Plan do centro

Datos do plan

Vixencia

 
 
 

Introdución

Introdución

Datos básicos do centro

Nome do Centro: C.E.I.P. de Castromil

Código: 15018987

C.I.F.: Q 6555168 A
Enderezo: Salto (Sta María)
Código Postal: 15129
Localidade: Vimianzo

Concello:Vimianzo

Provincia: A Coruña
Tlf.: 681214970
E-mail: ceip.castromil@edu.xunta.gal

DISTRIBUCIÓN DO PROFESORADO.

O profesorado que imparte docencia neste centro é o seguinte:

Mestre responsable do centro: D. Jose Santamaría Traba.

Mestre itinerante de Inglés.

•Mestra itinerante de Relixión:

Breve xustificación do mesmo

¿Art. 111 bis, Art. 121 e Art. 132 da LO 2/2006, de 3 de maio, de Educación

¿Disposición adicional quinta da Resolución do 17 de xuño de 2021, da

Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que seditan instrucións para o desenvolvemento das ensinanzas de EI, EP,ESO e bacharelato no curso académico 2021-2022

¿Disposición adicional terceira da Resolución do 18 de xuño de 2021, daSecretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que seditan instrucións para o desenvolvemento dos ciclos formativos de FPdo sistema educativo no curso 2021- 2022

¿Resolución do 3 de setembro de 2021, da Secretaría xeral deEducación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións parao deseño, elaboración e implementación do Plan Dixital nos centrosdocentes sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma deGalicia para o curso 2021-2022

Contexto DAFO

Instrumentos de recollida de información previa

.INFORME SELFIE

TCDD

Interno
17 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Debilidade C10 Dispositivos propiedad del centro para alumnos Alumnado Non
Debilidade A3 Nuevas modalidades de enseñanza Infraestruturas Si
Debilidade A1 Estrategia digital Infraestruturas Non
Debilidade C10 Dispositivos propiedad del centro para alumnos. Infraestruturas Non
Debilidade C1 Infraestructura Infraestruturas Non
Debilidade E2 Creación de recursos digitales Persoal docente Non
Debilidade F1 Adaptación a las necesidadesdel alumnad Persoal docente Non
Debilidade Falta de actividades de formación Persoal docente Non
Debilidade Baixa competencia dixital no persoal docente. Persoal docente Non
Debilidade A4 Tiempo para explorar la enseñanza digita Persoal docente Non
Debilidade G1 Evaluación de las capacidade Persoal docente Non
Debilidade Falta de tempo e moita carga de traballo debido ao horario definido pola particularidade de ser unha escola unitaria Persoal docente Non
Fortaleza E4 Comunicación con la comunidad educativ Infraestruturas Non
Fortaleza D3 Intercambio de experiencia Persoal docente Non
Fortaleza Boa relación e colaboración cas escolas unitarias da contorna Persoal docente Non
Fortaleza E1 Recursos educativos en líne Persoal docente Non
Fortaleza E4 Comunicación con la comunidad educativa Persoal docente Non
17 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Externo 10 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Ameaza Falta de fondos para levar a cabodiferentes proxectos de carácter dixital. Administración educativa Non
Ameaza Renovación do equipamento tecnolóxico do centro. Administración educativa Non
Ameaza Escasa importancia da opinión do equipo docente. Administración educativa Non
Ameaza Falta de redes de apoio nas escolas unitaria Administración educativa Non
Ameaza Baixa natalidade na contorn ANPA Non
Ameaza Excesiva lexislación educativ Lexislación Non
Ameaza B4 Sinergias para el aprendizaje mixto Outras Non
Oportunidade Importancia da figura do mentor ADIX na formación de apoio e resolución de dúbidas no procesode elaboración do Plan Dixital Administración educativa Non
Oportunidade Procesos de alfabetización dixital nas familias e na contorna ANPA Non
Oportunidade Boa relación co Concello para o desenvolvemento de actividade Contorna Non
10 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Análise

Obxectivos

Datos obxectivo
Listaxe de obxectivos
Código Obxectivo Opcións
O01PD Mellorar a competencia dixital do profesorado a través de actividades de carácter dixital con menos carga teórica e máis centradas na practica diaria docente no entorno das escolas unitarias.
O02PD Actualizar o equipamento tecnolóxico do centro, axeitando os equipos do centro ásnecesidades dos docentes e o alumnado.
O03PD Utilizar as TIC como medio para mellorar a actividade docente

Seguimento

Procedemento

Levo a acabo os obxectivpos diseñados coa axuda do ADIX da zona.

1º Trimestre

Reunión coas unitarias da zona para a coordinación e saber que iamos levar a cabo durante todo o ano co PFPP en relación á competencia dixital. (AO1.1 )

Solicitamos o CFR recursos e propostas para levar a cabo na aula co alumnado, así como formación docente.( AO1.1)

Por outra banda, subimos o plan dixital a aula virtual do centro. E tivemos diversas reunións co Coordinador Adix da zona, no meu caso Carlos, quen me axudou e explicou o proceso para ter o día o plan dixital. (AO2.1)

2º Trimestre

Continuamos coa formación do PFPP. ( en progreso AO1.2)

Formación no uso desta plataforma educalidade, por parte de Carlos o coordinador ADIX, así como da existencia do apartado de certificación de cursos para o desenvolvemento e competencia dixital en FPROFE.

Incorporación de novos equipos tecnolóxicos polo que a (AO2.2) non se levou a cabo e aprazouse.

3º Trimestre

Para garantizar un seguimento do plan realizouse un contraste das accións desenvolvidas durante o terceiro trimestre para acadar os obxectivos establecidos no Plan Dixital. Desta maneira sinalamos os seguintes logros:

- En canto ao O01PD, realizamos 4 horas de formación directa dentro do PFPP solicitado en relación as ferramentas TIC como recurso de documentación pedagóxica e 2 horas mais relacionadas co uso da Pantalla Interactiva (AO1.2).

- En canto ao O02PD, recibimos un Panel Dixital Interactivo, que foi instalado e queda pendente reinstalar a Pizarra Dixital que xa había no centro e o proxector na aula de arriba, onde se sitúa a biblioteca de centro (AO2.2).

- Por último, o O03PD, realizouse unha saída coas unitarias da zona, ademais de coordinarnos de manera continua para garantizar unha rede entre escolas (AO3.2)

Ademais de todo esto realizouse dúas reunións co Asesor Adix relacionadas co seguimento do PD no aplicativo educalidade e a elaboración do Plan Dixital, do curso 23/24 na aplicación Educalidade.

Avaliación

Procedemento para a avaliación

Será realizada dende dúas perspectivas:

- A avaliación procesual farase unha vez ao fin de cada trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análisee valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificaciónsdas accións e as propostas de mellora.

- A avaliación final farase no final do curso académico.Os aspectos aconsiderarincluirán,entre outros,a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.

Valoración xeral

A modo de avaliación final, a implantación do Plan Dixital realizouse de maneira progresiva e paulatina. 

A coordinación coas escolas da zona para crear unha rede educativa, foi moi positiva e enriquecedora.

Revisouse o equipamento da escola e se ben foi un ano, de moita dotación, seguen existindo carencias que son necesarias resolver como a impresora a cor. Por outra banda, no centro tamén existe moitos recursos obsoletos que deberían revisarse e retirarse da escola.

Tivo especial importancia a figura do asesor Adix, que nos acompañou ao longo do curso, respondendo dúbidas e colaborando co profesorado para a elaboración de todas as tarefas que fomos realizando.

Finalmente é necesario remarcar a realidade das escolas unitarias en canto á falta de alumnado, a inestabilidade do profesorado, a falta de asesoramento e apoio técnico da administración e a concentración de todas as tarefas nunha única figura, que é a de mestre responsable. Todos estos factores producen que a implantación do Plan Dixital sexa máis lento. 
 

Proposta de mellora

Algúns dos obxectivos que se valoran para o curso que vén:

Solicitar PFPP en competencia dixital.

En canto ás posibles propostas de mellora de cara aos próximos cursos, é necesario destacar unha vez mais a importancia do análise das necesidades do centro. Moitas delas como a falta de tempo do profesorado ou o desamparo da administración cara as escolas unitarias seguen sen ser reparadas.

Maior apoio para levar a cabo proxectos dixitais e adaptacións dos programas, aplicacións... ás particularidades deste tipo de escola serían factores que fomentarían a inclusión das TIC nas escolas e unha competencia dixital real do alumnado e do profesorado.

Comunicación e difusión

Comunicacion e difusión

O centro elabora e desenvolve unha estratexia de comunicación explícita.O centro dispón das infraestruturas tecnolóxicas, de servizos de internete de organización para a comunicación e interacción entre aComunidade Educativa (entre outras: correos electrónicos,Webex, aulasvirtuais, redes sociais...).

O Plan dixital difundirase entre toda a Comunidade Educativa a través dapáxina web do Centro.