Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O seguimento deste plan realízase xunto coa mentora ADIX a través das reunións presenciais no centro.
Ao finalizar o primeiro trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:
- Obxectivo O01PD: Dinamizar o Polo Creativo atópase co grao de desenvolvemento das accións a seguir:
- AO1.1: Acadado
- AO1.2: En proceso
- AO1.3: En proceso
- Obxectivo O02PD: Crear canles de colaboración entre o profesorado atópase co grao de desenvolvemento das accións a seguir:
- AO2.1: En proceso
- AO2.2: En proceso
- Obxectivo O03PD:Adaptar as actividade de aprendizaxe dixitais ás necesidades do alumnado con dificultades atópase co grao de desenvolvemento das accións a seguir
- AO3.1: Completada.
- AO3.2: En proceso
- AO3.3: En proceso
- Obxectivo O04PD: Proporcionar ferramentas e estratexias ao alumnado da ESO para acceder, analizar e avaliar a información nos procesos de investigación atópase co grao de desenvolvemento das accións a seguir:
- AO4.1: Pendente
- AO4.2: Pendente
- AO4.3: Pendente
Ao finalizar o segundo trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:
- Obxectivo O01PD: Dinamizar o Polo Creativo atópase co grao de desenvolvemento das accións a seguir:
- AO1.1: Acadado
- AO1.2: En proceso
- AO1.3: En execución.
- Obxectivo O02PD: Crear canles de colaboración entre o profesorado atópase co grao de desenvolvemento das accións a seguir:
- AO2.1: En proceso
- AO2.2: En execución
- Obxectivo O03PD:Adaptar as actividade de aprendizaxe dixitais ás necesidades do alumnado con dificultades atópase co grao de desenvolvemento das accións a seguir
- AO3.1: Acadado
- AO3.2: En proceso
- AO3.3: En proceso
- Obxectivo O04PD: Proporcionar ferramentas e estratexias ao alumnado da ESO para acceder, analizar e avaliar a información nos procesos de investigación atópase co grao de desenvolvemento das accións a seguir:
- AO4.1: En proceso
- AO4.2: Pendente
- AO4.3: Pendente
Ao finalizar o primeiro trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:
- Obxectivo O01PD: Dinamizar o Polo Creativo atópase co grao de desenvolvemento das accións a seguir:
- AO1.1: Acadado
- AO1.2: Acadado
- AO1.3: Acadado
- Obxectivo O02PD: Crear canles de colaboración entre o profesorado atópase co grao de desenvolvemento das accións a seguir:
- AO2.1: Acadado
- AO2.2: Acadado
- Obxectivo O03PD:Adaptar as actividade de aprendizaxe dixitais ás necesidades do alumnado con dificultades atópase co grao de desenvolvemento das accións a seguir
- AO3.1: Acadado
- AO3.2: Acadado
- AO3.3: Acadado
- Obxectivo O04PD: Proporcionar ferramentas e estratexias ao alumnado da ESO para acceder, analizar e avaliar a información nos procesos de investigación atópase co grao de desenvolvemento das accións a seguir:
- AO4.1: En proceso
- AO4.2: En proceso
- AO4.3: Pendente
Avaliación
Para poder avaliar o plan, será necesario medir o grao de consecución dos obxectivos que nos marcamos. Tamén será necesario comprobar a efectividade das actuacións levadas a cabo. Para levar a cabo a avaliación, teremos en conta os seguintes instrumentos e ferramentas:
- Os indicadores de avaliación asociados a cada un dos obxectivos e accións.
- A ferramenta de avaliación SELFIE a través da cal poderemos facer unha analise da competencia dixital do Centro.
- A avaliación da Competencia Dixital Docente
- A avaliacion da Competencia Dixital do alumnado a través de SELFIE, preferiblemente a final do curso. O plan avaliarase en función dos resultados obtidos no marco dos obxectivos e prazos previstos.
O plan avaliarase en función dos resultados obtidos no marco dos obxectivos e prazos previstos.
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Trátase dun plan ambicioso con diferentes liñas de actuación que incide especialmente na formación do profesorado para que sexa útil para o centro.
Os obxectivos están practicamente acadados cumplíndose todos excepto algúns retos que quedan pendentes para o vindeiro ano.
O plan vai ser revisado e actualizado con periodicidade para adaptarse a realidade e as novas necesidades que podan xurdir ao longo do tempo.
Continuarase coa formación do profesorado nas diferentes liñas Edixgal e Polos creativos e seguiremos adiante co proxecto elaborado sobre a emerxencia climática para desenvolverse a través de Polos Creativos. Tamén Intentaremos desenvolver unha actuación coordinada entre o profesorado e as diferentes materias para introducir a busca de información e a investigación entre o alumnado.
Seguiremos promocionando un bo uso da aula virtual e Edixgal e implementando o fomento da ciberseguridade, o bo uso da protección de datos.
Abriremos un debate entre o profesorado (contando coa opinión do alumnado e das familias) do uso e o "mal uso" dos ordenadores nas nosas aulas.
Comunicación e difusión
A difusión deste plan realizarase atendendo a:
- Difusión do Plan ao Claustro: en CCP mediante unha presentación e reunión posterior.
- Difusión á Comunidade Educativa: este Plan incluirase no PEC e difundirase a través da páxina web do centro.
O plan dixital pode consultarase a través de plans de centros en Educalidade na ligazón