Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
Ao finalizar o primeiro trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:
-
Obxectivo O01PD: Mellorar a competencia dixital do profesorado mediante un PFPP de Polos Creativos atópase cun grao de desenvolvemento de cada unha das accións indicado a continuación:
-
AO1.1: Acadada.
-
AO1.2: En proceso.
-
AO1.3: Pendente.
-
-
Obxectivo O02PD: Fomentar un uso adecuado e responsable das novas tecnoloxías por parte do alumnado de Educación Primaria atópase cun grao de desenvolvemento de cada unha das accións indicado a continuación:
-
AO2.1: Acadada.
-
AO2.2: Pendente.
-
AO2.3: Pendente.
-
-
Obxectivo O03PD:Realizar o inventario do equipamento informático do centro mediante unha base de datos/folla de cálculo dos equipos do centro atópase cun grao de desenvolvemento de cada unha das accións indicado a continuación:
-
AO3.1: Acadada.
-
AO3.2: En proceso.
-
AO3.3: Pendente.
-
Ao finalizar o segundo trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:
-
Obxectivo O01PD: Mellorar a competencia dixital do profesorado mediante un PFPP de Polos Creativos atópase cun grao de desenvolvemento de cada unha das accións indicado a continuación:
-
AO1.1: Acadada.
-
AO1.2: En proceso.
-
AO1.3: En proceso.
-
-
Obxectivo O02PD: Fomentar un uso adecuado e responsable das novas tecnoloxías por parte do alumnado de Educación Primaria atópase cun grao de desenvolvemento de cada unha das accións indicado a continuación:
-
AO2.1: Acadada.
-
AO2.2: Acadada.
-
AO2.3: En proceso.
-
-
Obxectivo O03PD:Realizar o inventario do equipamento informático do centro mediante unha base de datos/folla de cálculo dos equipos do centro atópase cun grao de desenvolvemento de cada unha das accións indicado a continuación:
-
AO3.1: Acadada.
-
AO3.2: En proceso.
-
AO3.3: Pendente.
-
Ao finalizar o segundo trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:
-
Obxectivo O01PD: Mellorar a competencia dixital do profesorado mediante un PFPP de Polos Creativos atópase cun grao de desenvolvemento de cada unha das accións indicado a continuación:
-
AO1.1: Acadada.
-
AO1.2: Acadada.
-
AO1.3: Acadada.
-
-
Obxectivo O02PD: Fomentar un uso adecuado e responsable das novas tecnoloxías por parte do alumnado de Educación Primaria atópase cun grao de desenvolvemento de cada unha das accións indicado a continuación:
-
AO2.1: Acadada.
-
AO2.2: Acadada.
-
AO2.3: Acadada.
-
-
Obxectivo O03PD:Realizar o inventario do equipamento informático do centro mediante unha base de datos/folla de cálculo dos equipos do centro atópase cun grao de desenvolvemento de cada unha das accións indicado a continuación:
-
AO3.1: Acadada.
-
AO3.2: Pendente. Non se logrou inventariair o porcentaxe previsto nun inicio. Continuarase o próximo curso.
-
AO3.3: Pendente. Levarase a cabo o próximo curso cando esté o 100% do material inventariado.
-
Avaliación
4. Avaliación do plan
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Os obxectivos foron acadados case na súa totalidade, a excepción do inventariado do material e a posta a disposición deste inventariado ao profesorado, xa que se considerou máis pertinente esperar ao próximo curso para inventariair o 100% do material.
Todos os obxectivos que se propuxeron dende un inicio foron útiles e axustados a unhas metas que se puidesen lograr.
Continuar coa dinamización dos polos creativos, dependendo dos materiais recibidos. Ademais, continuaremos co inventariado de todo o material informático do centro.
Comunicación e difusión
5. Difusión do plan
O Plan Dixital do centro poderá consultarse a través da ligazón habilitada en EDUCALIDADE.