Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento a seguir para comprobar o estado do Plan Dixital e a sua implementación foi o seguinte:
- Xuntanzas e coordinación.
- Visitas do Adix.
- Cumplimentación da ferramenta de educalidade.
Obxectivo 1:
AO 1.1: Constituir un equipo de traballo. Realizado.
Obxectivo 2:
AO 2.1: Constituir un equipo de traballo. Realizado.
AO 2.2: Realizar un inventario de tódolos dispositivos dixitais do centro e posibles melloras dos mesmos.Pendente.
Obxectivo 3:
AO 3.1: Constituír un equipo de traballo para pomover o uso de ferramentas dixitais de software libre.Realizado.
AO 3.2: Crear un repositorio con ferramentas dixitais libres útiles para cada un dos ciclos educativos.Pendente.
AO 3.3: Solicitar formación para a aprendizaxe no uso de ferramentas de especial interese para o profesorado.Realizado.
Obxectivo 1:
AO 1.2: Participar no programa Plan Director e Navega con Rumbo para a convivencia e mellora da seguridade nos Centros Educativos.Aprazada.
AO 1.3: Participar en actividades, charlas, formación,... encamiñadas a coñecer os perigos da navegación para alumnado, profesorado e familias. Realizada.
AO 1.4: Poñer en práctica actividades para aplicar o o coñecemento no bo uso de internet. Pendente.
Obxectivo 2:
AO 2.3: Solicitar e instalar discos duros sólidos e a ampliación da memoria RAM dos equipos máis obsoletos así como da Maqueta Abalar. Pendente.
Obxectivo 3:
AO 3.4: Poñer en práctica actividades utilizando as ferramentas dixitais libres. Realizado.
Obxectivo 4:
AO 4.3: Publicación de contidos e traballo nos entornos virtuais de aprendizaxe. Realizado.
Avaliación
-
No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
Cada unha das accións propostas neste plan serán avaliadas como mínimo unha vez ao trimestre. Con este fin, establécense uns indicadores específicos que axudarán a valorar a idoneidade das medidas adoptadas e a establecer os reaxustes necesarios.
-
No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Ao final de curso, dacordo cos datos do proceso de seguimento e avaliación, levarase a cabo unha avaliación final para comprobar o logro dos obxectivos e, de ser o caso, establecer propostas de mellora.
Anualmente farase unha valoración, seguimento e revisión da integración das tecnoloxías dixitais no ensino aprendizaxe no centro; avaliando o grao de consecución dos obxectivos propostos no presente Plan dixital e a adecuación das actividades realizadas. Terase en conta as aportacións dos equipos docentes interniveis e as propostas de mellora aportadas, que servirán como punto de partida para a actualización deste Plan de cara ao seguinte curso.
Podemos concluir dicindo que os obxectivos plantexados neste curso han sido acadadas na sua maioría. Quedan pendentes os obxectivos AO 2.2 , AO 3.2. Realizar un inventario de tódolos dispositivos dixitais do centro e posibles melloras dos mesmos e Crear un repositorio con ferramentas dixitais libres útiles para cada un dos ciclos educativos,para o vindeiro curso.
Como propostas de mellora, plantexamos as seguintes:
1. Unha maior implicación docente para acadar todos os obxectivos plantexados.
2. Participación no Programa Polos Creativos.
3. Seguir afondando na formación dixital.
4.Poñer en funcionamento a radio na escola, con programas semanais en directo.
Comunicación e difusión
Comunicación e difusión
A estratexia para a difusión do plan dixital entre toda a comunidade educativa e tendo en conta o Plan de Comunicación do Centro, baséase nas canles oficiais establecidas pola Xunta de Galicia, como o a páxina web da escola e o Abalar móbil. Ademais de medios non oficiais e RRSS, etc.
-
Web da escola: http://www.edu.xunta.es/centros/ceipportonovo/
-
Canles redes sociais da escola:
-
Instagram: ceipportonovo.