Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Levarase a cabo un seguimento trimestral para verificar que obxectivos do Plan Dixital se cumpliron e cales non comprobando as datas previstas para cada un destes obxectivos.
Durante o primeiro trimestre continuouse co PFPP relacionado coa formación Edixgal en recursos dixitais para os mestres/as os días 7 e 14 de Febreiro, solicitáronse e acudiron dende o Plan Director da Garda Civil a dar unha charla sobre as novas tecnoloxías e viñeron a deuse unha charla ao alumnado do fotografado e visualización na páxina web do cole. Ao principio do curso escolar levouse a cabo un chequeo xeral dos equipos informáticos que temos no centro (hardware, software, internet,...) para detectar cales presentan problemas para que os poidan reparar. Introduciuse ao alumnado no emprego de distintas actividades de aprendizaxe dixital: genially, quizziz, kahoot,...). No 3º ciclo preparouse ao alumnado en prácticas de coavalliación mediante rúbricas, iniciuse no emprego de ferramentas ofimáticas e realizouse unha proba práctica para comprobar o diminio de ditas ferramentas. Ademais púxose en común o obxectivo co profesorado implicado.
Durante o segundo trimestre continuose coa liña de traballo do trimestre anterior. Seguiuse formando ao alumnado do 3º ciclo nas prácticas de coevaluación mediante rúbricas e practicando o dominio das diferentes ferramentas ofimáticas. Ademais tamén se formou ao alumnado sobre o uso dos foros e o comportamento responsable na publicación de comentarios dentro da aula virtual e fora de ela. Dandolle a escoller tamén os diferentes temas para poder debatir nos foros da propia aula virtual e que eles mesmos escollan diferentes temáticas a tratar.
No terceiro e polo tanto, último trimestre do curso escolar a liña de traballo foi a mesma que a do resto do ano. Profundizouse na utilización dos foros e un uso responsable do mesmo do alumnado do 3º ciclo en temáticas como por exemplo os seus rincóns favoritos para a lectura. Tamén se profundizou no uso de diferentes ferramentas ofimáticas e o uso e coñecemento por parte de todo o centro dos novos paneis interactivos. Levouse a cabo unha revisión e análise dos obxectivos pendentes de este curso escolar e a revisión dos mesmos para o próximo curso escolar.
Avaliación
O plan de acción avaliarase tendo en conta:
- Avaliación procesual: a avaliación está relacionada coa táboa dos obxectivos marcados neste plan, pois en cada un deles aparece establecido a data de fin prevista e o seguimento da acción.
- Avaliación final: unha vez ao ano, no mes de xuño. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Durante este curso escolar 22/23 no seminario do Plan Dixital leváronse a cabo diferentes e diversas actuacións a nivel de centro. A valoración xeral do Plan Dixital é boa, foronse cumprindo os obxectivos establecidos na medida do posible grazas á implicación do profesorado. Non obstante quedan obxectivos por cumplir, ben por falta de tempo ou ben por falta de medios ou cuestións de organización. Estes obxectivos quedarán pendentes de cara ao vindeiro curso que se valorarán ao comezo deste e se tomarán as medidas correspondentes a cada obxectivo.
Durante o primeiro trimestre continuouse co PFPP relacionado coa formación Edixgal en recursos dixitais para os mestres/as os días 7 e 14 de Febreiro, solicitáronse e acudiron dende o Plan Director da Garda Civil a dar unha charla sobre as novas tecnoloxías e viñeron a deuse unha charla ao alumnado do fotografado e visualización na páxina web do cole. Ao principio do curso escolar levouse a cabo un chequeo xeral dos equipos informáticos que temos no centro (hardware, software, internet,...) para detectar cales presentan problemas para que os poidan reparar. Introduciuse ao alumnado no emprego de distintas actividades de aprendizaxe dixital: genially, quizziz, kahoot,...). No 3º ciclo preparouse ao alumnado en prácticas de coavalliación mediante rúbricas, iniciouse no emprego de ferramentas ofimáticas e realizouse unha proba práctica para comprobar o dominio de ditas ferramentas. Ademais púxose en común o obxectivo co profesorado implicado.
Durante o segundo trimestre continuouse coa liña de traballo do trimestre anterior. Seguiuse formando ao alumnado do 3º ciclo nas prácticas de coevaluación mediante rúbricas e practicando o dominio das diferentes ferramentas ofimáticas. Ademais tamén se formou ao alumnado sobre o uso dos foros e o comportamento responsable na publicación de comentarios dentro da aula virtual e fora de ela. Dandolle a escoller tamén os diferentes temas para poder debatir nos foros da propia aula virtual e que eles mesmos escollan diferentes temáticas a tratar.
No terceiro e polo tanto, último trimestre do curso escolar a liña de traballo foi a mesma que a do resto do ano. Profundizouse na utilización dos foros e un uso responsable do mesmo do alumnado do 3º ciclo en temáticas como por exemplo os seus rincóns favoritos para a lectura. Tamén se profundizou no uso de diferentes ferramentas ofimáticas e o uso e coñecemento por parte de todo o centro dos novos paneis interactivos. Levouse a cabo unha revisión e análise dos obxectivos pendentes de este curso escolar e a revisión dos mesmos para o próximo curso escolar.
En canto ás propostas de mellora do Plan Dixital para o vindeiro curso, tendo en conta o traballo levado a cabo este curso e en vistas ao vindeiro:
- Maior coordinación do equipo para unha posta en común dos obxectivos de xeito mensual.
- Información clara e concisa sobre as actuacións do Plan Dixital para un traballo efectivo e útil.
- Favorecer e facilitar o traballo do Plan Dixital para levar a cabo unha proposta real e efectiva.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital atópase na nosa web do centro ao cal se pode acceder mediante o seguinte enlace: Plan Dixital Ceip Plurilingüe Ramón Otero Pedrayo.
Tamén queda incorporado ao noso Proxecto Educativo do Centro (PEC).