Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Cada curso levarase a cabo un procedemento de seguimento do desenvolvemento do PD e da consecución dos obxectivos, levando a cabo avaliación do mesmo:
- Avaliación procesual: a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- Avaliación final: a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora de cara ao vindeiro curso académico co fin de mellorar e/ou establecer novos obxectivos e accións
A maiores, a mentora ADIX do centro realizará dúas visitas de forma trimestral para ver os avances e o centro educativo irá reflectindo na aplicación Educalidade o seguimento das accións/obxectivos.
Ao longo do primeiro trimestre leváronse a cabo varios pasos para a consecución das accións como: o deseño do espazo da A.V na que os docentes poderían subir recursos para compartir, a creación de instruccións para o alumnado de 4º, 5º e 6º EP e a posta en marcha do manexo de ferramentas sobre todo por parte das titoras, e o inicio do plan de innovación dende equipo TIC.
No segundo trimestre continuouse co iniciado no primeiro, cun bo avance na consecución das accións. A maiores, chegou o carro para ordenadores da fenda dixital, o cal foi instalado en 4º curso para que puideran traballar cas ferramentas dixitais na súa aula (Pre-Edixgal) sen ter que desplazarse.
Con respecto á innovación, o Equipo de Polos recibiu formacións dende o CFR para poder aplicar despois co alumnado nas sesións de robótica.
Durante este trimestre deuse aviso aos docentes para solicitar unha maior colaboración no uso do espazo da A.V e se continuou con normalidade as accións xa comezadas nos outros trimestres.
A maiores, en relación a Innovación, foi solicitado o programa Navega con Rumbo, no cal fomos aceptados.
Finalmente chegaron 16 ordenadores red.es e os paneis dixitais para EI, 1º e 2º EP.
Avaliación
Cada curso levarase a cabo un procedemento de seguimento do desenvolvemento do PD e da consecución dos obxectivos, levando a cabo avaliación do mesmo:
- Avaliación procesual: a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- Avaliación final: a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora de cara ao vindeiro curso académico co fin de mellorar e/ou establecer novos obxectivos e accións
A maiores, a mentora ADIX do centro realizará dúas visitas de forma trimestral para ver os avances e o centro educativo irá reflectindo na aplicación Educalidade o seguimento das accións/obxectivos.
A valoración xeral do desenvolvemento do P.D foi positiva aínda que un dos obxectivos non fora acadado na súa totalidade. Consideramos unha boa idea ter escollidos poucos obxectvos a desenvolver no curso dado que estaban moi centrados nas necesidades do centro.
En xeral, os obxectivos do vindeiro curso, estarán algo máis centrados en paliar debilidades e ameazas moi concretas do noso centro, dado que consideramos que así se traballa de forma máis eficiente.
Finalmente consideramos importante que a figura do Coordinador/a do EDPD debería ter unha liberación oficial aínda que sexa dunha sesión semanal, tal e como teñen outras coordinaciones.
Comunicación e difusión
Este Plan Dixital darase publicidade a toda a Comunidade Educativa como se recolle no Plan
de Comunicación do Centro (a través da páxina web e na Aula Virtual).
O enlace para poder acceder a el é o seguinte: Plan Dixital de centro.