Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O seguimento das accións de cada obxectivo realizarase valorando nun primeiro nivel se o obsectivo foi acadado ou non, e para cada unha das accións de dito obxectivo farese unha valoración entre Realizada, Aprazada ou Pendente.
Durante o primeiro trimestra acadáronse os seguintes obxectivos:
1. Formar e fomentar o uso de EVA edixgal no profesorado: Non acadado
a. Curso de formación inicial: Realizado
b. Compartir experiencias: Pendente
c. Feedback alumnado e familias: Pendente
2. Realizar as programación didácticas en formato dixital na aplicación PROENS: Acadado
a. Curso inicial de formación: Realizado
b. Servizo de asistencia técnica para o profesorado: Realizado
3. Actualizar e renovar a páxina web do centro e activar o uso das redes sociais: Non acadado
a. Usar a redes sociais para visibilizar as actividades do centro: Realizado
b. Publicar a nova páxina web: Pendente
c. Manter actualizada a páxina web: Pendente
4. Mellorar a competencia dixital do profesorado do centro: Non acadado
a. Deseñar o PFPP dacordo ás necesidades reais do profesroado: Realizado
b. Realizar cursos de formación internos non regrados: Pendente
c. Fomentar a realización dos test CDD/SELFIE para o profesorado: Realizado
5. Mellorar a competencia dixital do alumnado: formar nos riscos e ameazas no uso das TIC: Non acadado
a. Charla en titoría sobre os riscos no uso das redes sociais: Pendente
b. Charla en titoría sobre a protección da privacidade e o acoso en redes: Pendente
c. Charla en titoróa sobre a adición a redes, internet e videoxogos: Pendente
6. Fomento da dixitalización na comunicación centro e profesorado coas familias: espazoAbalar-Abalarmóbil e AbalarPro: Acadado
a. Comunicación das vantaxes no uso destas ferramentas: Realizado
Durante o segundo trimestre acadáronse os seguintes obxectivos:
1. Formar e fomentar o uso de EVA edixgal no profesorado: Non acadado
a. Curso de formación inicial: Realizado
b. Compartir experiencias: Realizado
c. Feedback alumnado e familias: Pendente
2. Realizar as programación didácticas en formato dixital na aplicación PROENS: Acadado
a. Curso inicial de formación: Realizado
b. Servizo de asistencia técnica para o profesorado: Realizado
3. Actualizar e renovar a páxina web do centro e activar o uso das redes sociais: Acadado
a. Usar a redes sociais para visibilizar as actividades do centro: Realizado
b. Publicar a nova páxina web: Realizado
c. Manter actualizada a páxina web: Realizado
4. Mellorar a competencia dixital do profesorado do centro: Non acadado
a. Deseñar o PFPP dacordo ás necesidades reais do profesroado: Realizado
b. Realizar cursos de formación internos non regrados: Pendente
c. Fomentar a realización dos test CDD/SELFIE para o profesorado: Realizado
5. Mellorar a competencia dixital do alumnado: formar nos riscos e ameazas no uso das TIC: Non acadado
a. Charla en titoría sobre os riscos no uso das redes sociais: Pendente
b. Charla en titoría sobre a protección da privacidade e o acoso en redes: Pendente
c. Charla en titoróa sobre a adición a redes, internet e videoxogos: Pendente
6. Fomento da dixitalización na comunicación centro e profesorado coas familias: espazoAbalar-Abalarmóbil e AbalarPro: Acadado
a. Comunicación das vantaxes no uso destas ferramentas: Realizado
Durante o terceiro trimestre acadáronse os seguintes obxectivos:
1. Formar e fomentar o uso de EVA edixgal no profesorado: Non acadado
a. Curso de formación inicial: Realizado
b. Compartir experiencias: Realizado
c. Feedback alumnado e familias: Non realizado
2. Realizar as programación didácticas en formato dixital na aplicación PROENS: Acadado
a. Curso inicial de formación: Realizado
b. Servizo de asistencia técnica para o profesorado: Realizado
3. Actualizar e renovar a páxina web do centro e activar o uso das redes sociais: Acadado
a. Usar a redes sociais para visibilizar as actividades do centro: Realizado
b. Publicar a nova páxina web: Realizado
c. Manter actualizada a páxina web: Realizado
4. Mellorar a competencia dixital do profesorado do centro: Acadado
a. Deseñar o PFPP dacordo ás necesidades reais do profesroado: Realizado
b. Realizar cursos de formación internos non regrados: Realizado
c. Fomentar a realización dos test CDD/SELFIE para o profesorado: Realizado
5. Mellorar a competencia dixital do alumnado: formar nos riscos e ameazas no uso das TIC: Acadado
a. Charla en titoría sobre os riscos no uso das redes sociais: Realizado
b. Charla en titoría sobre a protección da privacidade e o acoso en redes: Realizado
c. Charla en titoróa sobre a adición a redes, internet e videoxogos: Realizado
6. Fomento da dixitalización na comunicación centro e profesorado coas familias: espazoAbalar-Abalarmóbil e AbalarPro: Acadado
a. Comunicación das vantaxes no uso destas ferramentas: Realizado
Avaliación
A avaliación do Plan Dixital ten como obxectivo medir o grao de consecución dos obxectivos e das accións plantexadas. Neste sentido empregaremos o cadro de valoración de Seguimento das Accións para validar a realización de cada unha das accións, de xeito que:
- 1º trimestre: validación das accións temporalizadas neste período e dos obxectivos que teñen tódalas accións completadas.
- 2º trimestre: validación das accións temporalizadas neste período e dos obxectivos que teñen tódalas accións completadas.
- 3º trimestre: validación das accións temporalizadas neste período e dos obxectivos que teñen tódalas accións completadas.
- Valoración final da consecución de obxectivos e realización das accións e realizar as propostas de mellora correspondentes.
A valoración xeral do cumplimento do noso Plan Dixital é positiva, aínda que non se acadaran tódolos obxectivos:
1. Formar e fomentar o uso de EVA edixgal no profesorado: O uso da plataforma EVA Edixgal e minoritaria é teremos que buscar novas estratexias que fomenten o seu uso por parte do profesorado. Os cursos de formación ofertados tiveron un baixo seguimento por parte do profesorado.
2. Realizar as programación didácticas en formato dixital na aplicación PROENS: Éxito total en canto a formación interna como o uso desta nova plataforma.
3. Actualizar e renovar a páxina web do centro e activar o uso das redes sociais: Obxectivo conseguido ao 100%
4. Mellorar a competencia dixital do profesorado do centro: Os cursos ofertados non tiveron moito seguimento, polo que haberá que axustar mellor a oferta ás necesidades do profesorado
5. Mellorar a competencia dixital do alumnado: formar nos riscos e ameazas no uso das TIC: Obxectivo acadado, aínda que teremos que repetilos cada curso escolar.
6. Fomento da dixitalización na comunicación centro e profesorado coas familias: espazoAbalar-Abalarmóbil e AbalarPro: Aumento do profesorado que usa estas plataformas, aínda que non acadamos todavía o 100%
Tendo en conta a avaliación anterior pensamos que as liñas principáis cara o vindeiro curso serán:
- Aumentar o uso da plataforma EVA Edixgal en 1º, 2º e 3º da ESO
- Buscar estratexias e ferramentas para un uso adecuado dos equipos edixgal por parte do alumnado
- Adaptar o PFPP ás necesidades e demandas do profesorado
- Charlas de formación en titoria ao alumnado sobre riscos e ameazas do uso das TIC
Comunicación e difusión
Unha vez informado o claustro e aprobado polo Consello Escolar este será publicitado na páxina web do centro para que sexa accesible a toda a
comunidade escolar. No inicio do curso académico 2022/23 será difundido ao novo profesorado do centro.