Quén pode intercambiar mensaxes
Configuración da opción Permitir a mensaxería en todo o sitio
A versión actual do Moodle no proxecto Webs Dinámicas inclúe unha opción que permite restrinxir o uso do sistema de mensaxería. En Administración do sitio > Mensaxería > Axustes da mensaxería, temos a opción Permitir a mensaxería en todo o sitio, que por defecto non está activa.
Vexamos as distintas posibilidades en función desta opción da configuración:
- Permitir a mensaxería en todo o sitio: Desactivada.
- O intercambio de mensaxes só será posible entre contactos e entre participantes dun mesmo curso.
- Deste xeito un usuario só poderá enviar mensaxes aos usuarios que xa ten entre os seus contactos e aos usuarios cos que participa nun mesmo curso. Polo tanto permite a comunicación entre un profesor/a e os seus alumnos/as en ambos sentidos, e tamén a comunicación entre alumnado que son compañeiros do mesmo curso.
- Nin sequera os Administradores do sitio nin os Xestores poden enviar mensaxes a outros usuarios.
- Permitir a mensaxería en todo o sitio: Activada.
- Ao igual que no caso anterior, permite a comunicación entre usuarios que coinciden nun mesmo curso e tamén entre contactos.
- A partir disto, xa dependerá de que o usuario teña o permiso moodle/user:viewdetails
- Os Administradores do sitio e os Xestores teñen por defecto este permiso así que poderán enviar mensaxes a calquera usuario.
- Este permiso tamén está concedido por defecto nos roles de Profesor, Profesor sen permisos de Edición, e Alumno. Pero como estes roles aplícanse no contexto dos cursos, a comunicación só será posible entre participantes do mesmo curso, o que diciamos ao principio.
Ademais do anterior, cada usuario ten tres opcións de configuración na súa mensaxería. Ás que pode chegar por dous camiños:
- Menú de usuario > Preferencias > Conta de usuario > Preferencias de mensaxe.
- Botón da mensaxería > Roda dentada á dereita do campo de búsca.
|
---|
Última modificación: lunes, 8 de noviembre de 2021, 11:54