Plan do centro

Datos do plan

Vixencia

 
 
 

Introdución

Introdución

Este Plan Dixital está pensado para o Ceip Plurilingüe Montemogos, de a cordo a lexislación seguinte:

  • Artigo 111 bis, Art. 121 e Artigo 132 da Lei Orgánica 2/2006, de 3 de maio, de Educación

  • Disposición adicional quinta da Resolución do 17 de xuño de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento das ensinanzas de EI, EP, ESO e bacharelato no curso académico 2021-2022

  • Disposición adicional terceira da Resolución do 18 de xuño de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento dos ciclos formativos de FP do sistema educativo no curso 2021-2022

  • Resolución do 3 de setembro de 2021, da Secretaría xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o deseño, elaboración e implementación do Plan Dixital nos centros docentes sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2021-2022

Con este Plan Dixital pretendemos contribuir as ferramentas dixitais recollidas e traballadas no Proxecto Educativo.

Para a súa elaboración formouse un grupo de traballo do profesorado, que mediante reunións para analizar os datos confeccionou o presente Plan dixital.

Contexto DAFO

Instrumentos de recollida de información previa

Os instrumentos de recollida foron o Informe Selfie´e oTest CDD.

Interno
14 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Debilidade 1. Falta de formación en protección de datos e uso seguro da rede. Alumnado Si
Debilidade 1. Descoñecemento no uso de contornas virtuais de aprendizaxe. Familias Non
Debilidade 2. Existencia de fenda dixital no alumnado e nas familias (desigualdade de recursos e de formación). Familias Non
Debilidade 1. Falta de equipos informáticos para traballar a nivel aula cos cursos non E-Dixgal. Infraestruturas Non
Debilidade 1. Falta de interese na formación do profesorado nas Tics. Persoal docente Si
Debilidade 4. Falta de formación en protección de datos. Persoal docente Non
Debilidade 2. Falta de tempo e organización para compartir experiencia intracentro e intercentros. . Persoal docente Si
Debilidade 3. Falta de formación en métodos de avaliación máis actualizados. Persoal docente Non
Fortaleza 1. O uso das TIC motiva ao alumnado. Alumnado Non
Fortaleza 1. A gran maioría das familias utilizan abalar, correo electrónico para a comunicación co centro. Familias Non
Fortaleza 1. Dotación de equipos informáticos para o proceso de ensino aprendizaxe (cursos E-Dixgal) Infraestruturas Si
Fortaleza 2. Boa conexión de rede cunha velocidade adecuada. Infraestruturas Si
Fortaleza 1. Temos forma de acceder a biblioteca e repositorios en liña desde diversos puntos do centro. Persoal docente Non
Fortaleza 2. Coñecemento e uso de recursos abertos. Persoal docente Si
14 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Externo 9 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Ameaza 1. Falta de asistencia técnica para a revisión periódica do material TIC do centro. Administración educativa Non
Ameaza 2. Ordenadores obsoletos e PDI inexistentes nalgunhas aulas. Administración educativa Non
Ameaza 3. Pouco tempo para a formación. Administración educativa Non
Ameaza 4. Escaseza de tempo para a realización de material dixital. Administración educativa Non
Ameaza 5. Os cursos non EdixGal non teñen acceso á biblioteca e aos repositorios en liña. Administración educativa Non
Ameaza 2. É un recurso máis (que non debería ser o único) para mellorar a calidade educativa. Administración educativa Non
Ameaza 1. As condicións climatolóxicas dificultan o uso da rede wifi. Contorna Non
Oportunidade 1. Oportunidade para a formación no emprego responsable das redes sociais, TIC ... Administración educativa Non
Oportunidade 1. Podería ser un recurso para aproximar o centro a outras comunidades educativas, á sociedade ... Contorna Non
9 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Análise

Co DAFO anterior reflexionouse sobre os obxectivos a acadar e deseñouse o Plan de Acción.

Obxectivos

Datos obxectivo
Listaxe de obxectivos
Código Obxectivo Opcións
O01PD Dotar de equipos informáticos a todas as aulas ou actualizalos.
O02PD Motivar ao profesorado no emprego das novas tecnoloxías e na formación en protección de datos.
O03PD Crear canles de comunicación e colaboración entre profesorado do centro.
O04PD Implentar novas formas de traballo en equipo.
O05PD Proporcionar ferramentas e estratexias ao alumnado para facer un uso seguro das TIC.

Seguimento

Procedemento

Trimestralmente farase o seguimento das accións e obxectivos do Plan Dixital, recollendo as conclusións de dito seguimento nos campos de texto habilitados para cada trimestre.

Reunións programadas nos trimestres co Mentor Adix.

1º Trimestre

Todos os obxectivos e as accións están deseñadas para o segundo e terceiro trimestre.

2º Trimestre

O01PD Dotar de equipos informáticos a todas as aulas ou actualizalos. Acadado
AO1.1: Solicitude de material á Consellería. Realizada.

O04PD Implentar novas formas de traballo en equipo. Acadado
AO4.1: Creación de grupos de traballo por ciclos. Realizada.
AO4.2: Elaboración de horarios das reunións do grupo de traballo. Realizada.

3º Trimestre

OO02PD Motivar ao profesorado no emprego das novas tecnoloxías e na formación en protección de datos. Acadado
AO2.1: Información sobre cursos que poidan resultar útiles para o profesorado sobre TIC e/ou recursos TIC. Realizado.

O03PD Crear canles de comunicación e colaboración entre profesorado do centro. Acadado.
AO3.1: Creación de grupos de traballo por ciclos. Realizada.
AO3.2: Elaboración de horarios das reunións do grupo de traballo. Realizda.

O04PD Implentar novas formas de traballo en equipo. Acadado.
AO4.1: Creación de grupos de traballo por ciclos. Realizada.
AO4.2: Elaboración de horarios das reunións do grupo de traballo. Realizada.

O05PD Proporcionar ferramentas e estratexias ao alumnado para facer un uso seguro das TIC. Acadado.
AO5.1: Solicitude de cursos de formación. Ex: Plan Director. Realizada.
AO5.2: Colaboración con outras entidades: garda civil, a través de charlas, obradoiros...Realizada.
AO5.3: Charla do Plan do Plan Director ao alumnado ao alumnado de 6º e 5º de E. P. Realizada.

Avaliación

Procedemento para a avaliación

Trimestralmente realizouse o seguimento das accións e obxectivos do Plan Dixital, recollendo as conclusións de dito seguimento nos campos de texto habilitados para cada trimestre.
O final do curso se fará unha avaliación por parte do equipo do Plan Dixital de forma conxunta co equipo directivo.

Reunións programadas nos trimestres co Mentor Adix.

Valoración xeral

Valoración positiva no impacto na organización e traballo do profesorado implicado.

Proposta de mellora

Seguir mellorando a implicación no Plan Dixital de todo o profesorado do centro.

Comunicación e difusión

Comunicacion e difusión

A través da páxina web do centro.

A través da seguinte ligazón:

https://www.edu.xunta.gal/educalidade/BuscaPlanAction?codPlan=1&codConvocatoria=132&codCentro=36000326