Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O traballo para acadar os obxectivos estaba fixado con datas límite de execución que, en xeral, foron respectados. As accións a realizar estaban repartidas en 1, 2 ou 3 trimestres en función da natureza do obxectivo correspondente. Algunha acción fíxose con certo atraso e algunha outra quedou aprazada de cara ao vindeiro curso.
Fixemos o seguimento nas reunión programadas mantendo sempre un espazo actualizadona aula virtual do centro en: Seguimento Plan Dixital
Para facer o seguimento valoramos o grao de consecución dos obxectivos iniciais e as accións realizadas total ou parcialmente e as que foron aprazadas.
O seguimento do desenvolvemento do plan foise facendo durante todo o curso analizando os indicadores de logro e facendo as propostas de mellora ou, no seu caso, decidindo o aprazamento dalgunha acción cando se considerou necesario.
AO1.1: Informar nun claustro ou CCP inicial
AO2.1: Informar nun claustro ou CCP inicial
AO3.1: Crear un apartado nas CCP para informar das TIC do centro
AO3.2: Crear a figura de co-coordinador no edificio de primaria Aprazado
AO7.1: Presentación da plataforma E-Dixgal na reunión inicial do curso
AO7.2: Repartir os trípticos informativos da Xunta na primeira reunión
A07.3: Presentar e recordar o enlace na web do centro coa información relacionada co proxecto E-Dixgal.
A03.4: Promover e recordar os recursos e ligazóns TIC na web
AO5.1: Promover e poñer en valor as diferentes plataformas e programas válidos para a avaliación
AO5.2: Poñer algún apartado na AV ou na web do centro con recursos e ferramentas de avaliación dixital
AO4.1: Actualizar o hardware dos pcs antigos. Instalar discos SSD e ampliar a memoria RAM para mellorar o rendemento dos equipos Parcialmente realizado
AO6.2: Poñer información para a comunidade educativa sobre o uso seguro das TIC e como ferramentas de aprendizaxe
AO4.2:Programar sesións de traballo e formación sobre accións concretas e recursos existentes para a docencia dixital con equipamento de baixas/medias prestacións ou con conexión de baixa/media velocidade
A05.3: Realizar unha formación sobre a avaliación educativa con ferramentas dixitais.
A06.3: Realizar e divulgar un protocolo para o uso seguro das TIC entre a comunidade educativa Parcialmente realizado pero programado para o vindeiro curso
AO1.2: Facer e promover actividades interdisciplinarias relacionadas con conmemoracións e celebracións
A01.3: Promover o intercambio de información de proxectos existentes no centro
AO2.2: Promover a realización de actividades que fomenten a creatividade
A03.3: Manter información permanente na web - aula virtual e boletín TIC do centro.
AO6.1: Organizar máis charlas sobre o uso seguro das TIC (Plan director anual e Navega con rumbo...)
AO8.1: Favorecer e realizar algunha actividade de colaboración coa aula CeMit. Aprazado
AO8.2: Intercambiar informacións e actividades con outros centros educativos da contorna.
Avaliación
Para avaliar o proxecto valoramos o grao de consecución dos obxectivos iniciais e as accións realizadas total ou parcialmente e as que foron aprazadas.
Solicitouse a cada responsable das accións e ao profesorado en xeral unha achega das accións e actividades realizadas desenvoltas para valorar o grao de cumprimento das mesmas.
Fixemos reunións programadas para o seguimento do plan, das accóns realizadas e das que estaban pendentes. Nas mesmas analizáronse os indicadores de logro e fixéronse propostas de mellora ou, no seu caso, decidiuse o aprazamento dalgunha acción cando se considerou necesario.
Para a avaliación xeral de todo o proceso recolleronse as actividadas realizadas por cada acción que poden consultarese no documento adxunto sobre actividades realizadas.
O plan contemplou o desenvolvemento de 22 accións repartidas en 8 obxectivos. Os resultados foron os seguintes:
- Accións realizadas: 16
- Accións parcialmente realizadas: 4
- Accións aprazadas: 2
Logros e incidencia no centro:
- Mellorouse a comunicación, coordinación e difusión de información de interese sobre as TIC e EDIXGAL en particular para as familias, o profesoerado e a comunidade en xeral.
- Mellorouse a competencia en avaliación dixital e na resiliencia dixital.
- Traballouse e mellorouse na colaboración, na realización de actividades creativas e fixéronse máis actividades interdisciplinarias.
Obxectivos acadados:
Dos oito obxectivos iniciais 6 foron acadados e 2 acadados parcialmente.
A06 - H1, Alumnado+ Outras áreas(Uso da tecnoloxía: alumnado): Concienciar á comunidade educativa do uso seguro das TIC e como ferramentas de aprendizaxe
Parcialmente: Traballouse procurando recursos e información para a elaboración do protocolo para o uso seguro das TIC que quedou xa perfilado pero pendente, por falta de tempo, para realizar no vindeiro curso.
A08 - D3 - Impulsar colaboracións con outros centros e entidades externas
Parcialmente: non se realizou a colaboración có CMIT da localidade pero fixéronse colaboracións co concello e con outros centros.
Fanse as seguintes proposta de mellora:
- Continuar con actividades de formación no vindeiro curso de cara a mellorar a competencia dixital e a implantación das TIC como recurso educativo e para a avaliación docente.
- Continuar na liña de mellora da coordinación da estratexia TIC do centro co profesorado.
- Impulsar e mellorar a colaboración con outros centros e entidades externas, especialmente coa aula CEMIT de San Sadurniño.
- Divulgar e promover unha campaña de concienciación sobre o uso seguro das TIC dirixida a alumnado, familias e profesorado:
- Campaña para retrasar o máximo posible o uso dos móbiles e das redes sociais entre o alumnado.
- Protocolo para concienciar e mellorar o uso seguro das TIC, tanto no centro como fóra do mesmo.
- Concienciar sobre or riscos das redes, a pegada dixital e a privacidade dos datos.
Comunicación e difusión
Para a difusión do plan realizaranse as seguintes accións:
-
Informar ao profesorado na CCP e no claustro inicial.
-
Achegar ao profesorado o documento do Plan Dixital a desenvolver.
-
Poñer información sobre o Plan Dixital na páxina web do centro incluíndo o propio documento accesible a toda a comunidade educativa.
-
Abrir un espazo colaborativo con información e documentación sobre o Plan Dixital na Aula Virtual do centro.
-
Enviar por correo electrónico información periódica ao profesorado daquelas cuestións relevantes para o correcto desenvolvemento do plan.
-
Incluír algún apartado con información sobre o Plan Dixital no boletín TIC do centro.
-
Enviar información ás familias empregando AbalarMóbil no caso de que se considere oportuno e necesario.