Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O Plan Dixital sera avaliado desde dúas perspectivas:
- A avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao fin de cada trimestre do curso 22/23. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora. Utilizanse os apartados correspondentes das táboas de obxectivos.
- A avaliación final farase ao remate do curso académico 22/23. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
O Plan Dixital sufrirá as melloras e cambios pertinentes segundo as avaliación mencionadas, para adaptarse ás necesidades que sexan detectadas.
Obxectivo 1: as tres primeiras accións foron acadadas. A acción 4 queda aprazada para o vindeiro curso.
Obxectivo 2: as catro primeiras accións foron acadadas. As accións 5, 6, e 7 quedan aprazadas para o vindeiro curso.
Obxectivo 3: as tres primeiras accións foron acadadas. A acción 4 queda aprazada.
Obxectivo 4: as dúas primeiras accións foron acadadas. A acción 3 queda aprazada para o vindeiro curso.
Obxectivo 5: A acción unha foi acadada.
Obxectivo 6: As accións deste trimestre quedaron pendentes para o seguinte trimestre.
Obxectivo 1: A acción 5 queda aprazada para o vindeiro curso.
Obxectivo 2: A acción 8 queda aprazada para o vindeiro curso.
Obxectivo 3: A acción 5 queda aprazada para o vindeiro curso.
Obxectivo 4: Non hai accións programadas para este trimestre.
Obxectivo 5: Non hai accións programadas para este trimestre.
Obxectivo 6: Realizánse as accións 2 e 3, pertencentes ao primeiro trimestre, e estaban aprazadas. As accións 3 e 4 quedan aprazadas para o vindeiro curso.
Obxectivo 1: As acciósn 4 e 5, aprazadas do primeiro trimestre, non se realizan, e quedan pendentes para o vindeiro curso.
Obxectivo 2: As accións 5, 6, 7 8, pendentes dos trimestres un e dous, non se realizan, e quedan pendentes para o vindeiro curso.
Obxectivo 3: As accións 4 e 5, pendentes dos trimestres un e dous non se realizan. Tampouco se realizan as accións 6, 7,8 e 9 programadas para o terceiro trimestre, polo que todas elas quedan pendentes para o vindeiro curso.
Obxectivo 4: A acción 3, que quedou aprazada do trimestre 1, non se realizou. A acción 4, programada para este trimestre, si se acadou.
Obxectivo 5: As accións 3 e 5, programadas para este trimestre, non se realizaron. As accións 2,4, 6 e 7, programadas para este trimestre, si se acadaron.
Obxectivo 6: As accións 3 e 4, correspondentes ao primeiro trimestre, aprazadas para o segundo e, a súa vez aprazadas para o terceiro, non foron acadadas.
Avaliación
O Plan Dixital sera avaliado desde dúas perspectivas: - A avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao fin de cada trimestre do curso 22/23. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora. Utilizanse os apartados correspondentes das táboas de obxectivos. - A avaliación final farase ao remate do curso académico 22/23. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora. O Plan Dixital sufrirá as melloras e cambios pertinentes segundo as avaliación mencionadas, para adaptarse ás necesidades que sexan detectadas.
O equipo de dinamización do PDC estará conformado por todo o claustro.
Ningún dos obxectivos propostos para o curso 22/23 logrou acadarse na súa totalidade. Sen embargo, en todos eles se implementaron algunhas das accións en maior ou menor medida, así que se acadaron só en parte. O principal problema foi a temporalización, que resultou completamente incorrecta.
Outro dos problemas que tivemos foi a pouca implicación do Coordinador TIC, que adiou moitas das tarefas que lle correspondían segundo o Plan Dixital. E outro máis foi a dificultade que atopamos para encontrar formadores de Competencia Dixital Docente.
Estamos satisfeitos co traballo realizado neste curso, aínda que consideramos que os obxectivos propostos foron demasiado ambiciosos e practicamente imposibles de cumprir nun so curso académico.
O vindeiro curso 23/ 24 retomaremos os obxectivos e trataremos de implementar as accións que quedaron aprazadas e pendentes, prestando especial atención á temporalización.
Outra das melloras que se propón é que se lle dea máis posibilidades ao alumnado para utilizar distintas aplicacións tecnolóxicas nas súas tarefas, así como que a competencia dixital teña máis práctica en todas as materias.
Comunicación e difusión
Unha vez aprobado o Plan Dixital polo Claustro, publicarase na páxina web do centro, e informarase ás familias a través da aplicación Abalar. O profesorado será informado por medio do correo corporativo do centro, empregando este mesmo medio para o Consello Escolar.