Eventos
Lun | Mar | Mér | Xov | Ven | Sáb | Dom |
---|---|---|---|---|---|---|
24
all day
Acaba de saír publicada a Orde de 6 de maio de 2021 que regula a participación nesta convocatoria. INSTRUCIÓNS XERAIS (RESUMO DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN) Como en anos anteriores garante un mínimo de 6 libros de texto a alumnado con rentas familiares inferiores a 6000€ per cápita e axuda para material escolar por valor de 50€, e 4 libros de texto para rentas inferiores a 10000€ per cápita. Lembramos que un requisito imprescindible para poder recibir estas axudas e os libros en réstamo é a devolución en bo estado dos libros que foran prestados ao longo deste curso. Próximamente informaremos do procedemento de devolución. AVISO PARA ALUMNADO QUE VAIA CURSAR 1º ESO: O IES Xulián Magariños foi admitido no proxecto EDIXGAL polo que segundo o artigo 1.2 da convocatoria está excluído da participación no Fondo Solidario de libros pero sí pode solicitar a axuda para material escolar se reúne os requisitos. PRAZO : O prazo de presentación de solicitudes remata o 22 de xuño de 2021. COMO CUBRIR OS DATOS NA SOLICITUDE: Ver PDF adxunto PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES Recomendamos encarecidamente empregar a aplicación informática FONDO LIBROS https://www.edu.xunta.es/fondolibros para xerar e cubrir os datos da solicitude. Para facelo terán que identificarse na aplicación pulsando o botón verde da esquina superior dereita. No caso de que non poidan presentalas pola sede electrónica, as datas para a presentación de solicitudes no centro serán escalonadas por protocolo COVID segundo o seguinte calendario e en horario de 9:30 a 14:00 horas.
Unha vez completado o impreso de participación na aplicación informática a solicitude numerada pódese presentar :
Se por calquera motivo non pode cubrir a solicitude en Internet , na conserxería do instituto existen copias en papel que poden pasar a recoller.
all day
O pasado venres fixémoslle unha merecida homenaxe aos tres compañeiros xubilados ao longo deste ano académico: Pedro, María e Juan. A situación sanitaria non nos permitiu celebrar unha comida todos xuntos, como era costume, pero alomenos tivemos tempo de conversar e que nos contaran en que andan a traballar agora. E tamén lembramos á nosa querida excompañeira, Sofía Noya, recentemente falecida. Queremos agradecer aos @atrevidosdebarcala, ex-alumnos nosos, a súa colaboración para amenizar este encontro. all day
A promoción 2015-2021 (XXXIX Promoción) remata os seus estudos no noso centro e comeza unha nova etapa nas súas vidas. Con motivo da súa graduación celebrouse un emotivo acto que estivo magníficamente conducido polos alumnado de 2º BAC Benigno e Carla e que nos permitiu disfrutar do excepcional talento musical de Andrea, Rafael, Reyes e Lara. Interviron no acto a directora do noso centro Clara Cristela Rodríguez, a madriña da promoción Susana Madera e por parte do alumnado Iria Lira e Rocío Santander. Despedimos con moito cariño a esta magnífica promoción de alumnos, brillantes académicamente pero aínda mellores persoas. Parabéns e moitísima sorte. Aquí sempre teredes a vosa casa.
all day
A partir do vindeiro curso 21-22 entramos a formar parte do proxecto EDIXGAL. A posta en marcha do proxecto será paulatina comenzando por 1º ESO. Polo tanto a partir de setembro os estudantes de 1º ESO xa empezarán a traballar cos libros e material dixital e cos ordenadores portátiles (para uso persoal e educativo) proporcionados polo proxecto. Iráse extendendo progresivamente ano a ano hasta 4º ESO no ourso 24-25. Para saber máis do proxecto EDIXGAL clica aquí Artigo na "Voz de Galicia" con información para as familias sobre EDIXGAL | 25
all day
Acaba de saír publicada a Orde de 6 de maio de 2021 que regula a participación nesta convocatoria. INSTRUCIÓNS XERAIS (RESUMO DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN) Como en anos anteriores garante un mínimo de 6 libros de texto a alumnado con rentas familiares inferiores a 6000€ per cápita e axuda para material escolar por valor de 50€, e 4 libros de texto para rentas inferiores a 10000€ per cápita. Lembramos que un requisito imprescindible para poder recibir estas axudas e os libros en réstamo é a devolución en bo estado dos libros que foran prestados ao longo deste curso. Próximamente informaremos do procedemento de devolución. AVISO PARA ALUMNADO QUE VAIA CURSAR 1º ESO: O IES Xulián Magariños foi admitido no proxecto EDIXGAL polo que segundo o artigo 1.2 da convocatoria está excluído da participación no Fondo Solidario de libros pero sí pode solicitar a axuda para material escolar se reúne os requisitos. PRAZO : O prazo de presentación de solicitudes remata o 22 de xuño de 2021. COMO CUBRIR OS DATOS NA SOLICITUDE: Ver PDF adxunto PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES Recomendamos encarecidamente empregar a aplicación informática FONDO LIBROS https://www.edu.xunta.es/fondolibros para xerar e cubrir os datos da solicitude. Para facelo terán que identificarse na aplicación pulsando o botón verde da esquina superior dereita. No caso de que non poidan presentalas pola sede electrónica, as datas para a presentación de solicitudes no centro serán escalonadas por protocolo COVID segundo o seguinte calendario e en horario de 9:30 a 14:00 horas.
Unha vez completado o impreso de participación na aplicación informática a solicitude numerada pódese presentar :
Se por calquera motivo non pode cubrir a solicitude en Internet , na conserxería do instituto existen copias en papel que poden pasar a recoller.
| 26
all day
Acaba de saír publicada a Orde de 6 de maio de 2021 que regula a participación nesta convocatoria. INSTRUCIÓNS XERAIS (RESUMO DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN) Como en anos anteriores garante un mínimo de 6 libros de texto a alumnado con rentas familiares inferiores a 6000€ per cápita e axuda para material escolar por valor de 50€, e 4 libros de texto para rentas inferiores a 10000€ per cápita. Lembramos que un requisito imprescindible para poder recibir estas axudas e os libros en réstamo é a devolución en bo estado dos libros que foran prestados ao longo deste curso. Próximamente informaremos do procedemento de devolución. AVISO PARA ALUMNADO QUE VAIA CURSAR 1º ESO: O IES Xulián Magariños foi admitido no proxecto EDIXGAL polo que segundo o artigo 1.2 da convocatoria está excluído da participación no Fondo Solidario de libros pero sí pode solicitar a axuda para material escolar se reúne os requisitos. PRAZO : O prazo de presentación de solicitudes remata o 22 de xuño de 2021. COMO CUBRIR OS DATOS NA SOLICITUDE: Ver PDF adxunto PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES Recomendamos encarecidamente empregar a aplicación informática FONDO LIBROS https://www.edu.xunta.es/fondolibros para xerar e cubrir os datos da solicitude. Para facelo terán que identificarse na aplicación pulsando o botón verde da esquina superior dereita. No caso de que non poidan presentalas pola sede electrónica, as datas para a presentación de solicitudes no centro serán escalonadas por protocolo COVID segundo o seguinte calendario e en horario de 9:30 a 14:00 horas.
Unha vez completado o impreso de participación na aplicación informática a solicitude numerada pódese presentar :
Se por calquera motivo non pode cubrir a solicitude en Internet , na conserxería do instituto existen copias en papel que poden pasar a recoller.
| 27
all day
Acaba de saír publicada a Orde de 6 de maio de 2021 que regula a participación nesta convocatoria. INSTRUCIÓNS XERAIS (RESUMO DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN) Como en anos anteriores garante un mínimo de 6 libros de texto a alumnado con rentas familiares inferiores a 6000€ per cápita e axuda para material escolar por valor de 50€, e 4 libros de texto para rentas inferiores a 10000€ per cápita. Lembramos que un requisito imprescindible para poder recibir estas axudas e os libros en réstamo é a devolución en bo estado dos libros que foran prestados ao longo deste curso. Próximamente informaremos do procedemento de devolución. AVISO PARA ALUMNADO QUE VAIA CURSAR 1º ESO: O IES Xulián Magariños foi admitido no proxecto EDIXGAL polo que segundo o artigo 1.2 da convocatoria está excluído da participación no Fondo Solidario de libros pero sí pode solicitar a axuda para material escolar se reúne os requisitos. PRAZO : O prazo de presentación de solicitudes remata o 22 de xuño de 2021. COMO CUBRIR OS DATOS NA SOLICITUDE: Ver PDF adxunto PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES Recomendamos encarecidamente empregar a aplicación informática FONDO LIBROS https://www.edu.xunta.es/fondolibros para xerar e cubrir os datos da solicitude. Para facelo terán que identificarse na aplicación pulsando o botón verde da esquina superior dereita. No caso de que non poidan presentalas pola sede electrónica, as datas para a presentación de solicitudes no centro serán escalonadas por protocolo COVID segundo o seguinte calendario e en horario de 9:30 a 14:00 horas.
Unha vez completado o impreso de participación na aplicación informática a solicitude numerada pódese presentar :
Se por calquera motivo non pode cubrir a solicitude en Internet , na conserxería do instituto existen copias en papel que poden pasar a recoller.
all day
Achéganse as datas dos exames da convocatoria extraordinaria de 2º Bacharelato all day
Con Chave 365 poderás encher rápidamente os formularios de solicitude do FONDO LIBROS e se queres, presentalos electrónicamente no rexistro electrónico da Xunta (SEDE VIRTUAL) xa que permite tamen asinar dixitalmente os documentos escaneados. Recomendamos encarecidamente o uso de chave 365, pois é sinxelo e moi cómodo , aforrarás tempo e desprazamentos. Serviráche para a maioría de trámites e convocatorias que fagas coa Xunta de Galica. Non o deixes para o último día. | 28
all day
Acaba de saír publicada a Orde de 6 de maio de 2021 que regula a participación nesta convocatoria. INSTRUCIÓNS XERAIS (RESUMO DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN) Como en anos anteriores garante un mínimo de 6 libros de texto a alumnado con rentas familiares inferiores a 6000€ per cápita e axuda para material escolar por valor de 50€, e 4 libros de texto para rentas inferiores a 10000€ per cápita. Lembramos que un requisito imprescindible para poder recibir estas axudas e os libros en réstamo é a devolución en bo estado dos libros que foran prestados ao longo deste curso. Próximamente informaremos do procedemento de devolución. AVISO PARA ALUMNADO QUE VAIA CURSAR 1º ESO: O IES Xulián Magariños foi admitido no proxecto EDIXGAL polo que segundo o artigo 1.2 da convocatoria está excluído da participación no Fondo Solidario de libros pero sí pode solicitar a axuda para material escolar se reúne os requisitos. PRAZO : O prazo de presentación de solicitudes remata o 22 de xuño de 2021. COMO CUBRIR OS DATOS NA SOLICITUDE: Ver PDF adxunto PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES Recomendamos encarecidamente empregar a aplicación informática FONDO LIBROS https://www.edu.xunta.es/fondolibros para xerar e cubrir os datos da solicitude. Para facelo terán que identificarse na aplicación pulsando o botón verde da esquina superior dereita. No caso de que non poidan presentalas pola sede electrónica, as datas para a presentación de solicitudes no centro serán escalonadas por protocolo COVID segundo o seguinte calendario e en horario de 9:30 a 14:00 horas.
Unha vez completado o impreso de participación na aplicación informática a solicitude numerada pódese presentar :
Se por calquera motivo non pode cubrir a solicitude en Internet , na conserxería do instituto existen copias en papel que poden pasar a recoller.
all day
Permítannos presentarnos en primeiro lugar. Os nosos nomes son Francisco Javier Fernández Fernández e Iván Area, e seremos o Secretario e o Presidente da Comisión Delegada 08 na que realizará os exames de ABAU o alumnado do seu centro. Queremos enviar neste correo distintas informacións altamente importantes para o bo funcionamento da comisión e a realización das probas de ABAU. Agradeceriamos confirmen a recepción do presente correo. En primeiro lugar, en relación co acceso ás aulas, remitimos un arquivo pdf no que pode ver por que porta debe facer a entrada o alumnado do seu centro, así como de todos os centros da Comisión Delegada 08. Pregamos que o alumnado tente non aglomerarse e faga unha entrada o máis ordeada posíbel, a partir das 08.55. A Comisión Delegada 08 examinará ao alumnado dos seguintes centros 15023338 IES Praia Barraña Boiro 15026807 IES Félix Muriel Rianxo 15026391 IES Xulián Magariños Negreira 15023466 IES Lamas de Abade Santiago 36012471 IES Castro Alobre Vilagarcía de Arousa e cada centro realizará a entrada por unha porta distinta. Pregamos respecten as portas de acceso e os espazos asignados para evitar aglomeracións.
Ademais, queremos informarlles de que o pasado mércores 26 tivemos unha reunión co Tribunal Único da ABAU onde recibimos distintas informacións importantes. Durante a celebración das probas, os representantes dos centros non terán acceso aos exames, que serán feitos públicos na páxina web da CiUG ao rematar cada unha das sesións. As copias dos exames (enunciados de preguntas) non se poden sacar da aula ata a finalización de cada proba. Debe terse en conta que tanto os vogais como os representantes de centro que estean na aula de exame tampouco poderán usar ningún dispositivo electrónico que comunique co exterior (móbiles, tabletas, ordenadores, etc.). Ademais non se pode abandonar a aula ata pasada a primeira media hora. Non está permitido o uso de reloxos de ningún tipo. Os teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos terán que estar completamente apagados e gardados nas mochilas/bolsos que se deberán colocar o carón da cadeira onde se realice o exame. Só está permitido o uso de calculadoras non programables e sen capacidade gráfica nas materias correspondentes. O incumprimento desta norma será motivo de medida disciplinaria. a. Antes de comezar o primeiro exercicio, chamarase por lista a cada alumno/a dúas veces, tomando nota das ausencias que se produzan en todos e cada un dos exames. Os/as alumnos/as deberán identificarse mostrando o seu DNI ou un documento equivalente (pasaporte, normalmente) e seranlles entregadas as etiquetas adhesivas que deberán colocar en cada exame. O representante de centro axudará na identificación do alumnado. De acordo co protocolo COVID publicado na web da CIUG, todas as persoas deberán de levar en todo momento máscara. b. Cada alumno/a ocupará o mesmo posto na aula durante todas as probas, na medida do posíbel, e colocará en lugar visible o documento de identificación. c. Todo o alumnado deberá manter os pavillóns auditivos despexados para a verificación de que non se usan dispositivos auditivos non permitidos. d. Cómpre aconsellar ao alumnado que dea bo trato ás tiras que levan o seu código de identificación para evitar que, no momento da lectura de cabeceiras, se produzan atrasos e impedimentos nas sesións de gravación. Debe advertirse tamén deben evitar o contacto do xel hidroalcohólico coas etiquetas adhesivas, xa que poden alterarse os códigos identificativos. e. Durante a realización dos exames o alumnado deberá manter os pavillóns auditivos despexados. f. No folio de enunciados indícase o número máximo de preguntas que deben ser respondidas; se se responde a máis das indicadas, só se corrixirán as primeiras realizadas (segundo a orde de disposición no caderno de respostas) ata completar o número máximo. g. Nos exames de Latín II e Grego II pódese usar dicionario. Poderán conter apéndices gramaticais, pero non páxinas con contidos literarios ou de evolución do latín para o galego ou castelán. Os dicionarios non poderán conterán anotacións nin ningún apéndice engadido que non sexa orixinal da obra. Os vogais deberán verificar que non existen e, de atopalas, serán consideradas como chuletas e o alumno/a será expulsado da aula e cualificado con 0 (cero) puntos nese exame. h. Nos exames de idioma moderno (inglés, francés, alemán, portugués e italiano) non se pode empregar dicionario. i. Nos exames de Matemáticas II, Matemáticas aplicadas ás Ciencias Sociais e Química entregaránselle ao alumnado as correspondentes táboas complementarias. j. As calculadoras non programables e sen capacidade gráfica pódense empregar naquelas materias nas que se precisen. k. As copias dos exames (enunciados de preguntas) non se poden sacar da aula ata a finalización de cada proba. Os enunciados dos exames colgaranse na Web da CiUG ao final de cada xornada. O/a alumno/a que detecte algún erro na súa matrícula da ABAU deberá comunicalo á presidencia da correspondente Comisión Delegada na hora establecida para a presentación o primeiro día das probas (9:00-10:00 horas), mediante solicitude por escrito. Unha vez finalizada esa hora de presentación do primeiro día da ABAU, non se permitirá ningún cambio de materia. A aquel/a alumno/a que se examine dunha materia distinta á que figura na súa matrícula, anularáselle o exame desta materia. O caderno do exame está formado por dúas follas tamaño A-3 pregadas e grampadas, do que resultan 8 páxinas de formato A-4. Na primeira páxina os/as alumnos/as só poderán pegar a cabeceira. Aínda que esta páxina aínda contén as clásicas opcións A e B, non hai que marcalas tendo en conta os modelos de exame desta convocatoria. Tampouco hai que indicar nada relativo a que preguntas se deben corrixir ou deixar de corrixir xa que, tal e como xa se indicou "No folio de enunciados indícase o número máximo de preguntas que deben ser respondidas; se se responde a máis das indicadas, só se corrixirán as primeiras realizadas (segundo a orde de disposición no caderno de respostas) ata completar o número máximo." Os alumnos/as poden utilizar todas as páxinas agás a primeira. Non se pode arrincar non engadir follas. Ademais, os alumnos/as disporán dun só caderno de examen para cada materia. Aqueles que deban realizar o exercicio de Debuxo Técnico, farano soamente no propio papel que inclúe o texto do exame. Os alumnos/as que teñan que facer a proba de Deseño recibirán unha folla especial para tal fin. Os exames poden realizarse indistintamente en galego ou en castelán, agás no caso dos correspondentes a Lingua Castelá e Literatura, Lingua Galega e Literatura, e Lingua(s) estranxeira(s) que deberán responderse na propia lingua do exercicio. Finalmente, os exames deben facerse con bolígrafo azul ou negro e ningún exame pode asinarse nin presentar marcas de ningún tipo que poidan permitir unha eventual identificación. Todos os exames realizados, incluso os que o/a alumno/a deixe en branco, deberán entregarse a un membro do Tribunal, esperando a que este comprobe que se lle entregan no número e condicións debidas. O alumnado non poderá permanecer dentro do edificio unha vez remate o exame. Atentamente Francisco Javier Fernández Fernández e Iván Area Carracedo | 29
all day
Acaba de saír publicada a Orde de 6 de maio de 2021 que regula a participación nesta convocatoria. INSTRUCIÓNS XERAIS (RESUMO DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN) Como en anos anteriores garante un mínimo de 6 libros de texto a alumnado con rentas familiares inferiores a 6000€ per cápita e axuda para material escolar por valor de 50€, e 4 libros de texto para rentas inferiores a 10000€ per cápita. Lembramos que un requisito imprescindible para poder recibir estas axudas e os libros en réstamo é a devolución en bo estado dos libros que foran prestados ao longo deste curso. Próximamente informaremos do procedemento de devolución. AVISO PARA ALUMNADO QUE VAIA CURSAR 1º ESO: O IES Xulián Magariños foi admitido no proxecto EDIXGAL polo que segundo o artigo 1.2 da convocatoria está excluído da participación no Fondo Solidario de libros pero sí pode solicitar a axuda para material escolar se reúne os requisitos. PRAZO : O prazo de presentación de solicitudes remata o 22 de xuño de 2021. COMO CUBRIR OS DATOS NA SOLICITUDE: Ver PDF adxunto PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES Recomendamos encarecidamente empregar a aplicación informática FONDO LIBROS https://www.edu.xunta.es/fondolibros para xerar e cubrir os datos da solicitude. Para facelo terán que identificarse na aplicación pulsando o botón verde da esquina superior dereita. No caso de que non poidan presentalas pola sede electrónica, as datas para a presentación de solicitudes no centro serán escalonadas por protocolo COVID segundo o seguinte calendario e en horario de 9:30 a 14:00 horas.
Unha vez completado o impreso de participación na aplicación informática a solicitude numerada pódese presentar :
Se por calquera motivo non pode cubrir a solicitude en Internet , na conserxería do instituto existen copias en papel que poden pasar a recoller.
| 30
all day
Acaba de saír publicada a Orde de 6 de maio de 2021 que regula a participación nesta convocatoria. INSTRUCIÓNS XERAIS (RESUMO DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN) Como en anos anteriores garante un mínimo de 6 libros de texto a alumnado con rentas familiares inferiores a 6000€ per cápita e axuda para material escolar por valor de 50€, e 4 libros de texto para rentas inferiores a 10000€ per cápita. Lembramos que un requisito imprescindible para poder recibir estas axudas e os libros en réstamo é a devolución en bo estado dos libros que foran prestados ao longo deste curso. Próximamente informaremos do procedemento de devolución. AVISO PARA ALUMNADO QUE VAIA CURSAR 1º ESO: O IES Xulián Magariños foi admitido no proxecto EDIXGAL polo que segundo o artigo 1.2 da convocatoria está excluído da participación no Fondo Solidario de libros pero sí pode solicitar a axuda para material escolar se reúne os requisitos. PRAZO : O prazo de presentación de solicitudes remata o 22 de xuño de 2021. COMO CUBRIR OS DATOS NA SOLICITUDE: Ver PDF adxunto PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES Recomendamos encarecidamente empregar a aplicación informática FONDO LIBROS https://www.edu.xunta.es/fondolibros para xerar e cubrir os datos da solicitude. Para facelo terán que identificarse na aplicación pulsando o botón verde da esquina superior dereita. No caso de que non poidan presentalas pola sede electrónica, as datas para a presentación de solicitudes no centro serán escalonadas por protocolo COVID segundo o seguinte calendario e en horario de 9:30 a 14:00 horas.
Unha vez completado o impreso de participación na aplicación informática a solicitude numerada pódese presentar :
Se por calquera motivo non pode cubrir a solicitude en Internet , na conserxería do instituto existen copias en papel que poden pasar a recoller.
|