realizada Aprazada Pendente |
Involucrar e concienciar ao alumando |
- Máis do 80% do alumnado participa. - Un 50% do alumnado participa. - Menos do 25% do alumnado participa. |
|
Involucrar e concienciar ás familias |
- Máis do 80% das familias participa - Un 50% das familias participa - Menos do 25% das familias participa |
|
Realización de busca por internet de recursos e páxinas de interese para logo afondar no se uso no PFPP | - Realizouse a busca de recursos por máis do 50% do profesorado.
- Realizouse a busca por menos do 50%. - Non se realizou a busca. |
|
Creación dun PFPP para afondar no uso de ferramentas para a creación de recursos educativos. |
- Creouse o PFPP con máis do 50% do profesorado - Creouse o PFPP con menos do 50% de profesorado. - Non se creou o PFPP |
|
Creación na AV un lugar colaborativo para subir todo o material elaborado. |
- O espazo na AV organizouse e emprégase - O espazo na AV organizouse e non se emprega - Non se organizou a AV |
|
Organización dun curso de formación para as familias do uso da AV |
- Organizouse o curso e asistiron máis do 50%. - Organizouse o curso e asistiron menos do 50% - Non se organizou o curso. |
|
Creación dun PFPP para o profesorado de EI coñeza as posibilidades da AV |
- Creouse o PFPP con máis do 50% do profesorado - Creouse o PFPP con menos do 50% de profesorado. - Non se creou o PFPP |
|
Organización da AV como lugar de subida vídeos, fotos e actividades enfocadas a EI. |
|
|
Crear un GT para a formación e elaboración de bancos de preguntas na AV corporativa |
- Creouse o GT con máis do 50% do profesorado - Creouse o GT con menos do 50% de profesorado. - Non se creou o GT |
|
Elaborar bancos de preguntas para a avaliación dos contidos de dúas materia. |
- Elaboráronse bancos de preguntas para dúas materias. - Elaboráronse bancos de preguntas para unha materia. - Non se crearon bancos de preguntas. |
|
Empregar os cuestionarios dixitais coa información e retroalimentación axeitadas |
- Empregáronse os cuestionarios en dúas materias. - Empregouse o cuestionario nunha materia. - Non se empregaron os cuestionarios. |
|
Implicar ao concello de Narón no cambio do cableado. |
- Fíxose a solicitude. - Non se solicitou. |
|
Solicitar á Consellería a substitución dos equipos informáticos obsoletos. |
- Fíxose a solicitude - Non se solicitou |
Implicar ao concello de Narón no cambio do cableado.
Solicitar á Consellería a substitución dos equipos informáticos obsoletos.
Crear un GT para a formación e elaboración de bancos de preguntas na AV corporativa.
Organización dun curso de formación para as familias do uso da AV.
Creación dun PFPP para o profesorado de EI coñeza as posibilidades da AV.
Realización de busca por internet de recursos e páxinas de interese para logo afondar no se uso no PFPP.
Creación dun PFPP para afondar no uso de ferramentas para a creación de recursos educativos.
Concienciar á comunidade educativa sobre as vantaxes ao participar nos programas da Consellería.
Organización da AV como lugar de subida vídeos, fotos e actividades enfocadas a EI.
Creación na AV un lugar colaborativo para subir todo o material elaborado.
Organización da AV como lugar de subida vídeos, fotos e actividades enfocadas a EI.
Avaliación
Para a avaliación e coordinación do Plan desenvolveremos o seguinte procedementos:
- Trimestralmente valorarase o estado de execución de cada unha das accións de mellora e a análise e valoración dos resultados tal e como está recollido en cada unha delas. Axudarán a determinar se o obxectivo proposto foi alcanzado e se é necesario realizar variacións no plantexamento destas acción durante o curso para que as propostas se materialicen. e ser necesario recolleranse as propostas de mellora para acadar o logro desas accións.
- Os resultados da avaliación do terceiro trimestre, avaliación final, recollerán o logro das accións e propostas de mellora para desenvolver no seguinte curso. Estes datos quedarán reflectidos na memoria do curso escolar para presentar ao claustro e ao Consello Escolar.
As propostas de mellora recollidas no memoria final, implican os cambios que debemos incorporar no plan dixital para que sexan traducidos como obxectivos de cara ao vindeiro curso escolar.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital aparece na páxina web do CEIP Plurilingüe Virxe do Mar para que poida ser accesible a calquera membro da súa comunidade escolar. O enlace é o seguinte: http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipvirxedomar/taxonomy/term/203
Este Plan Dixital entrará en vigor ó día seguinte da súa aprobación no Consello Escolar, poñéndose en práctica no curso 2022-2023.