Debilidade |
O alumnado NON aprende a dar crédito ao traballo doutras persoas que atoparon en internet, nin a crear contidos dixitais, nin a comunicarse mediante as tecnoloxías dixitais nin a programar e codificar (H6- H7-H8-H11). |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
O alumnado NON aprende a comprobar se a información que atopa en internet é fiable e precisa nin aprende a resolver problemas técnicos que se presentan ao utilizar as tecnoloxías dixitais (H4-H13). |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Non se garante que os estudantes desenvolvan habilidades dixitais para as diferentes materias (H10). |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Dispositivos dixitais para a aprendizaxe obsoleto no centro, como por exemplo: incompatibilidade software PDI e ordenador o que anula o uso interactivo da PDI - Imposibilidade de escribir na PDI manualmente - Problemas técnicos frecuentes: o profesorado non sabe solucionar pequenos problemas técnicos (C1-C2). |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
O alumnado con necesidades educativas Especiais NON ten acceso ás tecnoloxías de apoio (C15). |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
A infraestrutura dixital das aulas non edixgal e espazos comúns non é adecuado para desenvolver procesos de ensino e a aprendizaxe con Tecnoloxías dixitais. Non existe unha zona de traballo específica, con material axeitado para o uso do profesorado (fóra das aulas/titoría) (C1-C2). |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Non existen dispositivos dixitais propios ou xestionados polo centro e que o alumnado pode utilizar cando os precise fóra do equipamento edixgal (C8-C10). |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
Os espazos físicos NON facilitan o ensino e a aprendizaxe coas tecnoloxías dixitais. As aulas son moi reducidas para tanto alumnado e non existen espazos comúns axeitados (C14). |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Non existen, no noso centro, repositorios ou bibliotecas en liña que conteñen materiais de ensino e aprendizaxe (C16). |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
A asistencia técnica está dispoñible no noso centro cando xurdan problemas coas tecnoloxías dixitais só en aulas edixgal ¿ servizo premium (C5). |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Non existen sistemas de protección de datos (C7). |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
O alumnado NON aprende a dar crédito ao traballo doutras persoas que atoparon en internet, nin a crear contidos dixitais, nin a comunicarse mediante as tecnoloxías dixitais nin a programar e codificar (H6- H7-H8-H11). |
Oferta |
Non |
Debilidade |
Non se garante que os estudantes desenvolvan habilidades dixitais para as diferentes materias (H10). |
Oferta |
Non |
Debilidade |
O alumnado NON aprende a comprobar se a información que atopa en internet é fiable e precisa nin aprende a resolver problemas técnicos que se presentan ao utilizar as tecnoloxías dixitais (H4-H13). |
Oferta |
Non |
Debilidade |
O profesorado non se implica na elaboración do PD, só participan 7 docentes de 34, e non conta co apoio do equipo directivo á hora de probar novas formas de ensinar con medios audiovisuais coa presenza de voz e imaxe de alumnado (A3). |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Non temos un plan para axudar aos profesores a afrontar os retos que supón a aprendizaxe mixta, relacionados coas necesidades de aprendizaxe dos estudantes e a súa orixe socioeconómica (C12). |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Non existe unha estratexia dixital e o equipo directivo non involucra ao claustro na estratexia dixital (A1). |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
Non contamos con medidas para identificar as dificultades que xorden coa aprendizaxe mixta, relacionadas coas necesidades de aprendizaxe do alumnado e o seu contexto socioeconómico (C11). |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
No noso centro o alumnado NON pode levar os seus propios dispositivos portátiles e utilizalos durante as clases (C13). |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Escaso uso das tecnoloxías dixitais para avaliar as competencias do alumnado e non se utilizan para que o alumnado reflexione sobre a súa aprendizaxe nin poden levar a cabo comentarios sobre o traballo dos seus compañeiros. (G1-G5-G6). |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Non recibimos axuda para utilizar as tecnoloxías dixitais con fins de avaliación (G7). |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Non avaliamos o noso progreso no ensino e na aprendizaxe coas tecnoloxías dixitais (B1). |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Non existe colaboración con outros centros para apoiar o uso das tecnoloxías dixitais nin cultura de traballo colaborativo en redes por parte do profesorado (B4). |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Carga lectiva moi alta con insuficiente tempo para que os docentes podan explorar novas modalidades de ensino no ámbito dixital (A4). |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Dificultade de uso da aula virtual nos curso ata 4º de educación Primaria (E3). |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Non facilitamos ao alumnado o uso das tecnoloxías dixitais para documentar a súa aprendizaxe nin utilizamos datos dixitais sobre estudantes individuais para mellorar a súa experiencia de aprendizaxe (G8- G9). |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
Maioritariamente empregamos novas tecnoloxías pero cun nivel de utilización moi dispar (ATIC1). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O alumnado aprende a actuar con seguridade e responsabilidade en internet (H1-H3). |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Acceso a internet en todas as aulas tanto por ethernet como por wifi (C3). |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Existen dispositivos dixitais do proxecto edixgal que o alumnado utiliza e leva para a súa casa (C8- C10). |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Dispoñemos de servizos educativos corporativos (web, aula virtual, videoconferencia, correo electrónico...) para difundir información sobre o centro educativo virtual e participamos en actividades formativas individuais organizadas pola administración educativa para actualizar as competencias dixitais do profesorado (PE1). |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
A infraestrutura dixital nas aulas edixgal apoia o ensino e a aprendizaxe con tecnoloxías dixitais (C1- C2). |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
A asistencia técnica NON está dispoñible no noso centro cando xurdan problemas coas tecnoloxías dixitais nas aulas NON edixgal e resto de espazos educativos (C5). |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Somos conscientes e coñecedores das diferentes modalidades formativas para o profesorado: presencial, en liña, a través da cooperación e que contribúen ao desenvolvemento profesional a través de redes profesionais da formación interna e programas acreditados (DPC1-2-3-4-6-8). |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
Somos coñecedores das vantaxes do software libre no ámbito educativo e dispoñen e facemos uso deste tipo de ferramentas no centro se se adaptan ás nosas necesidades (PE5). |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
O equipo directivo coñece a normativa en materia de adquisición de equipamento informático dos centros educativos (PE4). |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
O centro conta con dispositivos dixitais propios que necesitan renovarse (PE5). |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Promóvese o uso de software libre e a participación en actividades de formación axustándose ás nosas necesidades (PE2-PE3). |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Os docentes intercambiamos experiencias dentro do centro sobre a docencia con tecnoloxías dixitais. Presenza no claustro de profesorado competente dixitalmente con propostas de proxectos en innovación tecnolóxica. Interese do profesorado na creación de contido audiovisual co alumnado con diferentes artefactos dixitais móbiles (D3). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Facilidade para buscar recursos en liña e crealos (E1-E2). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Existe unha aula virtual xeral e a aula virtual edixgal totalmente operativas (E3). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Boa disposición, tolerancia e respecto entre o profesorado do centro. Existen debates e reflexión sobre as vantaxes e inconvenientes de ensinar e aprender coas tecnoloxías dixitais. Motivación intrínseca por aprender principalmente polo profesorado comprometido na elaboración e deseño do PD (B2). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
O claustro conta co apoio do equipo directivo para o DPC (desenvolvemento profesional continuo) Interese do profesorado na creación de contido audiovisual co alumnado con diferentes artefactos dixitais móbiles (D1-D2). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Utilizamos as tecnoloxías dixitais para a comunicación relacionadas co centro educativo e usamos recursos dixitais en aberto (E4-E5). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Empréganse as tecnoloxías dixitais para proporcionar unha retroalimentación adecuada aos estudantes (G3). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Utilizamos as tecnoloxías dixitais para adaptar o método de ensino ás necesidades individuais do alumnado: fomentar a creatividade, motivación, colaboración e traballo interdisciplinar (F1-F3-F4-F5- F6). |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Valoramos as competencias dixitais que o alumnado desenvolveu fóra do centro educativo (G10). |
Persoal docente |
Non |