Debilidade |
1. O alumnado distráese cando usa dispositivos dixitais para estudar. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
4. O alumnado considera que apenas se empregan dispositivo dixitais diariamente na aula. |
Alumnado |
Non |
Debilidade |
2. En ocasións, o alumnado non sabe como usar o software/aplicacións sen axuda. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
5. Gran parte do alumnado emprega a tecnoloxía na para o ocio e moi pouco para tarefas escolares. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
3. O alumnado non aprende a dar crédito ao traballo doutras persoas. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
1. Equipo directivo e profesorado consideran na súa maioría que existe unha baixa competencia dixital por parte das familias, así como o acceso limitado do alumnado a unha conexión estable ou a dispositivos dixitais. |
Familias |
Si |
Debilidade |
7. Nunha aula Abalar non funciona o carro de carga |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
1. O equipo directivo e o profesorado expón que non están actualizados os equipamentos e as redes. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
2. O profesorado e o equipo directivo verifican a mala calidade das conexións ás redes |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
3. O alumnado valora negativamente o acceso a internet. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
4. O profesorado ve carencias na asistencia técnica do centro. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
5. O centro ten que mercar parte do equipamento informático |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
6. Ordenadores nas aulas Abalar obsoletos, moitos non funcionan e, se o fan, van moi lentos e con moitos erros. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
8. Os ordenadores da aula de informática son moi antigos e funcionan mal. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
9. A gran maioría de membros do equipo directivo e de profesores/as considera que o equipo dixital do centro é insuficiente. |
Infraestruturas |
Si |
Debilidade |
1. Unha pequena porcentaxe do profesorado considera que a formación dixital por parte da administración educativa non se axusta ás súas necesidades |
Oferta |
Si |
Debilidade |
2. Insuficientes recursos dixitais para reforzar a labor de ensinanza |
Oferta |
Non |
Debilidade |
1. O profesorado considera que necesita máis tempo para dar retroalimentación ao alumnado. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
2. Unha boa parte do equipo directivo considera que o centro soamente emprega servizos dixitais educativos corporativos para difundir e recibir información. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
3. O centro non conta cunha estratexia dixital |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
4. O centro non conta coa filosofía BYOD (Trae o teu dispositivo) |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
5. Non existen canles de comunicación efectivas entre etapas e departamentos no centro |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
7. O profesorado e o equipo directivo consideran que a falta de fondos, falta de tempo e falta de equipos dixitais son factores que afectan negativamente ao proceso de ensino-aprendizaxe. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
1. O profesorado non apoia tanto como o equipo directivo o DPC do seu persoal a todos os niveis. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
2. Pouca participación en proxectos interdisciplinares así coma intercambio de experiencias dixitais entre o profesorado. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
3. O profesorado non verifica a calidade da información atopada na rede. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
6. Unha gran parte do profesorado non se sinte seguro empregando as novas tecnoloxías. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
9. O profesorado apenas participa en programas de desenvolvemento, redes profesionais ou entornos de aprendizaxe dixital. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
4. O profesorado non outorga recoñecemento ao traballo dos demais |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
5. Tanto o equipo directivo coma os mestres consideran que non son innovadores á hora de usar as TICS. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
8. O profesorado non ten fácil acceso a recursos organizados en liña. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
11. Pouco uso dos dispositivos por parte do profesorado debido á falta de formación. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
12. Falta de motivación e inseguridade por parte do profesorado á hora de empregar as TICS |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
13. A maioría do profesorado dedica moi pouco tempo na aula á ensinanza dixital. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
10. Non existe cultura de traballo colaborativo en redes por parte do profesorado. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
4. O abalar móbil está positivamente valorado por parte do alumnado. |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
6. O uso das tecnoloxías na aula adáptase ás necesidades do alumnado. |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
8. Utilízanse tecnoloxías dixitais para que o alumnado poida realizar observacións construtivas sobre o traballo dos demais. |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
2. O alumnado mostra un comportamento responsable á hora de cuidar os dispositivos tecnolóxicos |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
3. Case a totalidade do alumnado pode atopar toda a información que necesita na web do centro. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
5. Alta implicación por parte do alumnado no uso das tecnoloxías |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
1. A maioría do alumnado ten acceso a algún tipo de dispositivo dixital. |
Alumnado |
Si |
Fortaleza |
7. O alumnado ten a axuda que precisa na escola para empregar o software educativo. |
Alumnado |
Non |
Fortaleza |
1. Existe profesorado implicado para colaborar coas familias a través das TICS. |
Familias |
Si |
Fortaleza |
2. O alumnado demándalle axuda da familia para usar software e aplicacións novas. |
Familias |
Si |
Fortaleza |
1. O profesorado e o equipo directivo consideran que o acceso á internet é axeitado. |
Infraestruturas |
Non |
Fortaleza |
2. Acceso a internet en todas as aulas por ethernet, o wifi é limitado. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
2. O profesorado conta co apoio do equipo directivo á hora de probar novas formas de ensinar con medios tecnolóxicos e audiovisuais. |
Oferta |
Non |
Fortaleza |
1. O equipo directivo promove o emprego do software libre no ámbito educativo |
Oferta |
Si |
Fortaleza |
2. A aula virtual está operativa e emprégase a diario por gran parte do profesorado e alumnado. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
3. Profesorado e equipo directivo consideran que se leva a cabo o protocolo de protección de datos de forma rigorosa na rede. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
1. A web do centro actualízase a diario |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
4. O equipo directivo apoia o DPC respaldando así novos modelos de ensino e aprendizaxe. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
6. O equipo directivo implícase na modernización tecnolóxica das aulas. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
7. O equipo directivo ten experiencia en entornos de aprendizaxe dixital. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
8. Existe unha estratexia dixital desenvolvida pola profesorado de xeito favorable. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
5. Non se precisa do uso de software de pago |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
1. O equipo directivo verifica a calidade da información atopada na rede. |
Persoal docente |
Non |
Fortaleza |
3. A maioría do profesorado participa en actividades de formación continua para mellorar as súas competencias TIC. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
2. O equipo directivo outorga recoñecemento ao traballo realizado polos demais |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
8. Ó profesorado gustaríalle traballar máis en proxectos interdisciplinares. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
10. O profesorado está disposto a empregar novas modalidades de ensino |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
11. Utilízanse tecnoloxías dixitais para avaliar, facilitar a retroalimentación e que o alumnado reflexione sobre a súa aprendizaxe. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
4. Gañas de aprender e participar en programas educativos TICS |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
5. Existe bastante intercambio de experiencias dixitais entre os membros do equipo directivo |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
6. O equipo directivo promove a participación en actividades formativas organizadas pola administración |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
7. Foméntase a creatividade no centro. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
9. As leccións impártense na casa empregando as TICS |
Persoal docente |
Si |