Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
A avaliación, que se organiza tendo en conta as recomendacións dadas dende o
marco lexislativo e da formación para a elaboración deste plan, será realizada en
dúas fases:
Avaliación procesual:
Unha vez ao trimestre nun dos claustros valorarase:
– Estado de execución dos obxectivos e das súas respectivas actividades.
– Valoración dos resultados ata o momento.
– Posibles modificacións das accións e propostas de mellora para acadar os
obxectivos ao longo do curso escolar.
Avaliación final:
– Valoración da consecución dos obxectivos plantexados.
– Propostas de mellora para a vindeira organización e renovación do Plan
Dixital.
– Estado de execución dos obxectivos e das súas respectivas actividades.
– Valoración dos resultados ata o momento.
– Posibles modificacións das accións e propostas de mellora para acadar os
obxectivos ao longo do curso escolar.
– Estado de execución dos obxectivos e das súas respectivas actividades.
– Valoración dos resultados ata o momento.
– Posibles modificacións das accións e propostas de mellora para acadar os
obxectivos ao longo do curso escolar.
Avaliación final:
– Valoración da consecución dos obxectivos plantexados.
– Propostas de mellora para a vindeira organización e renovación do Plan
Dixital.
Avaliación
A avaliación, que se organiza tendo en conta as recomendacións dadas dende o marco lexislativo e da formación para a elaboración deste plan, será realizada en dúas fases:
Avaliación procesual:
Unha vez ao trimestre nun dos claustros valorarase:
– Estado de execución dos obxectivos e das súas respectivas actividades.
– Valoración dos resultados ata o momento.
– Posibles modificacións das accións e propostas de mellora para acadar os obxectivos ao longo do curso escolar.
Avaliación final:
– Valoración da consecución dos obxectivos plantexados.
– Propostas de mellora para a vindeira organización e renovación do Plan Dixital.
Tendo en conta que un dos obxectivos do plan é a coordinación e intercambio de ideas en materia dixital, asegúrase unha axeitada avaliación durante todo o proceso.
A valoración é positiva, xa que durante o curso 2023-2023 todos os obxectivos están en proceso e incluso algún xa acadado antes de finalizar o curso, como o da formación do profesorado en relación as TIC e o obxectivo relativo á competencia dixital do alumnado.
Para o actual curso 2023-2025 esperamos acadar e/ou avanzar nos obxectivos propostos.
– Necesidade de máis tempo e recursos persoais no centro, debido á carga horaria do profesorado.
– Maior coordinación no reparto e delegación á hora de realizar as tarefas.
Comunicación e difusión
As propostas para a difusión do Plan Dixital son as seguintes:
– Envío de Abalar ás familias cun enlace ao presente documento.
– Inclusión do plan no apartado de documentos da web do centro.
– Presentación do mesmo ao claustro e Consello Escolar.