Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O primeiro trimestre do curso tratouse de contribuir a implantar e "transformar" o enfoque que o profesorado plantexa no uso das ferramentas tecnolóxicas no ensino profesional da música. Se ben é certo que o uso dos dispositivos, os accesos as aulas virtuais e o emprego de aplicacións puideron ter a súa presenza nas aulas, especialmente das materias teórico ou teórico prácticas, tamén é certo que nas materias instrumentais están moi lonxe do seu uso.
No tocante á bilbioteca, a catalogación, a organización e a dixitalización favorecen o uso a e acceso inmediato ós recursos.
O uso da plataforma ABALARBOX, aporta un espazo de almacenamento que aínda non sendo mais idóneo pola capacidade ofrecida, está a ser cada vez mais utilizado.
O segundo trimestre do curso permítenos observar que tanto profesorado como alumnado abordan un maior uso das ferramentas tecnolóxicas no ensino profesional da música. Detectamnos que distintas ferramentas e aplicacións son empregadas especialmente para a comunicación entre docentes e familias e se nos traslada o emprego das mesmas para a realización de traballos e para a presentación de contidos. Se ben é certo que o uso dos dispositivo, veuse menguado nas aulas pola orde e regularización dos móbiles nos centros educativos, os accesos as aulas virtuais e o emprego de aplicacións seguen a ter a súa presenza nas aulas con fins exclusivamente pedagóxicos e especialmente das materias teórico ou teórico prácticas.
No tocante á bilbioteca, a catalogación, a organización e a dixitalización seguen a favorecer o uso a e acceso inmediato ós recursos.
O uso da plataforma ABALARBOX, segue a aportar un espazo de almacenamento compartido para traslado, especialmemente, de arquivos de audio e video.
O profesorado e o alumnado abordan un maior uso das ferramentas tecnolóxicas e dixitais que podan ser útiles no ensino profesional da música. isto pode observarse por exemplo nos concertos e activiades do centro. A formación do profesorado na acreditación dixital e noutros campos tamén é favorecedora deste uso, polo que a súa presenza no ensino é mais notable.
No tocante á bilbioteca, a catalogación, a organización, a dinamización e a dixitalización seguen a favorecer o uso a e acceso inmediato ós recursos dispoñibles (preto de 8000 libros e partituras).
O uso da plataforma ABALARBOX, segue a aportar un espazo de almacenamento compartido para traslado, especialmemente, de arquivos de audio e video.
Avaliación
O plan dixital dentro do centro educativo de ensino profesional de música, como é o que nos ocupa, require dunha adaptación dos contidos e dunha creatividade no uso das ferramentas dixitais por parte dos docentes de instrumento, á que nos debemos implicar, concienciar e abordar, investigando e probando recursos para os que a formación nestes campos debe ser inmediata e rigorosa. So cambiando a forma de pensar e de afrontar o ensino poderemos aproveitar as innumerables ferramentas que están ao alcance e dar un xiro na metodoloxía, na avaliación, na redacción de competencias referidas intrínsecamente á música e ao seu estudo.
Impulsar a formación, referida ao uso das múltiples ferramentas dixitais, nos docentes.
Potenciar o uso das ferramentas dixitais no alumnado como recursos para aprender contidos implícitos na música e na interpretación.
Promover o uso das ferramentas de comunicación internas e externas