Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución dos obxectivos consistirá en:
- A avalición procesual terá unha frecuencia mínima dunha vez ao trimestre. Análise da execución das acción, a Análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificación das acción e das por postas de mellora.
- A avaliación final terá unha frecuencia mínima dunha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logros dos obxectivos e as propostas de mellora.
Obxectivo 1:
AO1.1: Realiza nos prazos esixidos pola Administración
AO1.2: Realizáronse distintas actividades colaborativas propostas por parte do profesorado:
- Celebración do Samaín
- Celebración da Semana da Ciencia (Novembro)
AO1.3. Realizada a principos de curso na Aula Virtual do centro.
Obxectivo 2:
AO2.1. Acción realizada a principios de curso
AO2.2. Acción realizada durante todo o trimestre.
Obxectivo 3:
AO3.1.Acción realizada ao longo de todo o trimestre.
A03.2. Proporcionouse información específica aos membros do claustro que assí o solicitaron.
Obxectivo 4:
AO4.1. Realizáronse dúas propostas grupais: Semana da Ciencia e Samaín.
AO4.2. Pouca participación do alumnado nos foros.
Obxectivo 5:
AO5.1. Equipo creado no mes de setembro.
AO5.2. Foro creado no mes de setembro.
Obxectivo 6:
AO6.1. Enquisa non realizada. Farase no 2º trimestre.
AO6.2. Realizarase no 3º trimestre.
Obxectivo 1:
AO1.1: Realiza nos prazos esixidos pola Administración (1º trimestre)
AO1.2: Realizáronse distintas actividades colaborativas propostas por parte do profesorado:
- Día de Rosalía
- Día do número Pi
AO1.3. Realizada no 1º trimestre
Obxectivo 2:
AO2.1. Acción realizada no 1º trimestre
AO2.2. Acción realizada no 1º trimestre
Obxectivo 3:
AO3.1.Acción realizada ao longo de todo o trimestre.
A03.2. Proporcionouse información específica aos membros do claustro que así o solicitaron.
Obxectivo 4:
AO4.1. Realizáronse dúas propostas grupais: Día de Rosalía e Día de pi
AO4.2. Pouca participación do alumnado nos foros.
Obxectivo 5:
AO5.1. Realizada no 1º trimestre
AO5.2. Realizada no 1º trimestre
Obxectivo 6:
AO6.1. Enquisa non realizada. Pospúxose para o 3º trimestre.
AO6.2. Realizarase no 3º trimestre.
Obxectivo 1: Acadado
- AO1.1: Realizada no 1º trimestre
- A01.2: Realizada ao longo de todo o curso académico:
- Día de Rosalía
- Día de Pi
- Día das Letras Galegas, etc
- AO1.3: Realiazada no 1º trimestre
Obxectivo 2: Acadado
- AO2.2: Realizada no 1º trimestre
- AO2.2: Realizada durante todo o curso académico.
Obxectivo 3: Acadado
- AO3.1: Realizada no 1º trimestre
- AO3.2: Realizado durante todo o curso académico
Obxectivo 4: Non acadado
- AO4.1: Participación baixa
- AO4.2: Participación baixa
Obxectivo 5: Acadado ao 50%
- AO5.1: Realizado no 1º trimestre
- AO5.2: Acción realizada pero o impacto é practicamente nulo
Oxectivo 6: Non acadado
AO6.1: Non feita debida ao bo nivel dixital do 80% do profesorado.
AO6.2: Non feita debido ao bo nivel dixital do 80% do profesorado.
Avaliación
De forma xeral, todos os obxectivos foron acadados. Cabe destacar que:
- O Obxectivos 5 recibiu unha baixa colaboración por parte do claustro o que fixo que se acadara unha porcentaxe menor da esperada. Isto débese a que a a acción AO5.1 (creación dun equipo de persoal docente dirixido a resolver dúbidas TIC) se realizou con éxito, pero a acción AO5.2 (Creación dun foro na Aula Virtual para todo o claustro enfocado ao intercambio de información para xerar recursos en liña) non tivo impacto debido a nula colabración do persoal docente.
- No que respecta ao Obxectivo 6 cabe destacar que non se realizaron as enquisas inicial e final asociadas as accións AO6.1 e AO6.2, polo bo nivel dixital do 80 % do profesorado.
-
Tamén nos gustaría destacar a consecución do Obxectivo 2. Os grupos e subgrupos constituídos para resolver incidencias TIC foron moi activos e eficientes ao longo de todo o curso, resolvendo os problemas que ían xurdindo con moita eficiencia. Tamén funcionou moi ben o foro creado para comunicar as distintas incidencias aparecidas.
Hai que recordar que este plan consta de 5 cursos académicos, empezando no curso 2021/2022. O presente curso é o terceiro ano do desenvolvemento do Plan Dixital de Centro, polo que se espera que a consecución dalgún dos obxectivos sexa de maneira parcial.
No Plan dixital do curso 2022/2023 a proposta de mellora era que se tomarían medidas para conseguir unha maior colaboración por parte da comunidade educativa.
Algunhas desas medidas que se tomaron foron moi efectivas (infografías, carteis informativos...). Conseguiuse que máis membros da comunidade educativa colaborasen, pero pensamos que aínda hai que conseguir unha colaboración maior.
Outra proposta de mellora é cambiar, ou incluso suprimir algún dos obxectivos, como por exemplo o obxectivo 6, xa que a comunidade educativa estase a formar en competencias dixitais e, segundo pasa o tempo, está máis preparada.
Consideramos que o Plan Dixital de Centro é un plan dinámico, que debe evolucionar co tempo, polo que debemos valorar novas necesidades e establecer obxectivos realistas e renovados.
Comunicación e difusión
O PLAN DIXITAL "cólgase" na páxina web do centro informando a toda a comunidade educativa.
No claustro de principio de curso informouse a todo o profesorado de cómo e onde acceder ao citado documento.