Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos:
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
O1. Formar ao profesorado, a través dun pfpp e participar en programas e proxectos ofertados, durante dous cursos académicos.
AO2.1: Elaborar un proxecto de alfabetización dixital do profesorado, e levalo a cabo. Créanse itenerarios sobre TIC dentro do PFPP do centro.:
Itinerario 2: Plan dixital de centro; Libre office: impres e calc (sen iniciar)
Itinerario 4: E-Dixgal (iniciado)
AO2.2: Participar no desenvolvemento de Polos Creativos. Créase un itinerario específico no PFPP do centro:
Itinerario 1: Introdución dos Polos Creativos na práctica docente (II); Organización e montaxe do espazo e formación no funcionamento dos recursos de Polos. (Iniciado)
O3. Elaborar un proxecto de alfabetización dixital no alumnado e levalo a cabo.
O1. Formar ao profesorado, a través dun pfpp e participar en programas e proxectos ofertados, durante dous cursos académicos.
AO2.1: Elaborar un proxecto de alfabetización dixital do profesorado, e levalo a cabo. Créanse itenerarios sobre TIC dentro do PFPP do centro.:
Itinerario 2: Plan dixital de centro; Libre office: impres e calc (en elaboración)
Itinerario 4: E-Dixgal (rematado)
AO2.2: Participar no desenvolvemento de Polos Creativos. Créase un itinerario específico no PFPP do centro:
Itinerario 1: Introdución dos Polos Creativos na práctica docente (II); Organización e montaxe do espazo e formación no funcionamento dos recursos de Polos. (en elaboración)
O3. Elaborar un proxecto de alfabetización dixital no alumnado e levalo a cabo.
Feito o borrador. Pendente fase de discusión.
O1. Formar ao profesorado, a través dun pfpp e participar en programas e proxectos ofertados, durante dous cursos académicos.
AO2.1: Elaborar un proxecto de alfabetización dixital do profesorado, e levalo a cabo. Créanse itenerarios sobre TIC dentro do PFPP do centro.:
Itinerario 2: Plan dixital de centro; Libre office: impres e calc (rematado)
Itinerario 4: E-Dixgal (rematado)
AO2.2: Participar no desenvolvemento de Polos Creativos. Créase un itinerario específico no PFPP do centro:
Itinerario 1: Introdución dos Polos Creativos na práctica docente (II); Organización e montaxe do espazo e formación no funcionamento dos recursos de Polos. (rematado)
O3. Elaborar un proxecto de alfabetización dixital no alumnado e levalo a cabo.
Feito o "Proxecto de alfabetizacoón dixital do alumnado", aprobado polo equipo PD e posto a disposición da dirección para a súa aprobación.
Todos os obxectivos desencolvéronse no curso 2023/2024
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos:
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo dunha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar inclúen o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, algunhas modificacións das accións e as propostas de mellora como foi a proposta de creación de aulas de informática máviles para Educación Infantil e 1º ciclo de Primaria.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será dunha vez ao finalizar o curso. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Valor do obxectivo previsto para este curso na data sinalada (consultar o seguimento das liñas de acción nas taboas elaboradas para cada obxectivo):
¿ Obxectivo 1: Publicar a documentación dos plans de centro..
¿ Obxectivo 2:Formar ao profesorado, a través dun pfpp e participar en programas e proxectos ofertados durante dous cursos académicos.
¿ Obxectivo 3: Elaborar un proxecto de alfabetización dixital no alumnado. Pendente de continuidade para o seu remate o.30/04/2024
O PD foi desenvolvido segundo o planificado. Non houbo modificacións importante porque xa se pensou a dous cursos académicos vista. As maiores dificultades foron que, algunhas das necesidades plantexadas no noso DAFO, aínda están sen solucionar ou en proceso. Isto dificulta enormemente as tarefas aínda que temos que destacar a grande implicación e esforzo do profesorado encargado en levalo a cabo.
O equipo PD elabora unha enquisa para o profesorado para avaliar o desenvolvemento do PD deste dous cursos e propoñer, conxunto coas propostas aportadas polo equipo PD, os obxectivos do novo PD dos próximos dous cursos 2024/2025 e 2025/2026.
Recepción o 21 de xuño das pantallas dixitais e ordenadores para o 2º e 3º ciclo de Primaria e procédese a súa instalación a finais de xuño.
Todos os obxectivos plantexados están conseguidos.
Elaborado o novo Plan Dixital en xuño e posto a disposición da direccón do centro para a súa divulgación e aprobación en Claustro e Consello Escolar de xuño do 2024.
Propostas do Equipo PD:
o Desenvolver o Proxecto de alfabetización dixital do alumnado.
o Seguir avanzando na mellora da competencia dixital do profesorado coa formación (pfpp) e creación dun banco de recursos.
o Aumentar o uso e participación nos espazos e materiais de Polos Creativos (espazo Polos e aula de informática/audiovisuais)
No tocante aos recursos e materiais aínda necesarios son:
- Máis tablets para o alumnado.
- Instalación wifi para o pavillón e ximnasio.
- Materiais de Polos Creativos aínda sen recepcionar dende o curso 2022/2023 como robótica e radio entre outros.
- No PD do curso 2024/205 aparecen como necesidade as pantallas para titorias pendentes pero que foron recepcionadas a finais de xuño.
-Algún ordenador portáril para biblioteca, sala de profesores,..
Comunicación e difusión
O cumprimento do Protocolo para a publicidade e difusión do Plan Dixital do centro entre toda a comunidade educativa é responsabilidade da Dirección:
- Información ao claustro da continuidade, para o curso 2023/2024, do Plan Dixital aprobado e iniciado o curso anterior cunha duración de dous cursos académicos 2022-2024. Aprobado en Claustro e Consello Escolar o 4 de septembro de 2023.
- Información a comunidade educativa coa publicación do Plan Dixital na web do Centro.
- Publicación na páxina web do Centro: http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipperezviondi/taxonomy/term/86