Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos será:
- En canto a avaliación procesual, realizarase nas datas reflectidas nas distintas descricións das accións, como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- Antes do 30 de xuño realizarase unha avaliación final que incluirá, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Referente AO1.
AO1: Correxir e poñer a punto a migración dende MEIGA das existencias da Biblioteca no novo sistema de xestión de biblioteca KOHA, actualizando as bases de datos dos usuarios da biblioteca
1. Estado de ejecución de las acciones: séguense a correxir os resultados da migración a KOHA ainda que mantendo a actividade do Meiga para maior seguridade
2. Análisis y valoración de los resultados: o KOHA é un programa profesional que esixe coñecementos profesionales de xestión de bibliotecas polo que esta traslación vai ser lenta xa que é realizada por profesores de guardia sen bibliotecario.
3. Modificaciones de las acciones y propuestas de mejora: vaise proceder Formación KOHA feita por un experto para un grupo de traballo do CEFORE formado ad hoc para esta labor.
Referente AO2.
AO2.1: Recibir formación relativa ao manexo dos diferentes software libre
Pendente da resolución definitiva da Dirección Xeral de FP relativa a aprobación dos proxectos. A resolución provisional está aprobada e se procedeu a contactar ca posible relatora para recibir a formación durante o mes de xaneiro.
Conclusión: as accións están en proceso.
Referente AO3.
AO3: Dotar de recursos on line e bases de datos ao centro
1. Estado de ejecución de las acciones: no mes de decembro habilitouse un mes de proba para acceso a JSTOR
2. Análisis y valoración de los resultados: o repositorio conta con miles de artigos de música para a consulta en todo tipo de traballos de investigación incluindo os TFE
3. Modificaciones de las acciones y propuestas de mejora: o seguinte paso é proporcionar acceso remoto ao alumnado e profesorado para a consulta dende a casa
Valorarase a continuación da subscripción despois dun ano de uso
Referente AO1.
AO1: Correxir e poñer a punto a migración dende MEIGA das existencias da Biblioteca no novo sistema de xestión de biblioteca KOHA, actualizando as bases de datos dos usuarios da biblioteca
1. Estado de execución das accións
Decídese corrixir os códigos de barras en KOHA axeitándoo á numeración de Meiga para poder prestar manualmente e nunha segunda tanda de traballo imprimir as etiquetas de ditas referencias e pegalas en cada exemplar para poder facelo cos lectores dixitais.
2. Análisis e valoración dos resultados
Posto que o profesorado non está obrigado a manexar a catalogación profesional mediante o KOHA o traballo é moi lento xa que é feito por unha pequena proporción de profesorado inscrita non grupo de traballo do CEFORE .
O curso de KOHA foi impartido por unha profesora de Secundaria que descoñecía o funcionamento do noso programa
3. Posibles modificacións das accións e proposta de mellora
É prácticamente imposible facer esta labor entre o profesorado ao tratarse dunha biblioteca especializada. Recoméndase a contratación dun bibliotecario profesional polo menos dous dias ás semana
Referente AO2.
AO2.2: Poñer en práctica a formación recibida e crear a unidade didáctica
Formación recibida relativa a edición de gravacións
Formación relativa a protección de datos e dereitos de autor fixada para o 12 de abril
Elaboración da UD en proceso
Conclusión: as accións están en proceso.
Referente AO1.
AO1: Correxir e poñer a punto a migración dende MEIGA das existencias da Biblioteca no novo sistema de xestión de biblioteca KOHA, actualizando as bases de datos dos usuarios da biblioteca.
No terceiro trimestre o obxectivo inicial era: "Correxir as referencias restantes (70%) de libros na base de datos KOHA"
Non se axadou a correción das case 5000 referencias da Biblioteca. A migración contén moitos erros. Hai persoal pero non teñen coñecementos de xestión de Biblioteca e o funcionamento é irregular.
Referente AO2.
AO2.3: Implementar a unidade didáctica na aula
Formación recibida relativa a edición de gravacións
Formación relativa a protección de datos e dereitos de autor recibida o 12 de abril
Elaboración da UD realizada
Conclusión: as accións están realizadas e rematadas
Avaliación
Evidencias que mostran o cumplimento dos oxectivos.
Enlace ao banco de datos do 100% dos libros que se migraron ao KOHA
Captura imaxe ou documento relativa a unidade didáctica e asúa posta en práctica na aula virtual
Enlace que permite acceder a JSTOR
Banco de datos da Biblioteca: Non se acadou migrar o 100% ao programa KOHA. O banco de datos segue sen ser completado pois a migración feita por XERCODE non se adapta a unha biblioteca musical e ten moitos erros. Necesitase un especialista en BIBLIOTECAS MUSICAIS, Un número elevado de profesores cun tempo moi breve non é unha solución óptima, dado que o programa require de especialistas.
Valoración moi positiva no grupo de traballo relativa á formación de profesorado sobre gravacións audiovisuais e a súa posterior edición. Importante foi crear unha unidade didáctica básica que se adapte a varias materias. UD en anexos.
Enlace que permite acceso a JSTOR (necesítase Usuario e contrasinal) https://www.jstor.org
Correxir erros na migración a KOHA. Dividir o traballo entre membros do equipo e dotar de referencia única a KOHA Grupo de traballo con necesidade de persoal con coñecemento do programa. Data prevista Maio 2025. Contratación dun bibliotecario.
Comunicación e difusión
A difusión se poderá realizar polas seguintes canles:
- Difusión na web
- Envío de correo electrónico á comunidade educativa
- Información nas reunións do claustro, Comisión pedagóxica e Consello escolar