Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
No que se refire ao seguimento e avaliación do Plan Dixital en relación coa consecución dos obxectivos será realizada dende dúas perspectivas:
Avaliación procesual: será realizada unha vez ao final da cada un dos trimestres do curso 22-23. Realizarase unha revisión do estado das accións, así como a valoración dos resultados acadados nos distintos obxectivos das táboas dos nosos plans de accións. Ademais, realizaranse propostas de modificación de accións de ser preciso. Utilizaranse os apartados correspondentes das citadas táboas para tal efecto.
Avaliación final: será realizada unha vez ao ano ao remate do curso académico 22-23. Farase unha revisións da consecución dos obxectivos formulados e realizaranse posibles propostas de mellora. Utilizaranse os apartados
correspondentes de cada unha das taboas do pian de accion para o seu cumprimento.
Logo da enquisa pasada a todo o profesorado, detectamos que o coñecemento sobre licenzas de autor e ferramentas corporativas era inferior ao grao de se esperaba (70%) polo que se elaborou material e levouse a cabo unha sesión de formación para dalo a coñecer. Actualmente está aloxado na aula virtual do centro.
Neste segundo trimestre púxose o foco na utilización das ferramentas corporativas de comunicación. A totalidade do claustro emprégaas se ben é certo que non o fan con todas elas por igual. Podemos dicir que o obxectivo que tíñamos proposto neste apartado foi acadado.
Asemade fixemos un PFPP no que houbo dúas sesións de docencia de h5p nas que participou a maioría do claustro.
No terceiro trimestre e coincidindo co reemplazo das pantallas por paneis dixitais, elaborouse unha pequena guía de uso e exemplificouse cómo poñelos en marcha.
Seguimos a demandar mais asistencia técnica por parte da administración, xa que moitas veces temos que deixar a nosa labor como docentes para actuar como técnicos/as en momentos determinados (sobre todo cando temos que ser as "mans" da UAC).
Este obxectivo non está acadado polo de agora.
Avaliación
No que se refire ao seguimento e avaliación do Plan Dixital en relación coa consecución dos obxectivos será realizada dende dúas perspectivas:
Avaliación procesual: será realizada unha vez ao final da cada un dos trimestres do curso 22-23. Realizarase unha revisión do estado das accións, así como a valoración dos resultados acadados nos distintos obxectivos das táboas dos nosos plans de accións. Ademais, realizaranse propostas de modificación de accións de ser preciso. Utilizaranse os apartados correspondentes das citadas táboas para tal efecto.
Avaliación final: será realizada unha vez ao ano ao remate do curso académico 22-23. Farase unha revisións da consecución dos obxectivos formulados e realizaranse posibles propostas de mellora. Utilizaranse os apartados
correspondentes de cada unha das taboas do pian de accion para o seu cumprimento.
No que que respecta á valoración do Plan Dixital do noso centro, comentar que se levou a cabo na súa totalidade. Os obxectivos realizados axudaron a potenciar distintos aspectos relacionados sobre todo con: infraestrutura tecnolóxica, formación en competencia dixital do profesorado a través dos PFPP e así mesmo, afondar na formación e competencia dixital do noso alumando.
A avaliación do desenvolvemento do plan dixital debe ter en conta os resultados e o impacto na aprendizaxe dos estudantes, así como a experiencia e a retroalimentación dos docentes, pais e outros actores chave. Ao ser este o primeiro Plan Dixital que desenvolvemos os indicadores que permiten esta retroalimentación son moi sutís e haberá que agardar a vindeiros cursos nos que voltemos a realizar un exercizo SELFIE de autoavaliación da situación dixital da comunidade educativa.
Continuaremos traballando neste liña a través da elaboración de novos obxectivos para o vindeiro curso 23-24 sendo prioridade para nós seguir afondando na formación do profesorado e do noso alumnado.
De cara o vindeiro curso, consideramos tras a experiencia deste, centrarnos en menos aspectos e adicarlle máis tempo. Moitas veces a carga burocrática a que estamos sometidos non nos permite afondar como quixéramos en moitos aspectos. Tamén consideramos necesario darlle un cambio as formacións que se leven a cabo no ámbito dixital, buscar a práctica continua do aprendido para que non quede nun mero curso todo os conceptos.
Como propostas de mellora de cara ao curso vindeiro teremos en conta as seguintes:
- Recordar o protocolo de proteccións de datos e dereitos de autor a principio de curso.
- Continuar con formación sobre o Plan Dixital a través de PFPP/Grupo de traballo e centrándonos na elaboración de contidos multimedia.
- Dinamizar a páxina web do centro..
- Fornecer de mais recursos de utilidade a aula virtual do centro.
- Extender as ferramentas de comunicación corporativas entre a totalidade do claustro.
- Coomezar o inventariado dixital cando a aplicación estea dispoñible.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital do noso centro enviarase o claustro e ao Consello Escolar vía correo electrónico. Logo será aprobado en Consello Escolar e publicado na web do centro para a difusión entre a Comunidade Educativa.