Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O equipo de Plan Dixital realizará alo menos unha xuntanza trimestral para seguimento e avaliación das liñas de acción e avaliación das liñas de traballo.
O mentor Adix do centro supervisará dúas veces ao trimestre a evolución do Plan Dixital para o seu seguimento e adaptación.
A persoa coordinadora do Plan Dixital realizará o seguimento do Plan Dixital empregando a ferramenta Educalidade para a súa avaliación e seguimento baixo a supervisión da persoa Directora do centro.
AO 1.1: Crear un grupo de traballo. ACADADO
AO 2.3: Ampliar o uso da aula de informática e da aula maker e elaborar un horario para as mesmas. ACADADO
AO 2.2: Realizar formacións para o uso das ferramentas tecnolóxicas a partires dos coñecementes e fortalezas individuais dos membros do equipo docente. ACADADO
AO 3.2: Realizar actividades destinadas á comunidade educativa no uso responsable da tecnoloxía. ACADADO
AO 2.2: Realizar formacións para o uso das ferramentas tecnolóxicas a partires dos coñecementes e fortalezas individuais dos membros do equipo docente: ACADADO
- Robótica con Rita Bouzada.
- Formación en radio: profesorado.
- Formación de paneis dixitais. Asesora Abalar
AO 2.4: Introducir a Radio escolar como unha actividade transversal en toda a etapa de primaria. ACADADO
AO 3.2: Realizar actividades destinadas á comunidade educativa no uso responsable da tecnoloxía. (Participación no Plan director para pais e mestres. Charla sobre ciberseguridade e formación en paneis Dixitais) ACADADO
AO 1.3: Facer unha listaxe de aplicacións e recursos tecnolóxicos interesantes para o equipo docente. ACADADO
AO 2.5: Elaborar guías básicas para o uso das ferramentas tecnolóxicas a partires dos coñecementes adquiridos. EN PROCESO
AO 3.3: Capacitar a toda a comunidade educativa no uso das diferentes aplicacións de comunicación, AbalarMóbil, AbalarPro, Abalar Box... EN PROCESO
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, indicando:
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da realización da avaliación será unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Os obxectivos plantexados foron acadados na súa maioría.
Aqueles que non se acadaron están en proceso debido a que nalgúns dos obxectivos se engadiron demasiadas accións e a falta de tempo impediu que se acadase totalmente. Ademais neste curso contábamos con bastantes mestres novos no centro o que impide que o traballo sexa de todo fluido xa que teñen que poñese ao día cos aspectos do centro relativos a este plan.
Sería moi positio reducir o número de accións nalgún obxectivo.
A continuidade do profesorado tamén é moi positiva para levar a cabo todas as acción e darlle continuidade real a este Plan.
Por outra banda hai algunhas accións levadas a cabo das que non é posible achegar arquivos porque aparece alumnado do centro por dereitos de imaxe.
Para o próximo curso sería convinte continuar con algúns dos obxectivos propostos e tomar unha liña de traballo dirixida ao aproveitamento dos recursos do noso centro.
Comunicación e difusión
Oído o Claustro e aprobado no Consello Escolar, o Plan Dixital publicarase na páxina web do centro e mediante os medios que se recollan no plan de comunicación do centro para o vindeiro curso 2023-24, co fin de darlle unha difusión entre toda a comunidade educativa.
CEIP PLURILINGÜE NANTES | NANTES (xunta.gal)