Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
A persoa coordinadora do Plan Dixital do CPI Plurilíngüe Virxe da Cela, Uxío Valcárcel Rubinos reunirase telefónica, telemática ou presencialmente, co mentor ADIX , Jorge Fernández Otero, cando fose necesario, sempre que a situación o permita, para revisar e analizar como se van levando a cabo os obxectivos e accións dos mesmos ou se estos presentan algunha incidencia ao longo do curso académico 2023/2024.
A 21 de decembro de 2023, os obxectivos e as accións dos mesmos atópanse como seguen:
Posta en marcha do PFPP en Polos creativos.
Baixa do coordinador Edixgal de centro. Asume as súas funcións a dirección do centro.
Sistematización das comunicacións de centro para as familias a través da aplicación AbalarMóvil.
Identificación dos equipos necesarios para o centro e solicitude de presupostos.
A 24 de marzo de 2024, os obxectivos e as accións dos mesmos atópanse como seguen:
Desenvolvemento das accións formativas do Polo creativo e posta en marcha do mesmo.
Comunicacións de centro para as familias a través da aplicación AbalarMóvil. Emprego das titorías para a xestión do alumnado.
Reposición de equipos.
A 21 de xuño de 2024, os obxectivos e as accións dos mesmos atópanse como seguen:
Finaliza o PFPP de centro Polos creativos contando con formación externa.
O AbalarMóbil é o medio principal para a comunicación coas familias das actividades de centro.
Instalación de parte dos equipos. No mes de xullo: instalación das pantallas
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e consecución dos obxectivos é:
- Avaliación procesual: Se realizará por parte do coordinador TIC unha vez ao mes. Os
aspectos a valorar son:
a) Estado da execución das accións.
b) Análise e valoración dos resultados.
c) Modificación, si é necesario, das accións e propostas de mellora.
- Avaliación final: No remate do curso. Os aspectos a valorar son:
a) Análise da consecución dos obxectivos.
b) Propostas de mellora.
A facer en xuño de 2024:
Revisión de equipamentos e identificación das necesidades.
Revisión do desenvolvemento dos Polos Creativos: Por falta de tempo e saturación de traballo noutros proxectos de centro, non se poido realizar unha enquisa para valorar o grado de motivación e satisfacción tanto do profesorado como do alumnado implicado, por tanto non existen ferramentas obxectivas para a avaliación. Se nos baseamos en parámetros cuantitativos e cualitativos, podemos observar que son moi numerosos e variados os proxectos levados a cabo e que os productos tiveron gran aceptación non so a nivel de centro, senón que recibiron un feedback positivo por axentes externos.
O maior logro da implantación dos Polos Creativos no CPI Virxe da Cela é que a través deste programa avanzamos cara un proceso de ensino en cascada (un pequeno grupo de docentes se forma, transmite os coñecementos a un grupo de alumnos/as e incluso existe unha nova transmisión de saberes ao exercer estes alumnos/as como formadores doutros de menor idade). Destacamos tamén o grado de empoderamento do alumnado, que este curso traballou de maneira autónoma tendo en conta os seus propios intereses e motivacións, tomando decisións e marcando o rumbo na súa aprendizaxe. Aínda quedan moitas metas por conseguir, unha delas é abrir os Polos Creativos a toda a comunidade educativa. É un reto complexo pero non imposible, pero vai depender da existencia de recursos humanos (dispoñibilidade horaria do profesorado para a supervisión).
A facer en xuño de 2024:
Instalar os equipos recibidos no centro para a aula de informativa.
Revisar os equipos das aulas e actualizar o inventario.
Establecer unha nova proposta de funcionamento do Polo creativo, cunha estructuración horaria adecuada e con profesorado con dispoñibilidade horaria para atender o mesmo.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital deste curso 2023-2024, de cara a mellora da Comunicación e difusión de actividades estará dispoñible no seguinte enlace: ligazón ao Plan DIxital