Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O EDPD realizará, a lo menos, unha xuntanza trimestral para valorar a evolución do plan .
Do mesmo xeito, a mentora ADIX realizará, como mínimo, dúas visitas trimestrais ao centro, para analizar xunto ca persoa coordinadora o desenvolvemento do PD.
A persoa coordinadora terá aceso a ferrramenta educalidade para rexistrar os avances e evaliación do plan.
No primeiro trimestre leváronse a cabo todas as enquisas iniciais, así como o analise delas.
Tamén se recibiu material novo de Polos creativos.
Recibiuse formación sobre Edixgal .
Fixéronse propostas de traballo con outras entidades. Tendo éxito cas escolas unitarias.
Charlas formativas cas familias.
Recepción de novas pizarras dixitais.
Cambio de cableados e novas intalacións
Mellora da conectividade.
Avaliación
Tendo como referencias os obxectivos do plan dixital realizarase unha avaliación procesual e final. No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora. A realización de esta avaliación será ao principio de cada trimestre, así, os aspectos quedarán reflectivos en cada unha de as actas. No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora. As propostas de mellora serán os aspectos principais con os que traballaremos o próximo curso. Por último, nos obxectivos do plan de acción dixital tamén quedan recollidos os instrumentos de avaliación que foron utilizados.
En liñas xerais o PD tivo un alto grado de consecución de obxectivos. Sinalar a gran mellora a nivel de material e conectividade. A formación en Edixgal foi exitosa. As familiasparticiparon nas propostas de formación, aínda que o número de familias asistentes debe mellorar..
Na parte formativa do profesorado debe de mellorar a oferta, debe ser máis practica para pode sacar o máximo rendemento ao material recibido.
A relación e cooperación entre os centros debe ser mellorable. Para o próximo curso proponse tamén traballar co centro de día do concello.
Comunicación e difusión
Como unha estratexia fundamental para dálle a relevancia que require el plan levaremos a cabo una acción de difusión do plan dixital entre toda a comunidade educativa. Os tres elementos fundamentais para completar esta acción serán:
• Publicación do PD na web.
• Dar a coñecer no claustro, consello e a ANPA.
• Informar nas asembleas de inicio de curso.
Para a comprobación do éxito desta acción se realizarase unha enquisa en onde poderemos comprobar el grao de coñecemento do plan dixital.