Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
OBXECTIVO 1: Creación dun repositorio coas ferramentas dixitais básicas usadas no centro.
- As ferramentas están creadas e metéronse no classroom do Centro, con enlaces a distintas aplicacións.
- Se está levando a cabo a creación dun curso interno sobre algunhas das ferramentas máis usadas polo centro
* OBXECTIVO 2: Establecemento dunha liña de formación interna sobre ferramentas dixitais básicas.
- Estase levando a diante. Está pendente a creación dos grupos de traballo
* OBXECTIVO 3: Estratexias para 5º e 6º e secundaria para ter un comportamento responsable e seguro.
- Charlas internas dadas polo profesorado e está pendente confirmar ca policía nacional charlas sobre esta temática; e poranse en contacto co INCIBE
OBXECTIVO 1: Creación dun repositorio coas ferramentas dixitais básicas usadas no centro.
- As ferramentas están creadas e metéronse no classroom do Centro por medio dun enlace a Padlet, con enlaces a distintas aplicacións.
- Se está levando a cabo a creación dun curso interno sobre algunhas das ferramentas máis usadas polo centro
* OBXECTIVO 2: Establecemento dunha liña de formación interna sobre ferramentas dixitais básicas.
- Estase levando a diante. Está pendente a creación dos grupos de traballo
* OBXECTIVO 3: Estratexias para 5º e 6º e secundaria para ter un comportamento responsable e seguro.
- Charlas internas dadas polo profesorado e está pendente confirmar ca policía nacional charlas sobre esta temática; e poranse en contacto co INCIBE
* OBXECTIVO 1: Creación dun repositorio coas ferramentas dixitais básicas usadas no centro.
- Estase usando PADLET para recopilar ferramentas dixitais e compartese na sala virtual classroom.
Este obxectivo pódese considerar cumprido
* OBXECTIVO 2: Establecemento dunha liña de formación interna sobre ferramentas dixitais básicas.
- Estase a levar adiante unha formación interna. Facilitouselle a traves de google forms un formulario o resto do profesorado para coñecer as súas necesidades e intereses e saber os recursos que manexan. O problema, a veces, é a falta de cooperación por parte do profesorado, para poder establecer un horario de formación.
* OBXECTIVO 3: Estratexias para 5o e 6o e secundaria para ter un comportamento responsable e seguro.
Actualmente están recibindo por parte da Policía Nacional charlas o respecto sobre ciberseguridade, pegada dixital...
* OBXECTIVO 2: Establecemento dunha liña de formación interna sobre ferramentas dixitais básicas.
- Estase a levar adiante unha formación interna. Facilitouselle a traves de google forms un formulario o resto do profesorado para coñecer as súas necesidades e intereses e saber os recursos que manexan.
-Levouse acabo unhas formacións internas en tres minicurso de ferramentas dixitais coma Canva, Formularios de Google, ademáis de uso das ferramentas básicas coma abalar, xade...
* OBXECTIVO 3: Estratexias para 5o e 6o e secundaria para ter un comportamento responsable e seguro.
-Obxectivo cumplido en principio xa que recibiron diferentes charlas sobre ciberseguridade, etc...
Avaliación
Os procedementos de avaliación que levamos acabo foron bastante simples, buscando o grado de consecución dos obxectivos propostos..
Comprobamos as asistencias ou participacións, tanto na composición do repositorio coma nos cursos de formación interna.
En canto a ciberseguridade, tivemos en conta a posta en marcha de charlas por parte da policóia como polos propios docentes.
En liñas xerais o PD cumpriuse de maneira parcial.
Todo propiciado maiormente pola falta de implicación nas actividades que se incluína dentro dos obxectivos, buscando a súa consecución satisfactoria.
Tanto na composición do repositorio coma na formación interna, debe implicarse máis os compoñentes do corpo docente, para intentarb progresar todos xuntos.
Como proposta principal, propoñemos tomar medidas en canto abuscar unha maior implicación e participación por parte do profesorado.
Intentar propoñer para o ano algún obxectivo máis ambicioso en canto ao proceso de dixitalización, sobre todo en buscar que o profesorado se especialice no uso das ferramentas dixitais, buscando unha pequena posta en común entre todos de ferramentas a utilizar.
Comunicación e difusión
Unha vez aprobado o Plan Dixital de Centro, darase difusión ao mesmo entre a comunidade educativa, utilizando para este fin a páxina web do centro e o correo electrónico corporativo, sempre comezando a principios de curso cun claustro para promover e resaltar a importancia da colaboración da comunidade educativa no desenvolvemento do Plan Dixital de Centro.
Ademáis o Plan formará parte da documentación oficial do centro; é dicir, do Proxecto Educativo, do Proxecto de dirección e do Plan Xeral Anual (PXA).
Ligazón o Plan Dixital de Centro