Avaliación
Criterios de avaliación
2. O profesor está en liberdade de crear calquera outro criterio de avaliación que considere pertinente, de acordo ao desenvolvemento do currículo da materia á que corresponde o proxecto.
1.1. Define alimento e nutriente.
2.1. Nomea as cinco clases de nutrientes.
2.2. Identifica e describe as funcións que realizan cada un dos grupos de nutrientes.
3.1. Define alimento enerxético.
3.2. Confecciona unha lista ampla de alimentos enerxéticos.
3.3. Coñece sistemas de almacenamento no organismo de substancias enerxéticas.
4.1. Define alimento construtivo.
4.2. Confecciona unha lista ampla de alimentos construtivos.
5.1. Define alimento regulador.
5.2. Confecciona unha lista ampla de alimentos reguladores.
6.1. Define dieta e describe as características dunha dieta saudable.
6.2. Confecciona menús usando unha serie variada e equilibrada de alimentos.
7.1. Coñece a importancia das vitaminas presentes nos alimentos reguladores e algunhas enfermidades carenciais. Describe a importancia da auga.
7.2. Coñece as consecuencias dunha dieta excesiva.
7.3. Valora os legumes como unha fonte importante e sa de obtención de proteínas.
7.4. Valora a importancia do almorzo.
8.1. Nomea e describe procedementos, tradicionais e modernos, de conservación de alimentos.
9.1. Coñece e propón normas de hixiene e seguridade no tratamento e a manipulación dos alimentos.
10.1. Interpreta a información que aparece nas etiquetas de alimentos e caracterízaos e clasifícaos.