Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O seguimento deste plan realízase xunto coa mentora ADIX a través das reunións presenciais no centro.
Ao finalizar o primeiro trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:
- Obxectivo O01PD: Aumentar o emprego de actividades avaliables nos cursos da AV (E3) atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
- AO1.1: Acadado.
- AO1.2: Acadado. Realizarase a formación na segunda avaliación.
- AO1.3: Realizarase unha vez feita a formación.
- Obxectivo O02PD: Fomentar o emprego de ferramentas dixitais para a avaliación do alumnado (G1) atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
- AO2.1: Acadado.
- AO2.2: Acadado. Realizarase a formación na segunda avaliación.
- AO2.3: Realizarase unha vez feita a formación.
- Obxectivo O03PD: Fomentar a dixitalización dos procesos administrativos do centro (A1) atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
- AO3.1: En proceso.
- AO3.2: En proceso.
- AO3.3: Pendente.
- Obxectivo O04PD: Difundir os proxectos de innovación realizados no centro (D3) atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
- AO4.1: En proceso.
- AO4.2: En proceso.
- AO4.3: Pendente.
O desenvolvemento do Plan Dixital estase levando a cabo correctamente, cumprindo os prazos previstos e cun bo grao de implantación no centro das accións programadas. No momento en que se leve a cabo a formación prevista para a segunda avaliación, será un pulo importante para o desenvolvemento das accións que restan do plan.
Ao finalizar o segundo trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:
- Obxectivo O01PD: Aumentar o emprego de actividades avaliables nos cursos da AV (E3) atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
- AO1.1: Acadado.
- AO1.2: Acadado. Realizarase a formación na segunda avaliación.
- AO1.3: Realizarase unha vez feita a formación.
- Obxectivo O02PD: Fomentar o emprego de ferramentas dixitais para a avaliación do alumnado (G1) atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
- AO2.1: Acadado.
- AO2.2: Acadado.
- AO2.3: En proceso. Varios departamentos están comezando con esta tarefa.
- Obxectivo O03PD: Fomentar a dixitalización dos procesos administrativos do centro (A1) atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
- AO3.1: En proceso.
- AO3.2: En proceso.
- AO3.3: Pendente.
- Obxectivo O04PD: Difundir os proxectos de innovación realizados no centro (D3) atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
- AO4.1: Acadado
- AO4.2: Acadado
- AO4.3: Acadado
- Obxectivo O05PD: Proporcionar ferramentas e estratexias ao alumnado de ESO para analizar a fiabilidade da información
- AO5.1: En proceso
- AO5.2: En proceso
- AO5.3: Pendente
O desenvolvemento do Plan Dixital estase levando a cabo correctamente, cumprindo os prazos previstos e cun bo grao de implantación no centro das accións programadas.
Ao finalizar o primeiro trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:
- Obxectivo O01PD: Aumentar o emprego de actividades avaliables nos cursos da AV (E3) atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
- AO1.1: Acadado.
- AO1.2: Acadado. Realizarase a formación na segunda avaliación.
- AO1.3: Acadado
- Obxectivo O02PD: Fomentar o emprego de ferramentas dixitais para a avaliación do alumnado (G1) atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
- AO2.1: Acadado.
- AO2.2: Acadado.
- AO2.3: Acadado
- Obxectivo O03PD: Fomentar a dixitalización dos procesos administrativos do centro (A1) atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
- AO3.1: Acadado
- AO3.2: Acadado
- AO3.3: Acadado
- Obxectivo O04PD: Difundir os proxectos de innovación realizados no centro (D3) atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
- AO4.1: Acadado
- AO4.2: Acadado
- AO4.3: Acadado
- Obxectivo O05PD: Proporcionar ferramentas e estratexias ao alumnado de ESO para analizar a fiabilidade da información
- AO5.1: Acadado
- AO5.2: Acadado
- AO5.3: Pendente
O desenvolvemento do Plan Dixital estase levando a cabo correctamente, cumprindo os prazos previstos e cun bo grao de implantación no centro das accións programadas.
Avaliación
Para poder avaliar o plan, será necesario medir o grao de consecución dos obxectivos que nos marcamos. Tamén será necesario comprobar a efectividade das actuacións levadas a cabo. Para levar a cabo a avaliación, teremos en conta os seguintes instrumentos e ferramentas:
- Os indicadores de avaliación asociados a cada un dos obxectivos e accións.
- A ferramenta de avaliación SELFIE a través da cal poderemos facer unha ana¿lise da competencia dixital do Centro.
- A avaliación da Competencia Dixital Docente
- A avaliacio¿n da Competencia Dixital do alumnado a través de SELFIE, preferiblemente a final do curso. O plan avaliarase en función dos resultados obtidos no marco dos obxectivos e prazos previstos.
O plan avaliarase en función dos resultados obtidos no marco dos obxectivos e prazos previstos.
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Trátase dun pla ambicioso pero moi útil para o centro.
Os obxectivos están practicamente acadados cumplíndose todos excepto uns retos que quedan pendentes para o vindeiro ano.
É importante que o plan sexa revisado e actualizado con certa periodicidade para adaptarse a realidade e as novas necesidades que podan xurdir ao longo do tempo.
Continuarase coa formación do profesorado e seguiremos adiante co proxecto elaborado para desenvolverse a través de polos creativos.
Seguiremos cuidando e promocionando o bo uso da aula virtual e Edixgall e iimplementando, na modida do posible o fomento da ciberseguridade, o bo uso da protección de datos e a formación do alumnado con respecto a estrategias de búsqueda de información e investigación.
Intentaremos abrir un debate entre o profesorado (contando coa opinión do alumnado e das familias) do uso e o "mal uso" dos ordenadores nas nosas aulas.
Comunicación e difusión
A difusión deste plan realizarase atendendo a:
- Difusión do Plan ao Claustro: en CCP mediante unha presentación e reunión posterior.
- Difusión á Comunidade Educativa: este Plan incluirase no PEC e difundirase a través da páxina web do centro.