Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
No que se refire ao seguimento e avaliación do Plan Dixital en relación coa consecución dos obxectivos será realizada dende dúas perspectivas:
Avaliación procesual: será realizada unha vez ao final da cada un dos trimestres do curso 22-23. Realizarase un revisión do estado das accións, así como a valoración dos resultados acadados nos distintos obxectivos das táboas dos nosos plans de acción. Ademais, realizaranse propostas de modificación de accións de ser preciso. Utilizaranse os apartados correspondentes das citadas táboas para tal efecto.
Ademais, tamén se revisan as accións dos distintos plans de acción nas visita da persoa mentora.
Revisión do estado dos plans de acción con parte do EDPD
- Mellorar a calidade da rede do centro educativo (OBX 1): xa acadado.
- Revisar os dispositivos dixitais da aula de Informática (OBX 2) en proceso:
- Revisión de equipos por parte de empresa (colocarán tamén novas paneles dixitais interactivos de 65 pulgadas e equipos informáticos para dúas aulas).
- Actualización de software: encargarase tamén a empresa mencionada con anterioridade.
- Participación en experiencias de desenvolvemento profesional (OBX 3): xa acadado.
- Actualizar os espazos de visibilidade e soporte para o centro, en concreto a web (OBX 4): en trámite, parcialmente modificada a web do centro.
- Incrementar a participación do alumnado na creación de contidos dixitais, en concreto, entradas na páxina web (OBX 5): aprazado a segundo trimestre por necesidades de centro.
Revisión do estado dos plans de acción con parte do EDPD
- Mellorar a calidade da rede do centro educativo (OBX 1): xa acadado.
- Revisar os dispositivos dixitais da aula de Informática (OBX 2) en proceso:
- Revisión de equipos por parte de empresa. Xa están instalados novos paneles dixitais interactivos de 65 pulgadas e equipos informáticos para dúas aulas
- Actualización de software: encargarase tamén a empresa mencionada con anterioridade. Este obxectivo segue pendente.
- Pendente de revisión equipamentos informáticos da aula de informática.
- Participación en experiencias de desenvolvemento profesional (OBX 3): xa acadado.
- Actualizar os espazos de visibilidade e soporte para o centro, en concreto a web (OBX 4): xa acadado veñen de abrila á comunidade educativa o luns 23 de xaneiro (enlace nesta mesma acta).
- Incrementar a participación do alumnado na creación de contidos dixitais, en concreto, entradas na páxina web (OBX 5): en proceso de realización.
Revisión do estado dos plans de acción con parte do EDPD
- Mellorar a calidade da rede do centro educativo (OBX 1): xa acadado.
- Revisar os dispositivos dixitais da aula de Informática (OBX 2): parcialmente acadado. Este obxectivo será susceptible de terr continuidade no vindeiro curso 23-24.
- Participación en experiencias de desenvolvemento profesional (OBX 3): xa acadado.
- Actualizar os espazos de visibilidade e soporte para o centro, en concreto a web (OBX 4): xa acadado.
- Incrementar a participación do alumnado na creación de contidos dixitais, en concreto, entradas na páxina web (OBX 5): xa acadado. No que se refire a formación do alumnado esta acción non foi realizada, posible proposta de mellora para o vindeiro curso sería que o alumnado tivese este tipo de formación (Scratch, Google Classroom, Agueiro...)
Avaliación
No que se refire ao seguimento e avaliación do Plan Dixital en relación coa consecución dos obxectivos será realizada dende dúas perspectivas:
Avaliación procesual: será realizada unha vez ao final da cada un dos trimestres do curso 22-23. Realizarase un revisión do estado das accións, así como a valoración dos resultados acadados nos distintos obxectivos das táboas dos nosos plans de acción. Ademais, realizaranse propostas de modificación de accións de ser preciso. Utilizaranse os apartados correspondentes das citadas táboas para tal efecto.
Avaliación final: será realizada unha vez ao ano ao remate do curso académico 22-23. Farase unha revisión da consecución dos obxectivos formulados e realizaranse posibles propostas de mellora. Utilizaranse os apartados correspondentes de cada unha das táboas do plan de acción para o seu cumprimento.
No que que respecta á valoración do Plan Dixital do noso centro, comentar que se levou a cabo practicamente na súa totalidade.
En canto á valoración e aos obxectivos alcanzados destácase que mellorou notablemente a calidade da rede wifi xa que se aprecia un funcionamento diario correcto. así mesmo mellorou o funcionamento dos dispositivos dixitais de uso para o profesorado.
A participación do profesorado en experiencias de desenvolvemento profesional continuo foi correcta (dous cursos e mesmo tres).
A páxina web do centro foi actualizada e continúa actualizándose diariamente tanto con experiencias propostas polo profesorado como coa participación do alumnado.
No obxectivo 1, aínda que o indicador de logro era o número de presupostos solicitados, finalmente non foi necesario realizar esa acción conseguíndose igualmente o obxectivo. De aí que, por coherencia, se marcaran catro presuposto cando realmente só había un. Pero repetimos, o obxectivo final, melloría da conectividade, si se logrou.
No obxectivo 2, quedan pendente a revisión de equipamentos da aula de informática unha acción que intentará realizarse no vindeiro curso 23-24.
No obxecitvo 5, posible proposta de mellora para o vindeiro curso sería que o alumnado tivese este tipo de formación (Google Classroom, Agueiro...)
Continuaremos traballando neste liña a través da elaboración de novos obxectivos para o vindeiro curso 23-24 sendo prioridade para nós seguir afondando na formación do profesorado e do noso alumnado.
De cara o vindeiro curso, consideramos tras a experiencia recente, centrarnos en menos obxectivos e dedicarlle un tempo de maior calidade. A carga burocrática dos centros educativos en ocasións difciulta a posta en marcha de todas as iniciativas programadas.
En canto ás propostas de mellora:
- Preténdese que para o próximo curso todo o profesorado do centro involúcrese o o proceso de avance na dixitalización educativa, asista a cursos de formación en TIC e continúe acreditando a súa Competencia Dixital Docente.
- Doutra banda, pretendemos aumentar a participación do alumnado o contidos de creación dixital e así tamén a súa competencia dixital. Por este motivo o alumnado no vindeiro curso realizará formación en programación por bloques (Scratch).
- Para finalizar, mellorar a dispositivos da aula de informática será un obxectivo para alcanzar cara ao vindeiro curso.
- Solicitude de equipamento dixital segundo a ORDE do 11 de maio de 2023 para a dotación de aulas dixitais.
Comunicación e difusión
Enviarase un enlace ás familias co documento para facelas coñecedoras da súa creación. Tamén se enviará a todo o claustro vía correo electrónico e ao Consello Escolar.
Enlace ao Plan Dixital do noso centro