Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Procedemento para o seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos:
Setembro
Primeira reunión de desenvolvemento do Plan dixital:
Despois da difusión do Plan dixital, no inicio do curso realizarase a primeira reunión do equipo dinamizador do plan. Quedará dito equipo constituído e delegarase nos responsables de cada obxectivo e das accións previstas, a coordinación das actividades e a consecución de ditos obxectivos.
Trimestralmente (decembro, marzo, maio)
Avaliación do proceso do plan de acción:
Unha vez cada trimestre terá lugar unha reunión de seguimento de todo o plan, sen detrimento de outras reunións de traballo necesarias entre persoas involucradas na realización das distintas accións.
Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
Ademais de recoller estes aspectos que se indican, quedará rexistro do estado de desempeño de obxectivos e dos acordos sobre modificacións necesarias.
Xuño
Avaliación final:
Ao final de cada curso, preferentemente na primeira semana de xuño, terá lugar unha reunión para a valoración da consecución dos obxectivos. Realizarase unha memoria do desenvolvemento anual do Plan dixital rexistrando a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Avaliación
Na memoria final recolleranse as propostas de mellora que servirán de base para as entradas de información na actualización anual do Plan dixital. Isto repercutirá directamente no deseño dos obxectivos que se planifiquen para o seguinte curso na busca de atender ditas propostas de mellora identificadas.
Comunicación e difusión
A difusión do Plan dixital terá a finalidade de dar a coñecer os seus obxectivos, motivar á comunidade educativa a participar no seu desenvolvemento a funcións das accións que se vaian realizando.
Tamén se persegue o compromiso profesional ante unha comunicación organizativa, a colaboración e o desenvolvemento continuo a través de medios dixitais. Así mesmo tratarase de favorecer a sensibilización da comunidade educativa cara a buscar maiores competencias dixitais.
Os canles de comunicación e a planificación desta difusións serán:
Xuño:
- Comunicación ao claustro do Plan dixital e descrición do plan de actuación.
- Difusión a través da web do CIFP e disposición na Aula virtual
- Creación de contidos de difusión visual para as pantallas de cartelería dixital do centro.
Setembro:
- Reforzo de comunicación do plan de acción por medio de recursos audiovisuais (pantallas dixitais, web, aul virtual) e presentacións interactivas (correos, códigos QR)
- Recoller a existencia do plan dixital, e do seu plan de actuación, na guía de novo profesorado e guía do alumnado.
- Delegar nas persoas titoras a explicación da repercusión do Plan dixital do centro na súa formación.
- Incluír a actividade asociada ao Plan dixital nos contidos e noticias do CIFP que se indiquen aos medios de comunicación (períodicos, TV, canles dixitais...)
- Recoller nas redes sociais referencias á execución dun Plan dixital de centro.
Novembro:
- Dirixir ao profesorado a información suficiente (correos, web, aula virtual, reunións de coordinación, etc) para que se perciba a conveniencia na implicación do persoal docente nas actividades formativas que se programen dentro do plan de acción.
Decembro
- Comunicar ás partes interesadas os avances da aplicación do plan
Febreiro-marzo
- Difundir os resultados das accións que se desenvolvan ata o momento dentro das accións do plan, poñendo en valor os resultados positivos das accións que se van desenvolvendo e a súa repercusión na mellora da competencia dixital do profesorado e alumnado.
Maio-xuño
- Utilizar os medios indicados para publicitar os logros alcanzados sobre os obxectivos.
- Difusión entre a comunidade educativa (web, aula virtual, correos) memoria sobre a valoración do desenvolvemento do plan.
- Solicitar a inclusión dos resultados do Plan dixital do CIFP, nos eventos e noticias publicadas en medios de comunicación (prensa escrita, dixital, tv, etc)
- Comunicacións dirixidas as empresas do sectores asociados ao centro (web, medios escritos e dixitais, titorías), do desenvolvemento do Plan dixital, considerando as necesidades de competencias dixitais do alumnado de cara a unha mellor preparación para as necesidades actuais do traballo profesional