Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O seguimento realizouse mediante visitas ao noso centro educativo en determinadas datas do coordinador do Adix; antes das citadas visitas o equipo de dinamización do plan dixital, facía reunións para poder coordinar e analizar os resultados dos obxectivos postos en marcha, e analizar cales se irían deixando para o seguinte curso poder seguir implementando o Plan Dixital en vindeiros cursos.
- Obxectivo 1: dispoñer dunha base de datos de empresas que ofrezan prácticas remuneradas ou non e outras posibilidades de formación:
- Crear base de datos coas empresas existentes: Realizado
- Contactar coas empresas para definir as condicións: En proceso
- Dar de alta novas empresas colaboradoras: En proceso
- Obxectivo 2: Reflexionar sobre o uso de novas tecnoloxías e promover o intercambio de experiencias dentro do centro sobre o ensino empregando teconoloxías dixitais.
- Realizar unha reunión a nivel claustro para analizar as vantaxes e desvantaxes do uso das TICS nas familias profesionais e as accións a seguir dende as titorías durante o curso: Realizada
- Creación dun Foro específico por aula para que o alumnado mostre as súas opinións con respecto ao uso das novas tecnoloxías no proceso ensino-aprendizaxe: Realizada
- Creación dun Foro na Aula virtual para o profesorado: Realizado
- Obxectivo 3: Comunicar as incidencias tecnolóxicas de forma eficiente por parte do profesorado
- Reunión coa empresa responsable do mantemento da páxina web do centro para analizar as posibilidades de implementar esta app: En proceso
- Elaboración dun protocolo de actuación ante unha incidencia tecnolóxica: En proceso
- Obxectivo 4: Acadar o tempo para que os docentes poidan explorar novas modalidades de ensino asociadas ao ámbito dixital:
- Asignación de horas no horario do profesorado para a exploración de recursos dixitais: Realizada
- Creación dunha aula virtual para compartir recursos e boas prácticas: Realizada
- Obxectivo 1: Dispoñer dunha base de datos de empresas que ofrezan prácticas remuneradas ou non e outras posibilidades de formación.
- Contactar coas empresas para definir as condicións: En proceso
- Dar de alta novas empresas colaboradoras: En proceso
- Obxectivo 2: Reflexionar sobre o uso de novas tecnoloxías e promover o intercambio de experiencias dentro do centro sobre o ensino empregando tecnoloxías dixitais
- Cumprimentación dunha enquisa ao alumnado sobre o emprego das TIC no proceso de ensino-aprendizaxe en cada familia profesional: En proceso
- Obxectivo 3: Comunicar as incidencias tecnolóxicas de forma eficiente por parte do profesorado
- Implementación da App na web: En proceso
- Obxectivo 4: Acadar o tempo para que os docentes poidan explorar novas modalidades de ensino asociadas ao ámbito dixital
- Creación dun banco de prácticas materializadas que reflicta o tempo invertido: En proceso
- Obxectivo 1: Dispoñer dunha base de datos de empresas que ofrezan prácticas remuneradas ou non e outras posibilidades de formación
- Contactar coas empresas para definir as condicións: Realizada
- Dar de alta novas empresas colaboradoras: Realizada
- Obxectivo 2: Reflexionar sobre o uso das novas tecnoloxías e promover o intercambio de experiencias dentro do centro sobre o ensino empregando tecnoloxías dixitais
- Cumprimentación dunha enquisa ao alumnado sobre o emprego das TIC no proceso de ensino aprendizaxe en cada familia profesional: En proceso - Pendente
- Cumprimentación dunha enquisa ao profesorado sobre a colaboración no emprego das TIC entre as distintas familias profesionais: En proceso - Pendente
- Reflexión final por parte do claustro acerca dos resultados das enquisas ao alumnado e profesorado co fin de tomar medidas cara o vindeiro curso: En proceso - Pendente
- Obxectivo 3: Comunicar as incidencias tecnolóxicas de forma eficiente por parte do profesorado
- Implementación da app na web: En proceso - Pendente
- Comunicación do protocolo ao profesorado e incorporación na guía do profesorado: Aprazada
- Obxectivo 4: Acadar o tempo para que os docentes poidan explorar novas modalidades de ensino asociadas ao ámbito dixital
- Creación dun banco de prácticas materializadas que reflicta o tempo invertido: Realizada
Avaliación
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final e frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
A valoración deste obxectivo proposto para este curso é bastante positiva para o centro, xa que se realizou o emprego de ferramentas dixitais para desenvolver a práctica docente por parte do profesorado implicado; formándonos en novas app e novas tecnoloxías que poder aplicar na aula, creando para todos os docentes aula virtual e foros para poder compartir as experiencias con estas novas prácticas e novas tecnoloxías que coñecemos.
Aínda así hai actividades que se deberán facer o vindeiro curso, sobre todo, no caso de enquisas, na que se debe buscar a data axeitada para facelas sen afectar a outras enquisas do centro nin a períodos de avaliacións para que se poidan facer con total calma e reflexión por parte de toda a comunidade educativa.
A app de incidencias tecnolóxicas e todas as apps planificadas para facer, foron descartadas por ter un orzamento moi elevado para o centro, así que non se realizarán en vindeiros cursos.
A falta de tempo da coordinación e da empresa tecnolóxica da páxina web coma polos orzamentos das apps que non son factibles polas en marcha neste momento. O que se pretende é poñer aplicativos para mellorar a páxina web.
As propostas de mellora van de cara a mellorar o plan dixital para o vindeiro curso e poder facer un seguimento máis axeitado:
-
Facer reunións mensuais coa empresa colaboradora da páxina web para poder ir implementando as melloras solicitadas
-
Cubrir o seguimento do plan dixital e completalo mensualmente na aplicación de Educalidade
-
Realizar as enquisas nun período de tempo que non haxa outras enquisas para non saturar ao persoal ou ao alumnado
-
Formación en ferramentas dixitais para seguir fomentando o seu uso entre o profesorado
-
Compartir as boas prácticas dixitais docentes nas plataformas creadas
-
Verificar o correcto funcionamento do aplicativo de rexistro de resultados de aprendizaxe e o de rexistro de formación interna do profesorado.
Comunicación e difusión
- Comunicación a través da páxina web do centro educativo e os distintos medios de comunicación interna.
- Exposición no claustro de fin de curso
- Exposición e aprobación no Consello Social de fin de curso para a súa incorporación no Plan Anual do Centro para o curso 2022-2023.