Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
4. AVALIACIÓN DO PLAN DIXITAL
Para a elaboración deste plan partiuse dunha avaliación inicial coa correspondente recollida de datos e suxestións por parte do claustro e o noso Mentor Adix correspondente.
- Á fase de seguimento do desenvolvemento do contido será obxecto dunha avaliación procesual que permitirá realizar os axustes oportunos nun curto período de tempo.
- Na fase final farase unha recollida de información que derivará nunha avaliación final da que se concluirán o grao de cumprimento dos obxectivos e as propostas de mellora preciasas.
4.1. Seguimento do Plan de Acción. Avaliación procesual
A avaliación do proceso (avaliación procesual), fai referencia ao seguimento da posta en práctica do exposto neste plan e da consecución dos obxectivos sinalados.
O seguimento levarase a cabo trimestralmente por parte do claustro e valoraranse os seguintes aspectos:
- Estado da execución das accións
- Análise das dificultades atopadas
- Análise e valoración de resultados
- Posibles modificacións das accións
- Propostas de mellora
4.2. Propostas de mellora (revisión)
Na finalización do vindeiro curso farase unha avaliación final da que se extraerá información sobre os seguintes aspectos:
- Análise do grao de consecución dos obxectivos.
- Dificultades atopadas.
- Propostas de mellora e posibles modificacións precisas.
- A adecuación e axuste do contido do Plan Dixital de centro á nosa realidade.
- A adecuación e suficiencia dos recursos dispoñibles (persoais e materiais).
- Para a realización desta avaliación final utilizaranse e elaboraranse os materiais que se consideren máis oportunos (cuestionarios, fichas de recollida de datos, etc…) e os resultados reflectiranse na memoria correspondente.
Avaliación
4. AVALIACIÓN DO PLAN DIXITAL
Para a elaboración deste plan partiuse dunha avaliación inicial coa correspondente recollida de datos e suxestións por parte do claustro.
A fase de seguimento do desenvolvemento do contido será obxecto dunha avaliación procesual que permitirá realizar os axustes oportunos nun curto período de tempo.
Na fase final farase unha recollida de información que derivará nunha avaliación final da que se concluirán o grao de cumprimento dos obxectivos e as propostas de mellora preciasas.
4.1. Seguimento do Plan de Acción. Avaliación procesual
A avaliación do proceso (avaliación procesual), fai referencia ao seguimento da posta en práctica do exposto neste plan e da consecución dos obxectivos sinalados.
O seguimento levarase a cabo trimestralmente por parte do claustro e valoraranse os seguintes aspectos:
Estado da execución das accións
Análise das dificultades atopadas
Análise e valoración de resultados
Posibles modificacións das accións
Propostas de mellora
4.2. Propostas de mellora (revisión)
Na finalización do vindeiro curso farase unha avaliación final da que se extraerá información sobre os seguintes aspectos:
Análise do grao de consecución dos obxectivos.
Dificultades atopadas.
Propostas de mellora e posibles modificacións precisas.
A adecuación e axuste do contido do Plan Dixital de centro á nosa realidade.
A adecuación e suficiencia dos recursos dispoñibles (persoais e materiais).
Para a realización desta avaliación final utilizaranse e elaboraranse os materiais que se consideren máis oportunos (cuestionarios, fichas de recollida de datos, etc…) e os resultados reflectiranse na memoria correspondente.
Comunicación e difusión
5. DIFUSIÓN DO PLAN DIXITAL
A falta de elaboración dun Plan de Comunicación propio, a publicidade e difusión deste documento seguirá a seguinte orde:
- Presentación e aprobación en sesión de Claustro.
- Presentación e aprobación en sesión de Consello Escolar.
- Publicación na páxina web do centro.
- Comunicación a través da aplicación institucional AbalarMóbil
-
da existencia deste novo plan,
-
da publicación na páxina do centro,
-
da dispoñibilidade física do devandito documento no despacho de dirección para a súa consulta por parte dos distintos membros da comunidade educativa, previa petición ao centro (por cuestións organizativas de horarios de atención).
Documento presentado e aprobado en Claustro con data: 3 de outubro, 2.023.
Documento presentado e aprobado en Consello Escolar con data: 31 de outubro, 2.023.