Debilidade |
H.10: O alumnado considera que no centro non utiliza a tecnoloxía en diferentes materias. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
C.8. O alumnado descoñece que pode acceder á aula de informática. Establecer un horas fora do horario
lectivo para que poidan usalo. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
H.13: O equipo directivo non está de acordo con que o alumnado aprende a resolver problemas técnicos que xorden ao utilizar tecnoloxías dixitais. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
C.15 Gran parte do profesorado descoñece da existencia
de ferramentas dixitais para o alumnado con NEAE. Comunicar a todo o profesorado que existen dispositivos tecnolóxicos para apoiar o proceso de ensino aprendizaxe para o alumnado NEAE. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
C7. Unha parte do alumnado considera que non hai asistencia técnica. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
C.8. O alumnado descoñece que pode acceder á aula de informática. Establecer un horas fose do horario |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
A.1 Equipo docente e profesorado non considera que haxa E.D. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
A2. Equipo docente e profesorado non consideran que haxa un desenvolvemento da E.D. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
B.1 : O equipo directivo non está de acordo con que no centro avalíense os nosos progresos en materia de ensino e aprendizaxe con tecnoloxías dixitais. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
B.1. Tanto o equipo directivo como o profesordo consideran que non se utilizan ferramentas tic para valorar o proceso de ensino aprendizaxe. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
B.4: O equio directivo e o profesorado consideran que no centro non se colabora con outros centros e/ou organizacións para apoiar o uso das tecnoloxías dixitais. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
C.15 Gran parte do profesorado descoñece da existencia de ferramentas dixitais para o alumnado con NEAE. Comunicar a todo o profesorado que existen dispositivos tecnolóxicos para apoiar o proceso de ensino aprendizaxe para o alumnado NEAE. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
B.1. Ou equipo directivo non está de acordo con que non centro avalíense vos nosos progresos en materia de ensino e aprendizaxe con tecnoloxías dixitais. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
B.3 Discordancia: O profesorado non considera que haxa colaboracións. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
E.3. Discordancia: O profesorado non utiliza as contornas virtuais de aprendizaxe. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
D2. O profesorado non participa en actividades de DPC |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
F5: Discordancia dentro do alumnado na colaboración. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
E.2. Ou equipo directivo esta parcialmente de acordo coa creación por parte do profesorado de recursos de ensino para reforzar ou súa labor docente. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
E.4. Discordancia: O equipo directivo considera que hai
plena comunicación coa comunidade educativa e o profesorado non considera que haxa plena comunicación coa comunidade educativa.
|
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
F.6. O equipo directivo e o profesorado consideran que
non se realizan proxectos interdisciplinarias. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
F.3. O equipo directivo e o profesorado consideran un escaso fomento da creatividade. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
E.2. O equipo directivo esta parcialmente de acordo coa creación por parte do profesorado de recursos de ensino para reforzar o súa labor docente |
Persoal non docente |
Non |
Debilidade |
F5: Discordancia dentro del alumnado en la colaboración |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
H.3: O alumnado aprende a actuar de maneira responsable e a respectar aos demais cando utiliza internet. |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
H.1: O alumnado aprende no centro a actuar de maneira segura na internet. |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
C1, C3,C5: Boa infraestrutura de dispositivos profesorado, redes e asistencia. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
C2, C7: Tanto o equipo directivo como o profesorado é consciente das vantaxes do uso das TIC. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
A.3 : Equipo directivo e profesorado con bo coñecemento das novas modalidades de enseñanza. |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
A.3. Equipo directivo con bo coñecemento das novas modelidades de ensino. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
A.5 Equipo docente con bo coñecemento dos dereitos de autor. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
C5: Buena infraestrutura de dispositivos profesorado, redes y asistencia. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
A.3 : Equipo directivo e profesorado con bo coñecemento das novas modalidades de enseñanza. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
E.1, E.5 O equipo directivo e profesorado de maneira moi xeral busca recursos en liña e utiliza recursos educativos abertos. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
E.4. O equipo directivo e o profesorado considera que hai plena comunicación coa comunidade educativa. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
D.3. Descoñecemento por parte do profesorado da oportunidade de intercambio de experiencias. Promover e potenciar o intercambio de experiencias. |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
E.1, E.5 O equipo directivo y profesorado de manera moi xeral busca recursos en linea e utiliza recursos educativos abiertos. |
Persoal non docente |
Si |