Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
- O responsable de seguimento do plan TIC é o equipo TICC, nas súas reunións periódicas, una vez por trimestre.
- Informará do seu desenvolvemento do plan ao equipo de Calidade, á C.C.P. e ao E.D. O plan dixital e os documentos adxuntos están dispoñibles na DRIVE, en PLAN DIXITAL - SEGUIMENTO.
- Reunións mensuais coa mentora para facer seguimiento do plan dixital.
Revisadas as accións do plan dixital. O obxectivo 1 acádase por completo, o disponer dunha dotación de dispositivos para a etapa de educación primaria e optar á la subvención da Xunta, e dotar a 9 aulas de paneis dixitais,
Ademáis, o centro fixo un grupo de traballo para implementación do plan dixital, se incribio no plan director e a pegada dixital.
Nos meses de outubro, novembro e decembro de 2022 tivemos reunións periódicas coa mentora Belén Opazo (Grupo ADIX 1).
O centro accedió ó PROA +
Se están dando pasos para levar a cabo as accións de resto de obxectivos, relacionados coa avaliación, a secuenciación da tecnoloxía e a ensinanza co realidade aumentada.
Tivéronse as reunións coa mentora en xanerio, febreiro e marzo de 2023.
A mentora explicó a forma de encher o plan dixital na aplicación educalidade. Fixeron falla dous sesións.
Revisión polo equipo de dinamización do plan dixital 22-23, a consecución dos obxectivos e os que están menos traballados.
Revisión pola mentora das acción de seguimento.
Elaboración polo equipo unha valoración de xeral do grado de consecución e melloras para o próximo plan dixital 23-.24.
Avaliación
O procedemento de seguimento:
- O responsable de seguimento do plan TIC é o equipo TICC, nas súas reunións periódicas, una vez por trimestre.
- Informará do seu desenvolvemento do plan ao equipo de Calidade, á C.C.P. e ao E.D.
- Reunións mensuais coa mentora para facer seguimiento do plan dixital.
A avaliación do plan é procesual:
- A avaliación do plan corre a cargo do equipo TICC e do Equipo Directivo. Para a avaliación contará coa información que lle sexa facilitada respecto diso pola Comisión de Coordinación Pedagóxica, nas tres reunións prefixadas no calendario colexial.
- Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
No remate do curso hai avaliación final :
A frecuencia de realización será como mínimo anual, e servirá para informar ó claustro de profesores e comunidade educativa e Consello Escolar. Terá como referencia:
- A información que proporcionan as enquisas e os indicadores do CMI (Xestión de Calidade) permiten obter información relevante sobre a influencia do plan TIC en todos os procesos do centro.
- A valoración do logros dos obxectivos.
Emitirá una memoria anual ao equipo directivo, con aspectos a considerar, ademáis as propostas de mellora.
O obxectivo 1 do plan foi acadado co éxito grazas ó investimento da intitución marista e pola sibvención vencellada aos fondos europeos e ofertada ós centro sostidos con fondos públicos, non sen poñer moitas disficultades nos requisitos da convocatoria segundo apreciamos na mesma.
O obxectivo 2 foi parcialmente conseguido. Anotábanse datas de débeda, pero só se fixo unha, relacionada coa realidade aumentada. Por outra banda, noutra data sinalada realizouse algunha actuación relacionada co debate, concretamente coa autoría dos recursos. É necesario poñerse de acordo no tema da avaliación auténtica.
O obxectivo 3 está feito e conforme co indicador, hai ó menos un 80 % do profesorado que fixo formación no primeiro o segindo trimstre; dos das accións non se fixerom, a relacionada cos recurso e avaliación por medios dicitais, porque se está a traballar o caderno de profesor da nosa plataforma e non vemos a necesidade de complocar ó profesorado con outras ferramentas.
Non se conseguiu o obxectivo 4, fíxose un desenvolvemento do 40% segundo as actuacións, pero o indicador do obxectivo aclara a non consecución do mesmo. Polo tanto, o uso do caderno dixital do profesor facilitado pola plataforma educativa Globaleduca debe terse en conta para o próximo plan dixital do 23-24 na súa totalidade e unha vez acordado o uso do caderno dixital do profesor.
O equipo de dinamización TIC revisa o grao de consecución dos obxectivos, revisando as actuacións e evidencias das que dispoñemos do curso. En xeral, valoramos a consecución de cada obxectivo descrito.
O obxectivo 5 do plan dixital foi acadado con éxito grazas a participación nos planes vencellados co mesmo que a Xunta de Galicia oferta, como o Plan Director e os programas da Consellería: Pegada dixitral e Navega con Rumbo. Esto facilitó a integración no Plan de Acción Titorial e facer as intervcencións nas aulas do alumnado mais sensibel: ESO e terceiro ciclo de educación primaria. Nas sucesivas convocatorias solicitaremos a inscripción.
Visto polo equipo de dinamización o grao de consecución dos obxectivos e a valoración xeral, propoñémoslle ao equipo directivo as melloras oportunas para o curso 2023-2024 e que se inclúa nun Plan Dixital 23-24, mantendo o obxectivo 2 e 4. modificando coas actuacións emerxentes das melloras e, se é o caso, calquera das existentes.
-
Investimento nas reparacións do cableado de aulas dixitais.
-
Promover a formación en competencia dixital utilizando a plataforma Fprofe da Xunta de Galicia e a formación dende o centro de recursos de Ourense. Promover a formación do profesorado novo en Google Workspace Lével 1.
-
Promover o debate no centro con relación a ensinanza e aprendizaxe.
-
Implementar no aula procesos de avaliación e apoio con recursos dixitais compartidos para o ensino e aprendizaxe.
-
Incluír no plan anual do CCP a parte do PLAN DIXITAL relacionada co seguimento desde o CCP de cuestións relacionadas coa ensinanza-aprendizaxe como:
-
Adopción da tecnoloxía (que se imparte, quen e desde que curso), ferramentas ou aplicacións. : cales, para que (DUA, etc.), en que curso... (e atención á protección de datos).
-
Plataforma base
-
Procesos de metacognición
-
Integrar o caderno do profesor da PSP na avaiiación. e utilizar a plataforma EdPuzlle de recursos e a propia da nosa institución xa creada. Facer un consenso sobre uso da tecnoloxía para a avaliación auténtica.
-
Dispoñer dun banco de recursos relacionados coas rúbricas de autoavaliación e de autoavaliación, diversos en función dos obxectivos a acadar.
-
Utilización e uso ba clase do computador. Normas consensuadas
-
Promover o debate e integrar no proxecto educativo o respecto dos dereitos de autor e la responsabilidade no uso do internet por parte do alumnado.
-
Realidade aumentada. Uso
- Recoller no calendario colexial as accións derivadas dos programas da Xunta relacionados coa ciberseguridade
Comunicación e difusión
No contexto do Plan de comunicación colexial, o Equipo de Comunicación velará para que as acción acometidas no Plan Dixital sexan coñecidas por medio das redes sociais do colexio.
Ademáis temos que ter en conta:
- A súa presentación o Consello Escolar no última reunión do curso actual.
- Para a difusión do plan á comunidade educativa publicarase na intranet colexial.
- Da mesma forma, consideramos á Comisión de Coordinación Pedagóxica corresponsable da difusión e dinamización do plan entre o profesorado, a través das reunións de ciclos e equipos didácticos.
Enlace ó plan dixital na web colexial: PLAN DIXITAL CPR SASNTA MARÍA - OURENSE