Debilidade |
Incapacidade para resolver problemas técnicos |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Uso responsable das novas tecnoloxías |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
Problemática para crear contidos dixitais debido á falta de habilidades. Escasa competencia dixital no total das materias |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Escasa formación en programación e codificación |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Falta de recoñecemento do traballo dos demais |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Escasa competencia dixital |
Familias |
Si |
Debilidade |
Control parental limitado |
Familias |
Si |
Debilidade |
Dispositivos dixitais obsoletos |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Falta de persoal apoio técnico |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Necesidade de mellorar a fenda dixital e as tecnoloxías asistenciais |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Falta de materiais tecnolóxicos nas aulas: pizarras dixitais, ordenadores para alumnado... |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Falta de formación do profesorado na avaliación dixital |
Oferta |
Non |
Debilidade |
Insuficientes tecnoloxías asistenciais |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Repositorios en liña/biblioteca obsoletos |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
Mala avaliación do progreso |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Escasas sinerxias para o ensino mixto |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Retroalimentación axeitada. Empleo de datos para mellorar a aprendizaxe. Autorreflexión sobre a aprendizaxe |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Rexeitamento ou medo á utilización das TIC para o proceso de avaliación |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Algún profesorado está pouco formado no uso das TIC e das súas posibilidades. Falta de formación en software libre e protección de datos |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Falta de tempo para explorar o ensino dixital |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Avaliación do progreso |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
Intercambio de experiencias |
Persoal non docente |
Si |
Debilidade |
Creación de recursos dixitais |
Persoal non docente |
Si |
Debilidade |
Implicación do alumnado |
Persoal non docente |
Non |
Debilidade |
Colaboración do alumnado |
Persoal non docente |
Non |
Fortaleza |
Terceiro ciclo con Edixgal |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
Adecuados dispositivos dixitais para a aprendizaxe (nalgúns niveis) |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
Disponibilidades de dispositivos dixitais |
Familias |
Si |
Fortaleza |
Boa conexión a internet |
Familias |
Si |
Fortaleza |
Boa conexión a internet |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Iniciación ao uso das Aulas Virtuais |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
Espazos amplos |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
iPads con sistema de préstamo para todo o centro. Variedade de recursos dixitais para usar todo o centro |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
Pertenza ao proxecto EDIXGAL |
Oferta |
Si |
Fortaleza |
Bo desenvolvemento da estratexia co profesorado |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Uso de novas modalidades de ensino |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
Axeitadas medidas para identificar a fenda dixital |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Novas modalidades de ensino. Adaptación ás necesidades do alumnado |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Necesidades de DPC. Participación no DPC |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Intercambio de experiencias. Comunicación coa comunidade educativa. Recursos educativos abertos |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Experiencia en Edixgal. Emprego de contornas virtuais de aprendizaxe |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
Recursos educativos en liña. Creación de recursos dixitais |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Recursos educativos en liña |
Persoal non docente |
Si |