Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será dunha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora. Cada unha das accións propostas neste plan ten uns indicadores específicos que serven para determinar se o obxectivo proposto foi alcanzado e se é necesario realizar variacións na formulación destas accións durante o curso para que as propostas se materialicen.
O01PD
AO1.1 ....................................... ACADADO
AO1.2 ....................................... ACADADO
AO1.3 ....................................... ACADADO
O02PD
AO2.1 ...................................... ACADADO
AO2.2 ...................................... ACADADO
O03PD
AO3.1 ...................................... ACADADO
O04PD
AO4.1 ...................................... ACADADO
O05PD
AO5.1 ..................................... ACADADO
AO5.2 ..................................... ACADADO
AO5.3 ..................................... ACADADO
O06PD
AO6.1 ..................................... ACADADO
O07PD
AO7.1 ..................................... APRAZADO
O08PD
AO8.1 .................................... ACADADO
AO8.2 .................................... ACADADO
O09PD
AO9.1 .................................... ACADADO
AO9.2 .................................... ACADADO
AO9.3 .................................... ACADADO
O10PD
AO10.1 .................................... APRAZADO
AO10.2 .................................... APRAZADO
O11PD
AO11.1 .................................... ACADADO
AO11.2 .................................... ACADADO
AO11.3 .................................... ACADADO
O12PD
AO12.1 .................................... ACADADO
AO12.2 .................................... ACADADO
AO12.3 .................................... ACADADO
O13PD
AO13.1 .................................... ACADADO
AO13.2 .................................... ACADADO
AO13.3 .................................... ACADADO
O14PD
AO14.1 .................................... ACADADO
AO14.2 .................................... ACADADO
O14PD
AO15.1 .................................... ACADADO
AO15.3 .................................... APRAZADO
ACCIÓNS PREVISTAS: 32
ACCIÓNS ACADADAS: 28 (88%)
ACCIÓNS APRAZADAS: 4 (12%)
O02PD
AO2.3 ...................................... ACADADO
O07PD
AO7.1 ..................................... PARCIALMENTE
AO7.2 ..................................... PARCIALMENTE
AO7.3 ..................................... APRAZADO
O10PD
AO10.1 .................................... ACADADO
AO10.2 .................................... ACADADO
O15PD
AO15.3 .................................... APRAZADO
ACCIÓNS PREVISTAS: 7
ACCIÓNS ACADADAS: 3 (42%)
ACCIÓNS ACADADAS PARCIALMENTE: 2 (29%)
ACCIÓNS APRAZADAS: 2 (29%)
O03PD
AO3.2 ..................................... PARCIALMENTE
O04PD
AO4.2 ..................................... ACADADO
O06PD
AO6.2 ..................................... ACADADO
AO6.3 ..................................... PARCIALMENTE
O07PD
AO7.1 ..................................... PARCIALMENTE
AO7.2 ..................................... ACADADO
AO7.3 ..................................... APRAZADO
AO7.4 ...................................... PARCIALMENTE
O08PD
AO8.3 ..................................... ACADADO
O15PD
AO15.3 .................................... APRAZADO
ACCIÓNS PREVISTAS: 10
ACCIÓNS ACADADAS: 4
ACCIÓNS ACADADAS PARCIALMENTE: 4
ACCIÓNS APRAZADAS: 2
Avaliación
No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será dunha vez ao ano, ao final de cada curso. Coa análise destes indicadores, elaborarase un informe evaluativo final no que se recollerán os resultados, os aspectos negativos, os positivos e as propostas de mellora para cursos posteriores. Como documento complementario de recollida de información, podería activarse un informe SELFIE e compararar os resultados obtidos co informe SELFIE anterior.
A valoración xeral é positiva. Foron programados un total de 15 obxectivos, dos cales se realizaron na súa totalidade 10 (67%). Os 5 (33%) restantes foron realizados parcialmente. Se nos centramos nas accións previstas, o total é de 42, das cales foron realizadas totalmente 34 (81%); de maneira parcial, 6 (14%) e aprazáronse para o vindeiro curso un total de 2 (5%).
Obxectivos e accións previstas para o curso 2022/23 e que non foron realizadas ou foron realizadas parcialmente:
O03PD. Crear na Aula virtual do centro espazos para a provisión de repositorios comúns distribuídos por áreas de coñecemento. A acción AO3.2:Incorporar contidos aos cursos por área de coñecemento, só foi parcialmente acadada. A completar no vindeiro curso.
O06PD. Incorporar ao Plan de Acción Titorial unha actividade a realizar preferiblemente na hora de titoría orientada a que o alumnado aprenda a comprobar se a información que atopa na Internet é fiable e precisa. A acción AO6.3: Realizar unha actividade complementaria (charla, taller u obradoiro) para BACHARELATO, só foi parcialmente acadada, dado que o alumnado de 2º BAC xa non estaba en período lectivo cando se levou a cabo a actividade. No vindeiro curso procurarase que a actividade poida chegar a todo o alumnado.
O07PD. Elaborar por parte dos departamentos didácticos e poñer a disposición do alumnado un catálogo de sitios web recomendados para consultar temas relacionados coa área de coñecemento de que se trate. A acción AO7.1: Elaboración por parte do profesorado do departamento do catálogo segundo os criterios que estableza, só foi parcialmente acadada. A completar no vindeiro curso. A acción AO7.3: Creación dun espazo na páxina web do centro para incorporar o catálogo e desta maneira poida ser aproveitado por outros centros, quedou aprazada á espera de que os departamentos completen as súas achegas. A realizar no vindeiro curso. A acción AO7.4:Incorporación de novos sitios web ao catálogo orixinal só foi parcialmente acadada. A completar no vindeiro curso.
O10PD. Deseñar un Plan de Actuación sobre mantemento das plataformas dixitais do centro: páxina web, correo e aula virtual. A acción AO10.1: Elaboración do plan de actuación e a acción AO10.2: Desenvolvemento das tarefas de mantemento só foron parcialmente acadadas. A completar no vindeiro curso.
O15PD. Actualizar o curso na aula virtual sobre o uso de ferramentas dixitais docentes para o profesorado do centro. A acción AO15.3: Organizar unha xornada informativa sobre o curso e o seu aproveitamento queda aprazada ao primeiro trimestre do vindeiro curso.
Obxectivos previstos para o curso 2023/24 e que serán incluidos no Plan Dixital.
O01PD. Crear un cuestionario e implementalo nos cursos da Aula Virtual para que o profesorado poida avaliar o proceso de ensinanza e aprendizaxe.
O02PD. Fomentar entre o profesorado o uso de funcionalidades da Aula Virtual orientadas a que o alumnado poida realizar observacións construtivas sobre o traballo en actividades e tarefas creativas dos seus compañeiros.
O03PD. Crear un cuestionario e implementalo nos cursos da Aula Virtual para que o alumnado reflexione sobre a súa aprendizaxe.
O04PD. Crear dous proxectos interdisciplinares utilizando tecnoloxías dixitais.
O05PD. Crear un curso semipresencial sobre metodoloxías de avaliación baseadas nas tecnoloxías dixitais para o profesorado do centro.
O06PD. Organizar unha xornada de intercambio de experiencias tanto entre o profesorado do propio centro coma doutros centros sobre a ensinanza con tecnoloxías dixitais.
O07PD. Incorporar ao Plan de Acción Titorial actividades a realizar preferiblemente nas sesións de titoría orientadas a que o alumnado aprenda a dar crédito ao traballo doutras persoas atopado na Internet e ao coñecemento sobre normas e dereitos autor e licenzas de uso.
O08PD. Incorporar ao Plan Anual de Actividades Extraescolares e Complementarias un taller ou obradoiro para ofertar ao alumnado sobre creación de contidos dixitais.
O09PD. Deseñar un Plan de Actuación orientado a optimizar o uso dos recursos dixitais dos espazos comúns (aulas de informática, aula TIC, biblioteca).
O10PD. Deseñar un Plan de Actuación orientado a optimizar o uso dos recursos dixitais dos espazos comúns (laboratorios, aula de tecnoloxía,salón de actos).
O11PD. Crear unha conta do centro nunha rede social e difundila entre a comunidade educativa.
Comunicación e difusión
Didusión do Plan Dixital ao Claustro do profesorado mediante a inclusión como punto a tratar na orde do día na reunión do Claustro de inicio de curso.
Difusión do Plan Dixital á comunidade educativa mediante a inclusión do PD no PEC e como punto a tratar na orde do día da reunión do Consello Escolar de inicio de curso.
Difusión pública do Plan Dixital na páxina web oficial do IES Eduardo Pondal.
Ligazón de acceso ao Plan Dixital: Plan Dixital IES Eduardo Pondal