Debilidade |
H6 No noso centro o alumnado non aprende a dar crédito ao traballo doutras persoas que atoparon en internet |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
H8 No noso centro o alumnado non aprende a comunicarse usando tecnoloxías dixitais. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
H10 O noso equipo directivo non garante que os estudantes desenvolvan habilidades dixitais para as diferentes materias. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
H11 No noso centro o alumnado non aprende a codificar ou programar en todos os cursos e as actividades que se desenvolven non están sistematizadas. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
H7 No noso centro o alumnado non aprende a crear contidos dixitais. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
H13 No noso centro o alumnado non aprende a resolver problemas técnicos que se presentan ao utilizar as tecnoloxías dixitais |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
Desigual formación das familias no emprego das novas tecnoloxías. |
Familias |
Non |
Debilidade |
C14 No noso centro o espazo físico da aula de Infantil ( que está noutro edificio distinto ó de primaria) non facilita o ensino e a aprendizaxe coas tecnoloxías dixitais. |
Infraestruturas |
Non |
Debilidade |
Non se ofertan obradoiros tecnolóxicos para alumnado ou familias. |
Oferta |
Non |
Debilidade |
A4 No noso centro non contamos con tempo para explorar a mellora do método de ensino coas tecnoloxías dixitais. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
A1 e A2 No noso centro non temos unha estratexia dixital e o profesorado carece de mecanismos para implicarse na mesma. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
C12 No noso centro non contamos con medidas para axudar ao profesorado a afrontar o reto que supón a aprendizaxe mixta, en relación coas necesidades de aprendizaxe do alumnado e o seu contexto socioeconómico. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
Non contamos cun plan de comunicación. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
G1 Non utilizamos as tecnoloxías dixitais para avaliar as competencias do alumnado en todas as áreas e cursos. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
G6 Non utilizamos as tecnoloxías dixitais para que o alumnado poida levar a cabo comentarios sobre o traballo dos seus compañeiros. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
B1 No noso centro non avaliamos o noso progreso no ensino e na aprendizaxe coas tecnoloxías dixitais. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
B3 e B4 No noso centro non utilizamos tecnoloxías dixitais á hora de colaborar con outras organizacións e non colaboramos con outros centros e/ou organizacións para apoiar o uso das tecnoloxías dixitais |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
D3 O noso equipo directivo non garante os tempos para intercambiar experiencias dentro do centro sobre a docencia con tecnoloxías dixitais. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
F6 Non fomentamos a participación do alumnado en proxectos interdisciplinares utilizando tecnoloxías dixitais en todas as áreas e cursos. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
G5 non utilizamos as tecnoloxías dixitais para que o alumnado reflexione sobre a súa aprendizaxe |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
G8 Non facilitamos ao alumnado o uso das tecnoloxías dixitais para documentar a súa aprendizaxe en todas as áreas e cursos. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
E2 Non creamos recursos dixitais en todas as áreas e cursos. para reforzar o noso método de ensino |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
F5 Non empregamos as tecnoloxías dixitais para facilitar a colaboración entre o alumnado |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
G5 non empregamos as tecnoloxías dixitais para proporcionar unha retroalimentación adecuada aos estudantes. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
G9 Non utilizamos datos dixitais sobre estudantes individuais para mellorar a súa experiencia de aprendizaxe. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
G10 non valoramos as competencias dixitais que o alumnado desenvolveu fóra do centro educativo. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
H1 No noso centro o alumnado aprende a actuar con seguridade en internet (Plan director) |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
H3 No noso centro o alumnado aprende a actuar de forma responsable en internet (Plan director) |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
H4 No noso centro o alumnado aprende a comprobar se a información que atopa en internet é fiable e precisa (ALFIN-AMI) |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
Adquisición de habilidades dixitais do alumnado nalgunhas áreas. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
As familias apoian os programas que se incorporan ó centro en relación coas competencias dixitais. |
Familias |
Non |
Fortaleza |
C16 No noso centro existen repositorios ou bibliotecas en liña (ELBE-2) que conteñen materiais de ensino e aprendizaxe (Programa EDIXGAL). |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
C5 A asistencia técnica está dispoñible no noso centro cando xurdan problemas coas tecnoloxías dixitais |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
C8 No noso centro existen dispositivos dixitais que son propios ou xestionados polo centro e que o alumnado pode utilizar cando os precise |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
C7 No noso centro existen sistemas de protección de datos |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
C10 No noso centro, hai dispositivos portátiles propios e xestionados pola escola que os alumnos poden levar a casa cando o precisen, 4º , 5º e 6º de EP. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
C14 No noso centro, os espazos físicos do edificio de primaria facilitan o ensino e a aprendizaxe coas tecnoloxías dixitais. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Dispoñibilidades de ipads para todo o alumnado da aula mixta de 1º, 2º e 3º de EP. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
C1 No noso centro a infraestrutura dixital apoia o ensino e a aprendizaxe con tecnoloxías dixitais |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
C2 No noso centro hai dispositivos dixitais que podemos utilizar no meu traballo como docente |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
C3 O noso centro ofrece acceso a Internet para o ensino e a aprendizaxe |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
Estrutura vertical que favorece a detección de necesidades de formación no noso alumnado e a súa implantación gradual ó longo da etapa. |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
Participación en proxectos interdisciplinares en torno a unha temática anual para promover o traballo competencial(CD) |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
Actualización do PFPP do centro en relación cos programas do centro e necesidades de formación demandadas polo Claustro. |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
Transformación da práctica docente co uso das ferramentas dixitais a través da participación nos diferentes programas. |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
Transformación da práctica docente co uso das ferramentas dixitais a través da participación nos diferentes programas. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Estrutura vertical que favorece a detección de necesidades de formación no noso alumnado e a súa implantación gradual ó longo da etapa. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Participación en proxectos interdisciplinares en torno a unha temática anual para promover o traballo competencial(CD) |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
Actualización do PFPP do centro en relación cos programas do centro e necesidades de formación demandadas polo Claustro. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
B2 No noso centro comentamos as vantaxes e inconvintes de ensinar e aprender coas tecnoloxías dixitais |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
E5 Utilizamos recursos educativos abertos |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
D1 O noso equipo directivo reflexiona connosco sobre as nosas necesidades de FPC en relación ao ensino con tecnoloxías dixitais |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
D2 Temos acceso a posibilidades de FPC en materia de ensino e aprendizaxe con tecnoloxías dixitais |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
E1 Buscamos recursos educativos dixitais en internet |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
E4 Utilizamos as tecnoloxías dixitais para a comunicación relacionadas co centro educativo |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
F1 Utilizamos as tecnoloxías dixitais para adaptar os nosos métodos de ensino ás necesidades individuais do alumnado |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
F3 Utilizo as tecnoloxías dixitais para fomentar a creatividade do alumnado |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
E3 Utilizamos ambientes virtuais de aprendizaxe cos alumnos |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
F4 Levamos a cabo actividades de aprendizaxe dixital que motive o alumnado |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
Os auxiliares lingüísticos empregan os dispositivos dixitais na súa práctica docente. |
Persoal non docente |
Non |