Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O procedemento consistiu no seguimento do traballo colectivo e individual dos membros do equipo do plan dixital a través de reunións períodicas detalladas a continuación:
Reunión 1- Obxectivos do plan dixital para o ano 2023 Reparto de tareas para a consecusión de obxectivos.
Reunión 2- Organización do fab-lab
Reunión 3- Traballos de Instalación do fab-lab
Reunión 4- Seguimento das tarefa asignada a cada docente do grupo
Reunión 1- Seguimento das tarefa asignada a cada docente do grupo: renovación de equipamento, formación, estudos de softwares...
Reunión 2- Seguimento das tarefa asignada a cada docente do grupo: renovación de equipamento, formación, estudos de softwares...
Reunión 1- Seguimento das tarefa asignada a cada docente do grupo: renovación de equipamento, formación, estudos de softwares...
Reunión 2- Consecución de obxectivos e obxectivos aprazados.
Como conclusión decir que o valoración é positiva xa qe se acadaron máis dun 60 % dos obxectivos
Avaliación
-O procedemento para a avaliación consistirá en ver si se cumpliron os obxectivos establecidos durante as reunións do equipo de plan dixital
-Consideramos que a valoración é positiva si acadamos o 60 % dos obxecivos previstos.
- Todos os membros da organización tiveron actitude favorable e positiva co plan.
-Cumprironse máis dun 60% dos obxectivos, polo que a valoración é positiva
- Racionalizar as tarefas de formación.
- Desenrolar un plan de xestión do fab-lab.
Comunicación e difusión
Presentación do FAB-LABs ao profesorado e alumnado.
Divulgación do uso das novas tecnoloxías do centro na páxina web da escola e nas redes sociais.
Publicación dos mellores traballos e do proceso da elaboración dos mesmos na páxina web da escola e nas redes sociais.
Promoción durante as xornadas de portas abertas das novas tecnoloxías empregadas nas Ensinanzas Ar¿s¿cas Profesionais de Fotogra¿a, Técnicas Escultóricas e Xoiaría.
Incorporación de talleres de fabricación dixital nas Xornadas de INNOVART para público de primaria e secundaria, estaba previsto realizar las jornadas de Deseño en colaboración coa Universidade de Historia del Arte