Nota final da 1ª avaliación

=if([[RECAVAL1]];if([[RECAVAL1]]>[[AVAL1]];[[RECAVAL1]];[[AVAL1]]);[[AVAL1]])

Explicación

=if([[RECAVAL]];

• Comproba se existe un valor na tarefa de recuperación:
    • Se non existe, a condición non se cumpre e execútase a cláusula vermella, tomando o valor [[AVAL1]] (o alumno non fixo a recuperación, polo que a puntuación é a obtida inicialmente).
    • Se existe un valor na tarefa de recuperación, é dicir, se un alumno fixo a recuperación, execútase a cláusula verde e fai o seguinte cálculo condicional.
if([[RECAVAL1]]>[[AVAL1]];[[RECAVAL1]];[[AVAL1]]);

• Comproba se a nota da recuperación é superior á da avaliación. En caso afirmativo, o alumno obtén a cualificación obtida na recuperación: [[RECAVAL1]]. (Este caso tamén permitiría subir nota na recuperación a un alumno aprobado).
  • Porén, se a nota que obtén na recuperación é inferior á de avaliación, devolve a nota de avaliación [[AVAL1]] e non a da recuperación. (Non se baixa a nota por ter obtido unha cualificación menor na recuperación).

Última modificación: martes, 28 de novembro de 2023, 13:50