Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Para levar a cabo o seguimento do plan empregaremos unha escala de valoración. Esta consistirá nunha puntuación na que teremos que valorar do 1 ao 4 o grao de adquisición dos obxectivos propostos en cada trimestre.
OBXECTIVO 1 (Grado de consecución 1)
Identificar as necesidades tecnolóxicas do alumnado e das súas familias. Evitar a fenda Dixital que pode causar a diferencia entre estudantes con recursos e os que non os teñen.
OBXECTIVO 2 (Grado de consecución 1)
Mellorar a competencia dixital do profesorado de acordo co nivel de competencias dixitais europeos e acorde coas necesidades do centro.
OBXECTIVO 3 (Grado de consecución 1)
Implicar aos membros da ANPA na formación en actividades referentes ás novas tecnoloxías.
OBXECTIVO 4 (Grado de consecución 1)
Formar ao profesorado sobre como solucionar problemas técnicos na aula.
OBXECTIVO 5 (Grado de consecución 4)
Dispoñer das infraestruturas e recursos necesarios no centro para a integración real e efectiva das TIC, que permita o tratamento didáctico, o intercambio de materiais e experiencias educativas e a optimización da xestión administrativa e académica do centro.
OBXECTIVO 6 (Grado de consecución 4)
Conseguir que o alumnado realice unha navegación segura en Internet .
OBXECTIVO 7 (Grado de consecución 1)
Formar ao profesorado no contexto da protección de datos.
OBXECTIVO 1 (Grado de consecución 1)
Identificar as necesidades tecnolóxicas do alumnado e das súas familias. Evitar a fenda Dixital que pode causar a diferencia entre estudantes con recursos e os que non os teñen.
OBXECTIVO 2 (Grado de consecución 4)
Mellorar a competencia dixital do profesorado de acordo co nivel de competencias dixitais europeos e acorde coas necesidades do centro.
OBXECTIVO 3 (Grado de consecución 1)
Implicar aos membros da ANPA na formación en actividades referentes ás novas tecnoloxías.
OBXECTIVO 4 (Grado de consecución 4)
Formar ao profesorado sobre como solucionar problemas técnicos na aula.
OBXECTIVO 5 (Grado de consecución 4)
Dispoñer das infraestruturas e recursos necesarios no centro para a integración real e efectiva das TIC, que permita o tratamento didáctico, o intercambio de materiais e experiencias educativas e a optimización da xestión administrativa e académica do centro.
OBXECTIVO 6 (Grado de consecución 4)
Conseguir que o alumnado realice unha navegación segura en Internet .
OBXECTIVO 7 (Grado de consecución 1)
Formar ao profesorado no contexto da protección de datos.
OBXECTIVO 1 (Grado de consecución 1)
Identificar as necesidades tecnolóxicas do alumnado e das súas familias. Evitar a fenda Dixital que pode causar a diferencia entre estudantes con recursos e os que non os teñen.
OBXECTIVO 2 (Grado de consecución 4)
Mellorar a competencia dixital do profesorado de acordo co nivel de competencias dixitais europeos e acorde coas necesidades do centro.
OBXECTIVO 3 (Grado de consecución 1)
Implicar aos membros da ANPA na formación en actividades referentes ás novas tecnoloxías.
OBXECTIVO 4 (Grado de consecución 1)
Formar ao profesorado sobre como solucionar problemas técnicos na aula.
OBXECTIVO 5 (Grado de consecución 4)
Dispoñer das infraestruturas e recursos necesarios no centro para a integración real e efectiva das TIC, que permita o tratamento didáctico, o intercambio de materiais e experiencias educativas e a optimización da xestión administrativa e académica do centro.
OBXECTIVO 6 (Grado de consecución 4)
Conseguir que o alumnado realice unha navegación segura en Internet .
OBXECTIVO 7 (Grado de consecución 1)
Formar ao profesorado no contexto da protección de datos.
Avaliación
Realizaremos unha avaliación final na que se decidirá se os obxectivos están acadados ou non, tal e como aparece nas táboas de obxectivos do plan de acción do Plan Dixital.
Comunicación e difusión
Para levar a cabo a difusión do Plan Dixital, teremos en conta as ferramentas dispoñibles, tales como a páxina web do centro, abalar móbil e as redes sociais.
- Primeira fase: Difusión entre o profesorado, a través do correo electrónico e de reunións co claustro de mestras e mestres, durante a 1ª semana de setembro do curso 2022/2023.
- Segunda fase: Difusión entre as familias do alumnado do centro, a través da páxina web do centro. Levarase a cabo a partir da 2ª semana do mes de setembro do curso 2022/2023.
- Terceira fase: Toda a comunidade educativa a través de Abalar Móbil e a web do centro. Así mesmo, as novidades relacionadas co Plan Dixital serán publicadas nas redes sociais do centro, a partires do mes de setembro e durante todo o curso.
Podemos acceder ao Plan Dixital do noso Centro copiando a seguinte ligazón nun navegador: https://scjcasti.corazonistas.org/wp-content/uploads/Plandixital.pdf