Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Realizaremos un seguimento unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
Constituíronse os grupos de traballo do PFPP. Posta en marcha do Aua Virtual. Acadouse o obxectivo 1 de homoxenización das estruturas dos cursos na AV.
Desenvolveuse a formación asociada no PFPP das TIC. En febreiro e marzo tivemos as sesións de formación presencial baseadas nas ferramentas de avaliación Moodle.
Implementación nas aulas do obxectivo 2 do Plan Dixital. Avaliación do mesmo.
Traballo das áreas 5 e 6 da CDD a través de pilulas informativas do CEFORE.
Avaliación
No contexto da avaliación final, ao remate do curso avaliaremos o Plan Dixial considerando, entre outros aspectos, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
O desenvolvemento do plan dixital precisa o enfoque dun proceso continuo e evolutivo. Representou un desafío para a comunidade educativa. O profesorado acolleu o Plan con moito interese e desenvolveuse con exito.
-
Realizar unha reavaliación das necesidades tecnolóxicas e os recursos dispoñibles no centro educativo coa finalidade de determinar que recursos adicionais son necesarios.
-
Afondar na formación e no desenvolvemento profesional contínuo do corpo docente en colaboración cos CFR buscando a estabilización dunha liña TIC nos PFPP. Asimesmo, é importante fomentar a colaboración e o intercambio de boas prácticas entre os docentes.
-
Fomentar a participación activa da comunidade educativa no plan dixital, involucrando aos pais, estudantes e outros membros da comunidade na toma de decisións e na implementación de estratexias dixitais. Pódense realizar reunións informativas, enquisas e espazos de diálogo para recompilar opinións e retroalimentación.
-
Establecer un sistema de avaliación e seguimento continuo para medir o impacto do plan dixital na aprendizaxe dos estudantes e na calidade do ensino. Isto implica recompilar datos, analizar resultados e realizar axustes periódicos segundo os achados. Tamén é importante comunicar os avances e logros do plan á comunidade educativa.
Comunicación e difusión
Para dar a coñecer o plan dixital entre toda a comunidade educativa, servirémonos da páxina WEB do centro e dos enlaces a ela compartidos a través de espazoAbalar e a aula virtual