Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
No procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, revisarase en todo momento o Plan dixital e o cumprimento dos obxectivos. Para iso realizaremos as seguintes accións:
- Ao inicio do curso, constitución do equipo de dinamización do Plan dixital para o curso 2023/2024.
- Durante o primeiro mes do curso, revisión do Plan dixital e, no caso de ser necesario, realización de adaptacións, tendo en conta os recursos materiais e humanos. Así como a concreción das accións para desenvolver no Plan dixital, mediante reunións do claustro e correos electrónicos informativos.
- A finais de cada trimestre, realización dun seguimento das accións desenvolvidas do Plan dixital, comprobando que se están a cumprir os obxectivos marcados nas datas establecidas.
- Ao final de curso, valoración do desenvolvemento do Plan dixital, revisando o cumprimento dos indicadores de logro de cada obxectivo e realizando enquisas ao profesorado e ao alumnado.
Todos os obxectivos estanse a levar a cabo nos prazos propostos. A continuación detallamos o seguimento de cada un dos obxectivos.
Obxectivo 1: Colaborar con outras organizacións para desenvolver a competencia dixital.
- Solicitar charlas do Plan director da Garda Civil e Policía Nacional sobre Novas Tecnoloxías.
Obxectivo 2: Favorecer o intercambio de experiencias sobre a ensinanza con tecnoloxías dixitais no propio centro.
- Esperamos comezar con este obxectivo no 2º trimestre.
Obxectivo 3: Mellorar o uso das aulas virtuais e ampliar o noso coñecemento sobre ferramentas dixitais.
- Solicitáronse dúas liñas de acción no PFPP, relacionadas co uso de ferramentas dixitais e a creación de recursos dixitais (P2306045 - Utilización de ferramentas dixitais na docencia e P2306047 - Avaliación de aprendizaxe e creación de contidos interactivos en contornas virtuais)
- Ao inicio de curso fixemos unha pequena formación sobre o uso da aula virtual do centro e do EVA- Edixgal e estase a utilizar, de maneira habitual, as aulas virtuais por parte do profesorado de secundaria.
- Realizouse toda a docencia da actividade P2306045, e o profesorado implicado está a crear recursos dixitais para o seu uso na docencia.
- Con respecto a actividade P2306047, impartiuse docencia sobre o caderno de cualificacións na aula virtual e o profesorado de secundaria implicado está a elaborar un libro de cualificacións para un curso da aula virtual, como mínimo.
Obxectivo 4: Utilizar co noso alumnado o portafolio Agueiro para compartir información, comunicarnos e realizar actividades.
- Solicitouse unha liña de acción no PFPP, relacionada co uso do portafolio Agueiro (P2306048 - Os blogs como ferramenta educativa na aula).
- Está matriculado o profesorado e o alumnado en Agueiro.
- A docencia sobre o uso da comunidade educativa Agueiro está prevista para o mes de xaneiro.
Obxectivo 5: Aprender a actuar de maneira segura en Internet e a comprobar se a información que atopa o alumnado é fiable.
- Aínda no iniciou o prazo de solicitudes do programa Navega con rumbo, pero en canto comece farase a solicitude e comezarase a traballar nunha guía sobre a fiabilidade dixital.
Obxectivo 6: Deseñar un blog e crear contidos co alumnado da ESO.
- Solicitouse unha liña de acción no PFPP, relacionada co uso dos blog e a creación de contidos co alumnado da ESO. (P2306048 - Os blogs como ferramenta educativa na aula).
- Está creado o blog na web do centro para utilizar co alumnado, pero aínda estamos a rematar o seu deseño.
- A docencia sobre o uso dos blogs do centro está prevista para o mes de xaneiro.
Obxectivo 7: Utilizar os materiais e recursos dos Polos creativos.
- Solicitouse unha liña de acción no PFPP, relacionada co uso dos materiais e recursos dos Polos creativos. (P2306050 - Polos creativos no CPI do Progreso).
Todos os obxectivos estanse a levar a cabo nos prazos propostos. A continuación detallamos o seguimento de cada un dos obxectivos.
Obxectivo 1: Colaborar con outras organizacións para desenvolver a competencia dixital.
- Realización das charlas do Plan director da Garda Civil e Policía Nacional sobre Novas Tecnoloxías: as redes sociais para Educación Primaria e o acoso nas redes para a ESO.
Obxectivo 2: Favorecer o intercambio de experiencias sobre a ensinanza con tecnoloxías dixitais no propio centro.
- Xa hai experiencias sobre a ensinanza con tecnoloxías dixitais na web do centro, na aula virtual e na comunidade educativa dixital Agueiro.
Obxectivo 3: Mellorar o uso das aulas virtuais e ampliar o noso coñecemento sobre ferramentas dixitais.
- Estanse a utilizar, de maneira habitual, as aulas virtuais por parte do profesorado de secundaria.
- O profesorado de secundaria sigue coa elaboración do libro de cualificacións para un curso da aula virtual, como mínimo.
Obxectivo 4: Utilizar co noso alumnado o portafolio Agueiro para compartir información, comunicarnos e realizar actividades.
- Impartimos a docencia sobre o uso da comunidade educativa dixital Agueiro e o profesorado está a realizar diferentes proxectos co alumnado da ESO.
Obxectivo 5: Aprender a actuar de maneira segura en Internet e a comprobar se a información que atopa o alumnado é fiable.
- No mes de maio o alumnado de 1º ESO recibirá a charla do programa Navega con rumbo. Vai ser complicado realizar a guía sobre a fiabilidade dixital.
Obxectivo 6: Deseñar un blog e crear contidos co alumnado da ESO.
- Está rematado o deseño do blog na web do centro para utilizar co alumnado da ESO.
- Realizouse a docencia sobre o uso dos blogs e a creación de contidos co alumnado da ESO, na liña de acción do PFPP, P2306048 - Os blogs como ferramenta educativa na aula.
- Comezamos a traballar co alumnado na creación de contidos no blog da ESO.
Obxectivo 7: Utilizar os materiais e recursos dos Polos creativos.
- Con respecto á liña de acción do PFPP, P2306050 - Polos creativos no CPI do Progreso, aínda non chegou ningún material polo que non pode desenvolverse a primeira parte desta liña de acción. No seguinte trimestre realizarase a docencia, Croma e tratamento de imaxe na contorna educativa.
Todos os obxectivos estanse a levar a cabo nos prazos propostos. A continuación detallamos o seguimento de cada un dos obxectivos.
Obxectivo 1: Colaborar con outras organizacións para desenvolver a competencia dixital.
- Realizáronse actividades sobre diferentes aspectos relacionados coas TIC: seguridade, aplicacións, igualdade, adiccións... en colaboración co Concello e con outras entidades..
Obxectivo 2: Favorecer o intercambio de experiencias sobre a ensinanza con tecnoloxías dixitais no propio centro.
- Seguimos intercambiando experiencias sobre a ensinanza con tecnoloxías dixitais na web do centro, na aula virtual e na comunidade educativa dixital Agueiro.
Obxectivo 3: Mellorar o uso das aulas virtuais e ampliar o noso coñecemento sobre ferramentas dixitais.
- Estanse a utilizar, de maneira habitual, as aulas virtuais por parte do profesorado do centro.
- O profesorado de secundaria está a rematar o libro de cualificacións para un curso da aula virtual, como mínimo.
- Créronse e puxéronse en práctica diversas actividades H5P, tanto contidos con apoio textual (liñas do tempo, actividades con palabras e xogos interactivos) como contidos con apoio audiovisual (flashcards, elección de imaxes e emparellamento de imaxes).
Obxectivo 4: Utilizar co noso alumnado o portafolio Agueiro para compartir información, comunicarnos e realizar actividades.
- Realizáronse diferentes proxectos con todo o alumnado da ESO nesta comunidade educativa.
Obxectivo 5: Aprender a actuar de maneira segura en Internet e a comprobar se a información que atopa o alumnado é fiable.
- Impartíronse as charlas do programa Navega con rumbo, pero non houbo tempo de realizar actividades complementarias co alumnado.
Obxectivo 6: Deseñar un blog e crear contidos co alumnado da ESO.
- Explicouse o funcionamento do blog da ESO a todo o alumnado de 2º, 3º e 4º da ESO.
- O alumnado da ESO realizou varias entradas e participou activamente na realización de comentarios no blog da ESO.
Obxectivo 7: Utilizar os materiais e recursos dos Polos creativos.
- Con respecto á liña de acción do PFPP, P2306050 - Polos creativos no CPI do Progreso, aínda non chegou ningún material polo que non pode desenvolverse a primeira parte desta liña de acción.
- Realizouse a docencia, Croma e tratamento de imaxe na contorna educativa, e realizamos diversas actividades co alumnado do centro.
Avaliación
Determinación do grao de consecución dos obxectivos do Plan Dixital mediante seguimento periódico das actividades programadas por parte do equipo dinamizador e reunións periódicas co Mentor ADIX.
Foi un Plan Dixital realista no que se conseguiron a inmensa maioría dos obxectivos marcados.
Seguiremos afondando na utilización das aulas virtuais, concretamente, no uso como ferramenta de avaliación e creación de actividades interactivas.
Desenvolveremos máis proxectos para traballar co noso alumnado na comunidade dixital Agueiro.
Intentaremos que utilicen as ferramentas dixitais un maior porcentaxe de profesorado do centro.
Comunicación e difusión
Este plan será dado a coñecer e publicitado a través das canles de comunicación que marca o Plan de Comunicación do centro. Ditas canles son: Taboleiro do edificio administrativo, páxina web, Abalar Móbil, correo electrónico, aula virtual e blogs do centro.