Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O equipo de dinamización do PD ralizará, alomenos, unha xuntanza por trimestre para valorar as evolucións deste plan.
A persoa mentora ADIX realizará, cómo mínimo, dúas visitas ao centro por trimestre para analizar, xunto coa persoa coordinadora do PD, o desenvolvemento do proxecto.
A persoa coordinadora do PD terá acceso á ferramenta EduCalidade para rexistrar os avances e avaliacións deste plan baixo a supervisión da perosa directora.
Ao longo do primeiro trimestre do presente curso decidiuse que o obxectivo O01PD, non se vai levar a cabo por mor dunha modificación das condicións do centro. Ao ser condecidos os Polos Creativos, trasládase o concepto previsto para a Aula Maker aos espazos destinados ao material dos Polos.
Posta en marcha do obxectivo O02PD coa creación dun grupo de traballo destinado á creación do curso virtual para o alumnado de 1º ESO.
Iníciase o obxectivo O03PD co inventariado e avaliación dos equipos informáticos do centro.
No referente ao obxectivo O01PD, xa recibimos todo o material de Polos Creativos, polo que ao longo deste trimestre procederemos á súa desembalaxe e montaxe. Paralelamente estanse levando a cabo formacións para que o profesorado aprenda a manexar este material.
En canto ao obxectivo O02PD, no primeiro trimestre fíxose a selección e distribución dos contidos para a nova materia Edixgal para o alumnado, e ao longo deste trimestre estase comezando coa elaboración dos mesmos.
No obxectivo O03PD, paralizouse a adquisición de equipamento informático ao ter notificación da Xunta de que nos van dotar de equipos informáticos que poderán ser destinados á súa utilización polo alumnado. Mentres este equipamento non chega, habilitáronse os equipos sobrantes da Fenda Dixital, nun carro de carga ubicado na sala de profesores, para que quen o precise poida dispoñer deses equipos para traballar co alumnado de bacharelato na aula.
O obxectivo O01PD está cumplido, e a aula maker está creada aínda que non na ubicación na que estaba prevista inicialmente a súa construción.
O obxectivo O02PD continúa en marcha. Estase rematando a elaboración de contidos da nova materia dentro da plataforma Edixgal para o alumnado, e cóntase que esté totalmente rematada a finais de xuño.
No referente ao obxectivo O03PD non recibimos aínda ningún equipamento informático, e non se sabe se chegará ao longo deste curso, polo que comezamos a pensar que non se poderá cumplir.
Avaliación
No contexto da avaliación procesual,a frecuencia da súa realización, será cada mes, onde se fará referencia á execución das accións, a análise e valoración dos resultados e as posibles propostas de mellora.
No contexto da avaliación final empregaremos as actas de ciclos durante o curso, así como a valoración por parte do alumnado no seu proceso de aprendizaxe; coa finalidade de tomar medidas pertinentes para facer modificacións, se fose o caso, de cara ó vindeiro curso académico.
Pensamos que os obxectivos O01PD e O02PD se van cumprir sen ningún problema, que eran os obxectivos que dependían de nós para o seu cumprimento. En canto ao obxectivo O03PD non imos poder cumprir a parte que había que realizar este curso, xa que no final de curso aínda non temos coñecemento de cando nos vai chegar o equipamento informático do que nos van dotar. A nosa intención é aumentar os nosos esforzos para que no próximo curso 2023-24 se poida cumprir este obxectivo, facendo o traballo previsto para os dous cursos ao longo do próximo, para en xuño ter dotado de equipamento informático ao alumnado de 1º e 2º Bacharelato, para poder extenter a docencia con apoios telemáticos a todas as etapas educativas coas que contamos.
Comunicación e difusión
Este Plan Dixital de centro presentarase para a súa aprobación no claustro e no consello escolar que terán lugar o 30 de xuño de 2022. Posteriormente, a través da páxina web de centro, darase a coñecer a toda a comunidade educativa.
A persoa coordinadora do PD terá acceso á ferramenta EduCalidade para poder rexistrar os avances e avaliacións deste plan baixo a supervisión da persoa directora.