Crear un glosario
Crear un glosario
A creación de glosarios en Moodle consta de 3 etapas: configuración xeral do glosario, administración de termos e adición de novos termos ó glosario.
Cada curso de Moodle pode incorporar o seu propio conxunto de glosarios. O glosario principal é só editable polos profesores. Os glosarios secundarios poden ser configurados para permitirlle ós alumnos engadir entradas e comentarios.
O profesor pode crear unha ligazón ós glosarios desde calquera parte dentro das seccións do curso. É recomendable engadir a entrada ó glosario principal desde a sección principal do curso.
Para crear un glosario hai que seguir os seguintes pasos:
|
- Estado de aprobación por defecto. Se se permitiu ós alumnos incorporar e editar entradas ó glosario, o profesor pode configurar que estas operacións se fagan baixo a súa aprobación. Para cada intervención por parte do alumno Moodle pedirá o visto bo do profesor.
- Formato para amosa-las entradas. Esta variable define o xeito no que se amosa cada entrada dentro do glosario.
- Amosar ligazón especial. Pódese personaliza-lo xeito en que un usuario pode facer procuras no glosario. A función de procura por categoría ou data sempre está a dispor, pero pódense definir tres opcións máis.
- Amosar especial. Habilita a procura con caracteres especiais coma @, #, etc.
- Amosar alfabeto. habilita a procura por letras iniciais.
- Amosar todo. Habilita que tódalas entradas do glosario lle sexan amosadas ó alumno dunha vez.
- Editar sempre. Mediante esta opción o profesor decide se a edición das entradas dun cuestionario estará habilitada sempre, ou se pola contra só estará dispoñible durante un intervalo de tempo.
- Permitir cualifica-las entradas. O profesor pode elixir cualifica-las entradas dos alunos, e incluso permitir que os alumnos cualifiquen as entradas dos seus compañeiros. Desde esta opción pode configura-la escala das cualifiacións e incluso establecer un tempo para iso.
- Gardar os cambios.
Última modificación: mércores, 23 de decembro de 2015, 11:06 AM