Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O equipo do Plan Dixital nas súas reunións, como mínimo unha vez ao trimestre fará unha avaliación das accións levadas a cabo, a evolución e reconducir o proceso no caso de que sexa preciso.
Tras unha reunión, constituise o equipo que conformará este curso o plan dixital.
Fíxose un genially cos material que temos no centro e recursos para o traballo do día a día.
Enquisa ao profesorado sobre necesidades.
Matriculación alumnado aula virtual.
Establecemento de necesidades dixitais.
Reunións equipo E- Dixga.
O que se fixo no primeiro trimestre foise mantendo, ademais de tendo formación sobre protección de datos, trasladar información aos mestres/as, proporcionar novos recursos.
Reorganización aula TIC.
En base ao seguimento do anterior, mercouse material que facilite o día a día nas aulas e estase planificando formación para o emprego de panéis dixitais instalados pola Consellería.
Os obxectivos foron acadados, pero o aula virtual precisa máis impulso.
Avaliación
As datas de avaliación coincidirán coas datas da avaliación de cada trimestre e marcarase por porcentaxe de resultados acadados..
Avaliación final. Ao final do ano o equipo realizará a avaliación final do Plan considerando a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Valorarase coas táboas que se indicaron anteriormente.
Os obxectivos foron acadados, pero é preciso seguir traballando neles para chegar á mellora educativa e, polo tanto, mantendo un plan de formación.
- Necesidade de que a calidade do sinal wifi chegue a todos os espazos.
- Dotación de tabletas dixitais para achegar ao alumnado á competencia dixital: uso de aplicación que favorezan o ensino aprendizaxe.
- Dotación STEAM para a biblioteca con busca da transversalidade no proceso de ensino aprendizaxe en todo o centro e en todas as áreas.
- Ampliación dos recursos para o aula TIC dado que resultan insuficientes para poder traballar con todo o alumnado da aula á vez.
-Dotación de ordenadores para 3º e 4º de Ed. Primaria para iniciar ao alumnado na investigación, búsqueda de información, manexo do ordenador e mellorar as competencias TIC e informacionais.
- Documentos que hai que enviar á administración, do que se nos da plantilla, compatible con todos os ordenadores.
- O vindeiro curso o buscar estratexias e formación para sacar todo o partido didáctico aos paneis dixitais interactivos recentemente instalados ata 2º de Primaria, e reformular o aula TIC para que alumnado e profesorado teñan máis motivación no seu emprego poden ser dúas liñas de actuación posibles.
Comunicación e difusión
Somos conscientes da importancia de facer unha boa difusión desta iniciativa pois na medida en que sexamos capaces de concienciar as comunidade educativa da súa importancia, daremos conseguido un uso responsable das TIC nas nosas vidas para cubrir necesidades educativas.
Promocionarase entre as familias e se colgará na páxina web do colexio.