Práctica: lección
Lección
Antes de empezar a facer un contido de tipo lección teremos que contar cun esquema da lección que desexamos crear. Neste esquema iremos prevendo as diferentes páxinas que conformarán a lección así como as súas rutas (opcións).
Para este exemplo faremos unha lección acorde coa seguinte estrutura:
A continuación descríbese como realizar unha lección atendendo ao esquema anterior. Neste caso a lección tratará sobre a temática dos Xogos Olímpicos.
Creamos un novo contido dentro do noso curso activando a edición e prememos no despregable de Engadir unha actividade... sobre a opción Lección.
No apartado Xeral indicamos que o número máximo de respostas será de 3, para adaptarnos ao noso esquema de lección.
Coas outras opcións, podemos personalizalas, pero para esta práctica indicamos a continuación as elexidas.
Unha vez configurados estes datos, prememos sobre o botón Gardar e continuar.
Aparecerán a continuación varias opcións para permitirnos crear ou importar as preguntas ou páxinas que queremos introducir na nosa lección. O máis habitual é empregar a opción Engadir unha páxina de preguntas.
Chegados a este punto a recomendación é que se creen previamente todas as páxinas necesarias (5 para este exemplo). Posteriormente, unha vez creadas, será cando realicemos as conexións entre elas dependendo das respostas seleccioandas polo alumnado.
Creada a primeira páxina, seleccionaremos desde o despregable Engadir unha páxina... a opción de Pregunta para seguir engadindo as 4 seguintes páxinas que levarán preguntas para o alumnado: páxinas 2, 3, 4 e 5 do esquema.
A última páxina (páxina 5) podería ser unha última páxina de Pregunta, non caso de querer rematar cunha última información presentada ao alumnado, ou ben non sería necesaria a súa creación xa que, como veremos, ao rematar un percorrido faremos un salto ao Final da lección.
Unha vez creado o esquema das páxinas que necesitaremos será cando volvamos sobre cada unha delas para editalas e introducir tanto a información de Título, Contido e Respostas como os saltos correspondentes a cada resposta.
Finalmente contaremos coa lección finalizada e lista para presentar ao alumnado.