Debilidade |
H6. O alumnado aprende a dar crédito ao traballo doutras persoas en internet |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Participación do alumnado na autoavaliación e coavaliación empregando ferramentas dixitais |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
H11. O alumnado aprende a codificar e/ou programar |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
H7. O alumnado aprende a crear contidos dixitais |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
C10. Administranse dispositivos que o alumnado pode levar á casa |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
C13. Contemplase que o alumnado poda traer os seus propios dispositivos á clase |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
H13. O alumnado aprende a resolver problemas técnicos |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
C13. Contemplase que o alumnado poda traer os seus propios dispositivos á clase |
Familias |
Non |
Debilidade |
C10. Administranse dispositivos que o alumnado pode levar á casa |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
C15. O alumnado con NEE ten acceso a tecnoloxías asistenciais |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
C16. Existen repositorios en liña que conteñan materiais de ensinanza aprendizaxe |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Conlevan un custo económico |
Oferta |
Non |
Debilidade |
B1. Avalianse os progresos no ensino coas tecnoloxías dixitais |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
B4. Colaborase con outros centro ou organizacións |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
A4. Dispose de tempo para explorar |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
C16. Existen repositorios en liña que conteñan materiais de ensinanza aprendizaxe |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
A1.Existe unha estratexia dixital |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
G8. facilitase ao alumnado tecnoloxías dixitais para documentar a súa aprendizaxe |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
E2. Creanse recursos dixitais |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
F5. Úsanse as tecnoloxías dixitais para a colaboración/cooperación entre alumnado |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
F6. Foméntase a participación en proxectos interdisciplinares usando as tec. dixitais |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
G3. Utilízanse as tecnoloxías dixitais para facilitar unha retroalimentación axeitada |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Incorporación por parte do profesorado de tecnoloxías dixitais para a avaliación |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
A4. Dispose de tempo para explorar |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
B1. Avalianse os progresos no ensino coas tecnoloxías dixitais |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
E5. Utilízanse recursos abertos |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
F3. Empréganse tec. dixitais para actv. que fomenten a creatividade do alumnado |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
G1. Empréganse as tecnoloxías dixitais para avaliar |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
G6. Utilizanse tec. dixit. para que o alumnado realice observacións construtivas sobre o traballo dos demais |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
G8. facilitase ao alumnado tecnoloxías dixitais para documentar a súa aprendizaxe |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
G10. Valóranse as habilidades dixitais que o alumnado desenvolveu fóra do centro |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Participación do profesorado en redes colaborativas profesionais |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
UTIC. Profesorado con competencias dixitais insuficientes |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
G5. Úsanse as tecnoloxías dixitais para que o alumando reflexione sobre a aprendizaxe |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
E2. Creanse recursos dixitais |
Persoal non docente |
Non |
Debilidade |
H1. O alumnado aprende a actuar de maneira segura na internet |
Persoal non docente |
Non |
Debilidade |
F5. Úsanse as tecnoloxías dixitais para a colaboración/cooperación entre alumnado |
Persoal non docente |
Non |
Debilidade |
H3. O alumnaado aprende a actuar de maneira responsable na internet |
Persoal non docente |
Non |
Debilidade |
H4. O alumnado aprende a comprobar que a información da internet é fiable e precisa |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
H8. O alumnado aprende a comunicarse empregando tec. dixitais |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
C8. Hai dispositivos a disposición do alumnado |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
O alumando é proclive ao uso das tecnoloxías no ámbito da aprendizaxe |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
H10. Empréganse as tecnoloxías dixitais en diferentes materias |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
AFC. A escola ten unha comunicación regular e ben organizada |
Familias |
Non |
Fortaleza |
C1. Existe unha estructura de equipamento e redes actualizados |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
C8. Hai dispositivos a disposición do alumnado |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
C2. Existen dispositivos para a labor docente |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
C3. Disponse de acceso a internet |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
C5. Disponse de asistencia técnica |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
PE4. Proporcionase axuda técnica para resolver problemas |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
A3. Exploranse novas modalidade de ensino coas tecnoloxías |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
Servizos (comedor, actividaes,..) con amplio horario para conciliación familiar |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
PE5. As ferramentas dixitais que ofrece o centro garanten a formación mixta |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
C5. Disponse de asistencia técnica |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
C12. Existe un plan para abordar as necesidades do alumnado |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
A3. Exploranse novas modalidade de ensino coas tecnoloxías |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
C13. Contemplase que o alumnado poda traer os seus propios dispositivos á clase |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
A2. Desenvolvemento da estratexia co profesorado |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
C15. O alumnado con NEE ten acceso a tecnoloxías asistenciais |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
PE3. Promóvense actividades formativas para profesorado |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
A3. Exploranse novas modalidade de ensino coas tecnoloxías |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
B3. Colaborase con outras entidades |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
D1. Debátese sobre as necesidades de formación |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
D3. Intercambianse experiencias |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
E1. Búscanse recursos dixitais en liña |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
E4. Empréganse tecnoloxías dixitais para a comnicación |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
G7. Promovese desde o equipo directivo o uso das tec.dixitais con fins de avaliación |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Estabilidade laboral do persoal |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
B2. Debátense as vantaxes e desvantaxes do ensino coas tecnoloxías dixitais |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
E3. Empréganse entornos virtuais de aprendizaxe |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
D2. Hai acceso e posibilidades de formación |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
F1. Utilízanse as tecnoloxías dixitais para adaptarse as necesidades do alumnado |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
F4. Utilízanse as tecnoloxías dixitais para motivar ao alumando |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Estabilidade laboral do persoal |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
D3. Intercambianse experiencias |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
E1. Búscanse recursos dixitais en liña |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
F4. Utilízanse as tecnoloxías dixitais para motivar ao alumando |
Persoal non docente |
Non |