Contextualización do Plan Dixital no centro. Contribución ao Proxecto Educativo do Centro
O noso centro atópase dentro do concello do Incio, enmarcado nunha zona de transición entre a Depresión de Monforte e a Serra do Courel.
Trátase dun centro ubicado nun ámbito rural, onde a lingua nai a empregar é o galego. O nivel socioeconómico das familias é medio – baixo, adicándose principalmente ao sector servizos e complementando a súa economía con labores agrícolas/gandeiros.
A competencia dixital do centro é un eido de gran importancia e necesidade a traballar debido ás carencias que a comunidade educativa presenta na mesma.
O Proxecto Educativo proporciona a metodoloxía na que se vai basear a práctica educativa, fancendo fincapé nas novas tecnoloxías. Así mesmo, serviralles ao alumnado para o seu desenvolvemento personal e laboral.
Na actualidade o centro participa no Proxecto Voz Natura e no Plan Proxecta + ( Aliméntate ben), que axudan a incluir de xeito transversal as novas tecnoloxías como ferramenta de ensino-aprendizaxe para favorecer a alfabetización múltiple.
O Plan Dixital pretende contribuír á Programación Xeral Anual do curso 22/23 na concreción de obxectivos a curto e longo prazo para mellorar a competencia dixital de toda a comunidade educativa. Hai que destacar
1.2. Contextualización do Plan Dixital no centro. Contribución ao Proxecto Educativo do Centro
O noso centro atópase dentro do concello do Incio, enmarcado nunha zona de transición entre a Depresión de Monforte e a Serra do Courel.
Trátase dun centro ubicado nun ámbito rural, onde a lingua nai a empregar é o galego. O nivel socioeconómico das familias é medio – baixo, adicándose principalmente ao sector servizos e complementando a súa economía con labores agrícolas/gandeiros.
A competencia dixital do centro é un eido de gran importancia e necesidade a traballar debido ás carencias que a comunidade educativa presenta na mesma.
O Proxecto Educativo proporciona a metodoloxía na que se vai basear a práctica educativa, fancendo fincapé nas novas tecnoloxías. Así mesmo, serviralles ao alumnado para o seu desenvolvemento personal e laboral.
Na actualidade o centro participa no Proxecto Voz Natura e no Plan Proxecta + ( Aliméntate ben), que axudan a incluir de xeito transversal as novas tecnoloxías como ferramenta de ensino-aprendizaxe para favorecer a alfabetización múltiple.
O Plan Dixital pretende contribuír á Programación Xeral Anual do curso 22/23 na concreción de obxectivos a curto e longo prazo para mellorar a competencia dixital de toda a comunidade educativa. Hai que destacar que o centro sufrirá unha renovación case ao completo do seu profesorado polo que os obxectivos do plan e o resto de procedementos están deseñados para atender esta circunstancia particular.
que o centro sufrirá unha renovación case ao completo do seu profesorado polo que os obxectivos do plan e o resto de procedementos están deseñados para atender esta circunstancia particular.
Breve xustificación do mesmo
Art. 111 bis, Art. 121 e Art. 132 da LO 2/2006, de 3 de maio, de Educación
Disposición adicional quinta da Resolución do 17 de xuño de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento das ensinanzas de EI, EP, ESO e bacharelato no curso académico 2021-2022.
Resolución do 3 de setembro de 2021, da Secretaría xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o deseño, elaboración e implementación do Plan Dixital nos centros docentes sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2021-2022.
Proceso de elaboración
O Plan Dixital levouse a cabo mediante o Plan de Formación Permanente do Profesorado cunha duración de 20 horas en formato de Seminario, así como o asesoramento contínuo, para resolver calquera dúbida e correxir erros, por parte dos mentores da Rede Galega de Educación Dixital, en concreto os membros do grupo ADIX2 Lugo con Francisco Javier Bouso Bouso como mentor asociado ao noso centro.
Todas as mestras con horario completo do centro participan no Seminario e asistiron ás reunións cos mentores.
Dentro das horas de seminario realizáronse o test SELFIE, o test CDD e seguidamente elaboramos o informe DAFO onde reflexamos as debilidades e fortalezas a nivel tecnolóxico do centro.
Así mesmo, a redacción do Plan dixital tamén se levou a cabo nestas horas, incluíndo todo o anterior xunto aos cinco obxectivos básicos e os seus respectivos plans de actuación.