3.Creación dun novo tipo de contido para o slide
Crearase un novo tipo de contido denominado Slide para portada que combinará campos de tipo Texto e Imaxe.Opcionalmente podería incorporar tamén un campo de referencia a un termo de taxonomía, tal e como se explicou con anterioridade na documentación, ou outro tipo de campos.
Crear o tipo de contido "Slide para portada".
- Ruta Administrar (Manage) > Estrutura > Tipos de contido: observar que inicialmente hai 2 tipos de contido: Artigo e Páxina básica.
- Premer en + Engadir un tipo de contido
- Nome: Slide para portada.
- Descrición: Creación de contidos para un slide de imaxes e textos na portada.
- En Opcións de publicación,desmarcar o check Promocionado á páxina principal.
- Premer en Gardar o tipo de contido.
Engadir o campo de imaxe.
- Seleccionar a solapa Administrar campos.
- Por defecto aparece o campo "Body" como un campo de texto longo.
- Engadiremos un campo "Imaxe" para incluír as imaxes premendo en + Engadir campo:
- Na opción Selecciona un tipo de campo: Referencia > Imaxe.
- En Etiqueta especificamos Imaxe slide.
-
- Gardar e continuar.
- Abrirase unha nova páxina con dúas lapelas: Editar e Configuracións do campo.
- Na lapela Configuracións do campo
- Destino da subida: Arquivos públicos
- Imaxe predefinida: Será a que se visualice en caso de non incorporar ningunha. Pódese deixar en branco.
- Número de valores permitidos: Cada contido do slide terá só unha imaxe así que deixamos como Limitado: 1
- Na lapela Configuracións do campo
-
-
- Gardar os axustes do campo
- Na lapela Editar:
- Etiqueta: Permite cambiar o nome da etiqueta
- Campo necesario: Permite establecer se é un campo obrigatorio (de xeito que non se pode deixar en branco, sempre hai que introducir un valor)
- Extensións de arquivos permitidas: Permite establecer as extensións de imaxe permitidas á hora de engadir imaxes a este tipo de contido
- Outras opcións relacionadas co directorio no que se almacenarán as imaxes, resolución e tamaño das mesmas.
-
-
- Deixar todos os valores por defecto e premer en Gardar os axustes.
Reordenar os campos no formulario de edición.
- Este paso non é necesario.
- Seleccionar a lapela Manage form display
- Permite especificar a orde na que se verán os campo no momento de creación/edición dun contido.
Configurar a visualización.
- Seleccionar a lapela Xestionar a visualización.
- Seleccionar o modo de visualización Contido completo (Default):
- Ocultar a etiqueta para os campos Body e Imaxe Slide.
-
- Para o campo Imaxe Slide, premendo na icona da roda dentada é posible especificar un estilo de imaxe ou vincular a imaxe ao contido.
- Neste caso, deixaremos como estilo de imaxe: Ningún (imaxe orixinal) e Vincular imaxe a Contido.
- Deste xeito cando se visualice o nodo correspondente verase a imaxe a tamaño orixinal e premendo sobre ela abrirase o contido.
- Se polo contrario escollemos por exemplo en Estilo de imaxe o estilo definido previamente 380*200, a imaxe sempre se vería nese tamaño, nunca en tamaño orixinal.
- Actualizar.
- Para o campo Imaxe Slide, premendo na icona da roda dentada é posible especificar un estilo de imaxe ou vincular a imaxe ao contido.
Configurar os permisos.
Por defecto, solamente o rol de Administrador terá permisos para crear ou editar contidos deste tipo. Para outorgar permisos para usuarios con outro rol seguir estes pasos.
- Seleccionar a lapela Manage permissions.
- O habitual será marcar os seguintes permisos:
- Crear un novo contido.
- Borrar contido propio.
- Editar contido propio.
- Revert revisions.
- Crear un novo contido.
Última modificación: martes, 5 de decembro de 2023, 2:09 PM