DAFO
Ameaza - Administración educativa - A4OP- No centro non temos tempo para explorar como
implementar a metodoloxía enriquecéndoa coas TD.
Ameaza - Contorna - XX- Atopamos unha fenda dixital tremenda na compe-
tencia dixital das propias familias.
Ameaza - Contorna - XX- A situación socioeconómica de determinadas
familias é un inconvinte á hora de poder adquirir equipa-
mento.
Ameaza - Contorna - B3- Deberiamos incrementar as actuacións dirixidas á
integración do centro no tecido social e aproveitalo para
implementalas co Plan Dixital do CEIPP O Grupo.
Ameaza - Outras - XX- A calidade/velocidade de acceso a Internet das
familias é unha eiva; dependendo do domicilio, hai
familias que teñen moi boa conexión e outras sofren
cortes continuos no servizo.
Debilidade - Infraestruturas - C8- O CEIPP O Grupo é un centro E-Dixgal, mais non
dispón de dispositivos dixitais administrados ou en
propiedade abondos para que o alumnado desde EI ata
EP4 os poida utilizar.
Debilidade - Organización de centro - C12OP- No CEIP O Grupo carecemos dun plan estra-
téxico para axudar ao mestrado a enfrontarse ás dificul-
tades que xorden da aprendizaxe mixta.
Debilidade - Organización de centro - A1- O noso centro non conta cunha estratexia dixital.
Debilidade - Persoal docente - B2- Deberiamos ser quen de debater sobre as vantaxes
e desvantaxes da integración das TD nos procesos de
ensino e de aprendizaxe.
Debilidade - Persoal docente - G1- Emprego das TD para avaliar as habilidades do
alumnado.
Debilidade - Persoal docente - G10OP- Necesidade de planificar mecanismos que
permitan reflectir, valorar e integrar as habilidades/ capacidades dixitais que o alumnado desenvolve e o
estimulan emocionalmente fóra do centro escolar.
Debilidade - Persoal docente - E2- Creamos insuficientes recursos dixitais para
reforzar, implementar e actualizar a metodoloxía.
Debilidade - Persoal docente - E4- No relativo ao uso dos EVAs consideramos que
debemos establecer un criterio metodolóxico de centro.
Asemade, deberiamos potenciar o uso dos EVAs en
cursos inferiores e integralo dentro dun plan de mellora
dirixido á unha necesaria actualización da liña metodo-
lóxica.
Debilidade - Persoal docente - F1- Emprego das TD para adaptar a metodoloxía ás
necesidades individuais do alumnado.
Debilidade - Persoal docente - F6- Fomento da participación do alumnado en proxec-
tos interdisciplinares empregando as TD.
Fortaleza - Infraestruturas - 1. C1- No noso centro a infrestrutura dixital respalda o ensino e a aprendizaxe con TD.
Fortaleza - Infraestruturas - 2. C2- No noso centro temos dispositivos dixitais que
podo utilizar
na miña labor docente.
Fortaleza - Infraestruturas - 3. C3- O noso centro facilita acceso á Internet a todo o
alumnado
Fortaleza - Organización de centro - C11OP- Temos medidas para identificar as dificultades
que xor-
den coa aprendizaxe mixta, relacionadas coas necesida-
des de aprendizaxe do alumnado e o seu contexto socio-
económico.
Fortaleza - Organización de centro - C15OP- No CEIPP o Grupo, o alumnado con necesida-
des educativas especiais ten acceso a tecnoloxias asis-
tenciais.
Fortaleza - Persoal docente - E4- Uso dos EVAs en quinto e sexto de primaria
Fortaleza - Persoal docente - G7OP- O centro, a través dos plans de formación
continuada, facilítanos as ferramentas necesarias para
utilizar as TD para realizar as avaliacións do alumnado,
reflexionar sobre a aprendizaxe e a integración de habili-
dades/capacidades dixitais que o alumnado desenvolve
dentro e fóra do centro.
Fortaleza - Persoal docente - XX- O centro dispón de mestrado cualificado disposto a
elaborar a programación dixital desde EI ata sexto curso
de primaria e planificar a súa implementación por niveis.
Contamos tamén co apoio do Equipo Directivo.
Fortaleza - Persoal docente - D2- O mestrado ten acceso a DPC (desenvolvemento
persoal continuo) no referido ao ensino con tecnoloxías
dixitais, á súas modalidades e aos EVAs.
Oportunidade - Administración educativa - XX- O CEIPP O Grupo reutilizou con éxito o equipamen-
to Abalar dispoñible no centro ao pasarmos a ser centro
E-Dixgal. O alumnado de sexto curso clonou todos os
equipos que hoxe se empregan para paliar esa tremenda
fenda dixital.
Pola súa banda, a Consellería tamén enviou catorce
convertibles modernos cos seus correspondentes apa-
rellos wifi, dentro do seu programa Educa en Dixital, para
acadarmos xuntos o mesmo obxectivo.
Oportunidade - Administración educativa - D2- A consellería ofrece a posibilidade do DPC no
relativo aos procesos de ensino e de aprendizaxe con TD
a través dos PFPPs e do Plan Anual de Formación do
Profesorado.
Oportunidade - Administración educativa - O CEIPP O Grupo vén implementando a transformación
dixital a través de comunicados Abalar, emprego de
Webex para as vídeos, web do centro e toda comunica-
ción que, segundo a lexislación, se poida realizar vía
electrónica e telemática
Oportunidade - ANPA - XX- Extraordinaria relación coa ANPA, reflectida en
colaboración continua.
Oportunidade - Lexislación - A5OP- No CEIPP O Grupo respectamos os dereitos de
autor e as licenzas de uso ao utilizarmos TD para o
ensino e para a aprendizaxe.
Oportunidade - Outras - B4OP- O centro mantén unha excelente relación cos
centros da contorna, co Concello, cos Servizos Sociais e
coas distintas organizacións que conforman o tecido
social froito do traballo do Equipo Directivo, do mestrado
e do alumnado participando e colaborando activamente
cada ano nas actividades programadas desde estas
organizacións.