Actividades do profesor
Actividades do profesor
O Profesor deberá:
1. Ensinar aos alumnos que son as calorías e cal é o papel que estas xogan na nutrición das persoas.
2. Mostrar aos estudantes diversos alimentos (en porcións iguais) e pedirlles que os poñan en liña de maior a menor, alumnos co número de calorías que eles consideren que estes alimentos conteñen.
3. Utilizar algúns dos sitios de Internet suxeridos na sección "Recursos e Materiais" para que os estudantes calculen o número de calorías presentes nunha porción (pode ser unha cunca, unha alumnos ou un número dado de gramos) de polo menos 10 alimentos diferentes, de xeito similar a como aparecen marcados nas etiquetas de distintos produtos de alimentos e bebidas que se venden comercialmente.
4. Permitir aos alumnos que comparen o número de calorías presentes na porción persoal que eles se serven nunha comida (almorzo, xantar ou cea) coas calorías que debe ter unha porción nunha dieta equilibrada. Deste xeito os estudantes poden predecir se con esa comida gañarán ou perderán peso.
5. Facer que os alumnos calculen o número de calorías presentes na graxa, o potasio, o sodio e os carbohidratos de varios alimentos (poden ser os mesmos do punto tres), que teoricamente consuman na súa dieta diaria.
6. Estimular aos alumnos para que leven un rexistro ou unha folla electrónica dos alimentos que consomen durante todo un día. Para cada un deles, escribir as calorías consumidas, os gramos de graxa que conteñen, o tamaño das porcións (en gramos), o número de porcións, a cantidade de proteína e carbohidratos consumidos. A información debe incluír tamén un cálculo de: o número total de calorías consumidas (usando a fórmula; Número de Porcións x Calorías por Porción), e o número de gramos de graxa, proteína e carbohidratos. Pódese incluír tamén calquera outro valor que conteñan os elementos nutricionales recomendados na dieta normal dunha persoa.
7. A partir da información recolectada nos dous puntos anteriores, pedir aos alumnos que fagan unha avaliación de que tan saudable en términos de nutrición, foi o día. A mesma actividade debe realizarse durante dúas semanas continuas para que se poidan sacar conclusións máis exactas sobre os hábitos alimenticios, o consumo calórico e como estes aspectos poden chegar a afectar a aparencia física.
1. Ensinar aos alumnos que son as calorías e cal é o papel que estas xogan na nutrición das persoas.
2. Mostrar aos estudantes diversos alimentos (en porcións iguais) e pedirlles que os poñan en liña de maior a menor, alumnos co número de calorías que eles consideren que estes alimentos conteñen.
3. Utilizar algúns dos sitios de Internet suxeridos na sección "Recursos e Materiais" para que os estudantes calculen o número de calorías presentes nunha porción (pode ser unha cunca, unha alumnos ou un número dado de gramos) de polo menos 10 alimentos diferentes, de xeito similar a como aparecen marcados nas etiquetas de distintos produtos de alimentos e bebidas que se venden comercialmente.
4. Permitir aos alumnos que comparen o número de calorías presentes na porción persoal que eles se serven nunha comida (almorzo, xantar ou cea) coas calorías que debe ter unha porción nunha dieta equilibrada. Deste xeito os estudantes poden predecir se con esa comida gañarán ou perderán peso.
5. Facer que os alumnos calculen o número de calorías presentes na graxa, o potasio, o sodio e os carbohidratos de varios alimentos (poden ser os mesmos do punto tres), que teoricamente consuman na súa dieta diaria.
6. Estimular aos alumnos para que leven un rexistro ou unha folla electrónica dos alimentos que consomen durante todo un día. Para cada un deles, escribir as calorías consumidas, os gramos de graxa que conteñen, o tamaño das porcións (en gramos), o número de porcións, a cantidade de proteína e carbohidratos consumidos. A información debe incluír tamén un cálculo de: o número total de calorías consumidas (usando a fórmula; Número de Porcións x Calorías por Porción), e o número de gramos de graxa, proteína e carbohidratos. Pódese incluír tamén calquera outro valor que conteñan os elementos nutricionales recomendados na dieta normal dunha persoa.
7. A partir da información recolectada nos dous puntos anteriores, pedir aos alumnos que fagan unha avaliación de que tan saudable en términos de nutrición, foi o día. A mesma actividade debe realizarse durante dúas semanas continuas para que se poidan sacar conclusións máis exactas sobre os hábitos alimenticios, o consumo calórico e como estes aspectos poden chegar a afectar a aparencia física.