Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O seguemento se describe segundo os obxectivos especificados no Plan Dixital 21/22
- OBXECTIVO 1:
- AO1.1.: Organizar formación básica no uso da aula virtual. En colaboración co CFR de Lugo, se organiza no primeiro trimestre unha formación sobre Creación de contidos dixitais e Uso avanzado da Aula Virtual. A formación será impartida no segundo trimestre debido a prazos administrativos e pola axenda do relator.
- OBXECTIVO 2: Pendente
-
AO21.: Reorganizar horarios, con dispoñibilidade horaria suficiente, para a persoa Coordinadora TIC (atención de polos creativos). Pendente
-
AO2.2.: Organizar formación en competencias TIC relacionadas cos polos creativos. Pendente
O Obxectivo 2 queda pendente dado que non se solicitaron/acadaron os Polos Creativos (non tivemos oportunidade posto que non foi habilitado un prazo para este fin)
- OBXECTIVO 1:
- AO1.2: Crear una unidade de aprendizaxe na aula virtual cos materiais da formación. Tod@s @s profesor@s participantes no PFPP crean contidos dixitais avanzados para integrar nas Aulas Virtuais das súas materias.
- OBXECTIVO 1:
- AO1.3: Crear unidades didácticas na aula virtual. Prevista para o terceiro trimestre por parte da maior parte do profesorado
- OBXECTIVO 2:
- AO2.3: Elaborar un rexistro de incidencias TIC para comunicación e coordinación.
O Obxectivo 2 queda pendente dado que non se solicitaron/acadaron os Polos Creativos (non tivemos oportunidade posto que non foi habilitado un prazo para este fin)
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, indicando:
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
OBXECTIVO 1. Crear entornos virtuais de aprendizaxe para o alumnado a través da aula virtual do centro. (E3)
INDICADOR/ES DO OBXECTIVO: Emprego da aula virtual en todo o proceso de ensino- aprendizaxe para as diferentes materias.
Valor de partida: 20% do equipo docente.
Valor previsto e data: 90% do equipo docente. Remate do curso 22/23
Valor acadado: 90%
OBXECTIVO 2. Dispoñer de asistencia técnica suficiente no centro (C5) e para incorporar os Polos Creativos no noso proxecto educativo.
INDICADOR/ES DO OBXECTIVO: Existencia dunha persoa Coordinadora TIC con perfil técnico.
Valor de partida: Non existe asistencia técnica no centro cando xurden problemas coas tecnoloxías dixitais.
Valor previsto e data: Existe asistencia técnica no centro cando xurden problemas coas tecnoloxías dixitais. Remate do curso 22/23
Valor acadado: 0%
VALORACIÓN XERAL DO LOGRO DOS OBXECTIVOS
OBXECTIVO 1. Crear entornos virtuais de aprendizaxe para o alumnado a través da aula virtual do centro. (E3)
INDICADOR/ES DO OBXECTIVO: Emprego da aula virtual en todo o proceso de ensino- aprendizaxe para as diferentes materias.
Valor de partida: 20% do equipo docente.
Valor previsto e data: 90% do equipo docente. Remate do curso 22/23
Valor acadado: 90%
OBXECTIVO 2. Dispoñer de asistencia técnica suficiente no centro (C5) e para incorporar os Polos Creativos no noso proxecto educativo.
INDICADOR/ES DO OBXECTIVO: Existencia dunha persoa Coordinadora TIC con perfil técnico.
Valor de partida: Non existe asistencia técnica no centro cando xurden problemas coas tecnoloxías dixitais.
Valor previsto e data: Existe asistencia técnica no centro cando xurden problemas coas tecnoloxías dixitais. Remate do curso 22/23
Valor acadado: 0%
Achéganse varias propostas para o PLan Dixital no curso 23/24:
PROPOSTA 1. Proposta de formación para a xeración de recursos dixitais compatibles coas pantallas interactivas que serán previsiblemente enviadas pola Xunta para cada aula do IESP
PROPOSTA 2. Dispoñer de asistencia técnica suficiente no centro e para incorporar os Polos Creativos no noso proxecto educativo.
PROPOSTA 3. Proposta de formación para a xeración de recursos dixitais avanzados compatibles coa Aula Virtual e emprego da mesma en todo o proceso de ensino- aprendizaxe para as diferentes materias.
PROPOSTA 4. Modernización e implementación da Aula de Tecnoloxía
Comunicación e difusión
Presentamos o plan a comunidade no Consello Escolar e claustro de profesores.
Publicitámolo na web do centro e divulgámolo a través da ABALAR para dalo a coñecer ás familias.
O enlace ao Plan Dixital na páxina web do centro: https://www.edu.xunta.gal/centros/iesfontemalbei/?q=taxonomy/term/88